![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook een familiegeschiedenis.
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in de UK moeten ze van de Duitsers nog steeds niet hebben. Na 80 jaar is de oorlog nog steds niet vergeten.
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch ontroerend hoe alle hens aan het rechtsextremistische dek is om alle met de Vlaamse Leeuw versierde zeilen bij te zetten met de bedoeling hun eigen-volktuig uit de wind te zetten.
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin, doe rustig verder. Is toch een kutdraad van Reichspanda.
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In Wallonië hadden Vlaamse migranten trouwens ook een dergelijke reputatie. Ze zijn wel netjes geïntegreerd. Ik zie niet in wat ik fout doe. Laatst gewijzigd door Weyland : 6 april 2023 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schrijf dan een boek ofzo hé als je het niet laten kan.
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent een beetje aan het natrappen, want ik heb alles wat ik hierover wilde schrijven reeds geschreven. Laatst gewijzigd door Weyland : 6 april 2023 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja, nog even dit: een saucisse gemaakt van goed vlees en niet teveel vet, daar ben ik wel amateur van hoor,,, ![]()
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, of de vroegere migranten uit Vlaanderen of uit Italië Wallonië binnentrokken, in geen geval kwamen die mensen uit de upper class. Het waren sociaal zeer zwakke mensen en soms was "het mes" hun enige verdediging.
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tom Naegels kan u ongetwijfeld een antwoord geven: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08...in-belgie-hoo/ Voor zover ik het begrepen heb, waren er al niet later dan 1944 nogal wat 'importeurs', en die hadden doorgaans 'belangrijke functies': aandeelhouder van de société générale, directeur van een steenkoolmijn, minister van economische zaken, ... kortom, het 'respectabel' soort mensen dat ondermeer te onpatriottisch-gierig is/was om 'autochtonen' een behoorlijk loon-naar-werken te betalen, en te kortzichtig-hebzuchtig om zich van de maatschappelijke gevolgen van hun activiteiten ook maar iets aan te trekken. U kan & mag zich uiteraard naar believen op de tandem Francken-Kucam blind blijven staren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- hoe meer ge toelaat dat ze in ghetto's bij mekaar hokken, hoe moeilijker het is; - de immigratie is te massaal-snel gebeurd. Dat hindert de integratie ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou begod al veel zijn, mochten ze criminele vreemdelingen repatriëren daags na hun veroordeling, of daags nadat ze hun straf uitgezeten hebben (en dan nog liefst straf uitzitten in hun thuisland).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat je het niet goed gesnapt hebt, bij ons wordt ons eigen volk tuig als het aan ons zou liggen wel degelijk gestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken maar een paar islamieten (destijds op het werk dan nog) en die waren niet "opdringerig" ... Omdat ik er slechts een paar ken, geef ik toe dat ik er ook geen kloten van ken. Wat zeker wel klopt: in landen waar ze wat te massaal aanwezig zijn, zijn ze super opdringerig en anti-democratisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Links heeft geen moreel kompas. Dus het kan ook niet stukgaan.
Uit de feiten die bekend zijn blijkt geen etniciteit noch politieke affiliatie van de daders. https://www.gva.be/cnt/dmf20230405_93566492 Dus moet extreem link(s) het op extreem rechts steken en het voorval politiek recupereren. Terwijl het slachtoffer nog ligt te bloeden. Zum kotzen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 april 2023 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat niet naar de UK "als vluchteling" maar omdat je Brit wil worden. Wil je dat niet, dan heb je ginder niks verloren, en is het nogal normaal dat ze U ginder ineen slaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(tenminste, als men het elimineren van mensen met een beperking als ongewenst beschouwt natuurlijk, waar OOK over kan gepraat worden). Dat is geen reden om er te importeren, want dat vormt een EXTRA BELASTING voor ons eigen "anti krapuul" systeem. En dan vooral niet als die import een VEEL EN VEEL HOGERE belasting vormt vanwege krapuul dan het eigen volk. Ik zal het anders formuleren, met een analogie. Met uw gezin is het normaal dat jullie ook stront produceren, dat hoort nu eenmaal bij "leven". De WC en de afvoerpijp die voorzien is voor jullie strontproductie is normaal en voorzien op wat jullie produceren om te leven. Daarentegen, alle dagen een mestkar binnendoen, dat maakt dat uw normale systeem van evacuatie van eigen stront totaal overbelast geraakt, maar bovendien kunt ge U de vraag stellen waar die dagelijkse extra mestkar goed voor is. UW manier van redeneren is eerder: "ik ben voorstander van alle dagen een extra mestkar in mijn keuken te hebben, en ik vind mensen die die extra mestkar er teveel aan vinden, walgelijk ongedierte, want uiteindelijk maken jullie toch zelf ook wat stront !". Maw, elk volk produceert wat eigen krapuul, maar door de eigenheid van ons volk die volgens U niet bestaat, is dat een beperkt aantal dat onvermijdelijk is, maar best handelbaar. Dat kan geen excuus zijn om MASSIEF veel meer crapuul van elders binnen te doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 april 2023 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |