![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ga je op bestelling werken wordt het alweer vlug een sleur eh? Citaat:
Sommige mensen hier kennen me. Ik wil geen fiscus over de vloer.
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar momenteel ben ik meer bezig met herstellen van een kutziekte dan met leren lassen... En een buurman hier twee huizen verder geeft er les over dus daar kan ik ook altijd terecht als ik de ijzers niet aan mekaar geplakt krijg... Maar toch bedankt!!
|
|
|
|
#63 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een fitness-toestel.
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge kunt ook een eigen soortje maken
Dat is pas plezant, maar vraagt veel tijd. Zeker omdat ge de mannekes individueel moet vergelijken na verschillende F1's daaruit om dan te besluiten welke ge houdt.
|
|
|
#66 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
In de lichte luchtvaart hanteert men vandaag een gewicht van 86 kg als standaard. Verder is die 1m90 dikwijls de limiet en mogelijk al ongemakkelijk.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 25 april 2023 om 16:25. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
Krimp je daar ook mee?
Dat is goed nieuws, ik dacht dat ik kleiner werd door mijn leeftijd.
|
|
|
#69 | |
|
|
Citaat:
Nu, als je graag je eigen toestel bouwt kan dat. Wel eerste verhuizen. ![]()
|
|
|
|
#70 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij gebruikte daarvoor (om te verkopen) Tweedehands.be en Facebook. Ze hebben hem gesnapt, hij moest veel RSZ betalen en werd geschorst van z'n uitkering. Wij hebben hem kunnen ondersteunen met leefgeld van iets boven de zestig euro / week. Ondertussen is de schorsing voorbij. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is dus steeds een risico. Verkoopkanalen genoeg tegenwoordig. Je kan dingen aanbieden op Ebay, Tweedehands, Etsy, Facebook,... en reclame maken op Instagram, Tiktok, Youtube, Facebook,... De tijd van advertenties in de lokale huis-aan-huis gazetjes is al lang voorbij. Maar als klanten je producten kunnen zien, kunnen de diensten waarvan je niet wilt dat ze ze zien ze ook zien eh?
|
|
|
|
#72 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom staan ze eigenlijk niet gewoon toe dat je met dingen maken ook wat mag bijverdienen?
Als je bij iemand thuis wat gaat klussen mag dat toch ook? Of is die regel weeral veranderd? Hier lees ik bv dat je dan (gras afrijden bij de buurman bv) tot €6130 (in 2021) mag bijverdienen. Waarom mag ik dan dat niet door dingen aan mijn buurman te verkopen? Rare regelingen allemaal als je het mij vraagt.
|
|
|
#73 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#74 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.vpngids.nl/privacy/anoni...cognito-modus/
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 25 april 2023 om 18:49. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij KBC moet er blijkbaar eens een webmaster wakker geschud worden... In ieder geval: nu mag het blijkbaar enkel nog als vrijwilliger (waar het dan gaat over kilometervergoeding ofzo, als vrijwilliger word je immers niet betaald) en voor activiteiten bij een 'erkend deelplatform' en die vind je hier Dingen in mekaar knutselen en op regelmatige basis verkopen zonder dat je als zelfstandige in bijberoep geregistreerd staat is dus niet langer mogelijk.
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En de rechter aanvaardt dat als bewijsmateriaal. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het niet zo dat ge ongelimiteerd moogt bijverdienen, maar uw uitkering dan daarop wordt aangepast?
Zelf denk ik al lang in deze richting: https://www.jouwweb.be/webshop-landi...RoCiNoQAvD_BwE Maar ik ben bang voor de juridische gevolge edm.
|
|
|
#80 |
|
|
Niks doen is het beste.
Enkel zorgen dat de verveling niet toeslaat. Ook zeker niet knutselen met een jongere uit de buurt. Stel dat hij of zij een passie voor één of andere activiteit ontwikkeld, dat moet je absoluut vermijden. Aanleren hoe ze via internet rommel kunnen aankopen ergens langs de andere van de wereld, ik geloof dat dat nog mag.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 26 april 2023 om 14:22. |
|
|
|