![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kweet het .. en tis een beetje belachelijk, maar toch:
bob van ![]() ![]() bobke, ge zult er wel tegen kunnen , zeker? tsijn feestagen, niwaar en we moeten ne keer goe lachen !?
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is trouwens Vangeel hé, aan elkaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Was dat normaal geen serene herdenking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie vond er nu weer dat men alle flaminganten op een brandstapel moest zetten? Wie zei er nu weer dat het de soort was die werd kaalsgeschoren en werd beschilderd met hakenkruizen? De b.u.b. zal nooit een grote partij worden, omdat ze kampioen is, in net hetgeen wat jullie mij verwijten, dat ik zou schelden, beledigen en dat ik het zou beter weten. De b.u.b. leeft van provocatie. Ook uw post die voornamelijk tegen mij gericht was op uw site was één en al provocatie die diende om de naam van de b.u.b. bekender te maken, en opdat er meer bezoekers naar uw site zouden komen. De enige fout (is dit dan al een fout?) die ik mezelf verwijt is het feit dat ik er met open ogen ben ingevallen en dat ik er veel aandacht aan heb besteed. Maar mensen maken fouten, anders zouden wij geen mensen zijn. Laatst gewijzigd door de mestkever : 2 januari 2005 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |