![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weldenkende werkende mens mag zich de vraag stellen waarom een getransformeerde bijkomend verlof krijgt. Er bestaan nog altijd dokters die kunnen vaststellen of je arbeidsongeschikt bent of niet. Waarom dan dat verlof ? Verkiezingspropaganda ? Als het je niet interesseert, waarom moei je je dan in de discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ge weet gij zeker niet hoe erg het is om hetro te zijn, als uw vrouw er weer vandoor is een andere zoeken, die moeten dan gaan winkelen en hebben aandacht en entertainment nodig, ik wil daar ook 20 dagen extra voor, niet voor mij he, maar voor die vrouw he, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Regels als dit zijn pure virtue signaling omdat bestuur, "elites" of bedrijven willen tonen hoe hard ze 2SLGBTQIAA+ en pride wel steunen. Mentale en fysieke ingrepen worden bij ons in België redelijk goed opgevangen denk ik. Geslachtsverandering kan daar deel van uitmaken (en is dat hoogstwaarschijnlijk al). Zoals je al merkt in deze draad werkt zo'n extra regel wrevel. De enige reden ervoor lijkt uiteindelijk, ja, deug-signaleren. En dat komt LGBT zelf niet ten goede. Misschien wel de 2SQIAA+ crazies, maareuh... En kom nu weer niet af met je refreintje van Trump, De Santis en Maga. Die krijgen juist brandstof door de excessen van de wokes die pride gekaapt hebben.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zei gewoon dat het voor zo'n mensen eens terug oorlog moest worden, een groot verschil als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist dit niet (dank voor de inlichting), maar dat wilt vooral niet zeggen dat ik het goed moet vinden. Het is nog altijd de man / vrouw in de privé die voor dit alles moet opdraaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel valt dat mee, maar als we op deze weg blijven verder gaan, met deze weg bedoel ik: "Het abnormale normaal vinden", vrees ik dat we ergens aan begonnen zijn waarvan we niet weten waar dat uiteindelijk toe zal leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het gewoon niet eens met het feit dat de samenleving daarvoor moet opdraaien.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En in Duitsland mag je 1 keer per jaar van gender veranderen. Straks zit iedereen continu in transitie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze weigeren te gaan, mogen ze voor mijn part als 'deserteur' worden behandeld. Er zijn ten andere al méér dan genoeg 'oorlogen' bezig: tegen armoede, tegen drugs, tegen fascisme, tegen de klimaatverandering, tegen racisme, tegen een virus, ... Over de resultaten ervan zullen we het maar beter niet hebben, zeker? Terug naar het eigenlijke onderwerp van de discussie: misschien kan er ook nog een 'oorlog' tegen zottigheden opgestart worden. Nu we toch al bezig zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De huidige Gèènsche coalitie… wie is dat ook weer precies? De Groenen in elk geval met die schepen Watteeuw (voor wie lachen blijkbaar een grote inspanning vraagt), de Sossen en de Blauwe? Zitten de Tsjeven er ook nog in? Oppositie is in elk geval N-VA en Vlaams Belang.
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij mij komen begrippen als "chaos" en "ellende" spontaan bovendrijven. 'k Zou niet weten waarom...
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten al lang dat jij geen problemen hebt met het verspillen van belastingsgeld. Maar bedankt om het nogmaals duidelijk te maken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is op zich geen slecht idee, zo kan je op termijn zowat alle modellen eerst eens uitproberen alvorens je je vastlegt op één model.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |