![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is er dus op prive terein gefilmd en zijn die beelden dus openbaar gemaakt. Dat is GDPR wet he, de clown die dit heeft gelekt, gaat een dikke rekening krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of voor het publiceren van foto/video van beroemdheden waar per ongeluk op een podium een blote tet uit hun jurk floept? ![]() Geef jij ook toestemming voor elke foto dat (flits)camera's van jou maken? Als een naaktfoto op internet verschijnt, dan is het al niet meer privé....zelfs niet in besloten groepen, hé? De privéberichten van schild en vriend in besloten groepen mochten toch ook zonder hun toestemming gepubliceerd worden.. Of wordt er dan weer met twee maten en twee gewichten gemeten?! ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van het moment dat een foto vanop dat privé terras gepubliceerd wordt op internet dan is dat al niet meer privé maar openbaar, zelfs in besloten groepen van asociale media zoals we gezien hebben.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling: ik vind dat wel fout van 't Scheldt.
Zelfs al ware hun boodschap: zie hoe ze zich hier amuseert, met de centen van de belastingbetaler en haar ziektebriefjes. Mocht zo iets gelapt worden ten nadele van een politica die niet in zo'n nauwe schoentjes zit, die zou nog kunnen repliceren: "ik zie er toch nog niet zo slecht uit voor mijne leeftijd hé". Daarmee zou ze stemmen ronselen!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij van mij ne foto publiceert in t parochieblad en ge hebt mijn toestemming niet gevraagd, strikt genomen zijt ge strafbaar. T zelfde met die idioten die van zichzelf en iedereen die ze kennen foto's op faecesboek zetten. het is niet omdat ge niet gepakt of vervolgd wordt dat het toegestaan is. wat communicatie in prive groepen betreft, vind ik ook dat dat strikt genomen onder schending van het briefgeheim zou kunnen vallen. Wij communiceren immers met elkaar in een besloten groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De clown die dit gelekt heeft was niet 't Scheldt maar (waarschijnlijk) de fotograaf van die foto zelf in de entourage van sjoemelpoedel waardoor domme, blote sihame zich belachelijk maakt om te gaat janken bij de antwerpse kromrechter over de verkeerde fotograaf met een satirische drone. ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allee gij gaat wat over den hof van Fluppe zijn kasteel vliegen en als Mathilde in hare puren daar rondloopt wat beelekes trekken, en die op internet zwieren en omdat het op internet heeft gestaan is t niet meer prive, ... ik denk dat ge dan nog niet aan de nieuf petatten zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ze hebben een beeld gepubliceerd waarvoor ze geen toestemming hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat racistisch wezen van een kindermoordende partij had ook geen toestemming geld te verduisteren om zélf rijker te worden op de armoede van onze medeburgers.
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Strikt genomen telt niet meer in dit apenland, als ik een foto van jou, dat openbaar op internet staat, zonder je toestemming in het parochieblad publiceer dan kun je niet hard maken dat de foto privé is want ze stond al op internet, ik herhaalde enkel maar wat al openbaar stond. Zo ook de gepubliceerde foto van 't Scheldt. Zoals we gezien hebben zijn zelfs privé groepen niet meer privé dus geldt datzelfde ook voor foto's die reeds online staan, privé of openbaar. Gelijke kappen, gelijke monniken. Punt.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is de foto in een privé omgeving gemaakt van twee naakte mensen die hievoor geen toestemming gaven. Zowel de maker van de foto als degene die defoto verspreiden zijn strafbaar.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nos.nl/artikel/2191505-veroo...kate-middleton
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 juni 2023 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want dan mag de media nergens, zelfs niet voor het nieuws, nog foto's publiceren zonder toestemming en dat doen ze wel. Dat wordt ook wel verslaggeving genoemd. Een voetbalstadium is ook privé van de eigenaar van dat stadium. Dus mogen dan, als ik jouw redenering volg, de media ook geen foto's publiceren van voetballers of de meute voetbalfans zonder hun toestemming want ze bevinden zich op privé terrein. Dan mag de overheid door camera's ook geen foto maken van bestuurders in hun privé (auto) zonder toestemming en dat doen ze wel en nog wel zonder dat het geweten is. Citaat:
![]() Dat gebeurt anders om de haverklap met publieke figuren, waar ze zich ook bevinden en voor zulke foto's wordt grof geld betaald. Als een paparazzi in een boom tegenover het hek bij flupke een foto maakt van voetje badende mathilde in badpak of badend in de zee ergens op handelsmissie en dat dan publiceert in "dag allemaal", dan denk ik niet dat er eerst toestemming gevraagd wordt aan matilleke. ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij weten dat ge valt op kopvodden die ieder tien maand werpen gelijk een zeug. ps Haalt er maar vlug uw vriendje den dode Rus erbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je gebruikt een verkeerd juridisch argument. Briefgeheim geldt voor de postdiensten. Het geheim vervalt, eens de brief in je bus gestoken is. Concreet voorbeeld: als ik jou een persoonlijke en vertrouwelijke brief stuur, en na ontvangst beslis jij om die publiek te maken, dan pleeg jij geen inbreuk op het briefgeheim.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wees nu eens eerlijk.
Ik heb het al even overdacht. Ik lig prinsheerlijk in mijne pure op't dakterras van Huize Chaos. Komt er zo'n "willekeurige" drone overgevlogen, en die filmt me in al mijn glorie. Wat gebeurd er als die beelden op't net gegooid worden? Ik zie de titels al...
En uitgezonderd een paar seconden gezeik.... So what?
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |