![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is beter dat De Wever een stap terug zet en zich enkel op Antwerpen toelegt. Het zal de Vlaamse zaak alleen maar ten goede komen. Met hem blijven we in een impasse.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 november 2023 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever boert, samen met zijn partaai, achteruit. Dat zal uiteindelijk zijn machtspositie aantasten.
Haat is, ook voor De Wever, een slechte raadgever. De geweldige motivator verandert, vroeg of laat, in een boemerang.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het de bedoeling is van De Wever dat er nog iets nuttigs gebeurt met de N-VA als hij daar weg is. Dat heeft dan zijn nut gehad he. Met vader De Croo was dat anders: O-VLD moest eerst nog dienen voor zoonlief. Maar voor zover ik weet heeft De Wever geen zoon of dochter die hem opvolgt. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 november 2023 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vader en grootvader De Wever zouden zich diep schamen hoe dat Bart De Wever tot nu toe de vrijheid en onafhankelijkheid van Vlaanderen in de weg staat.
In Antwerpen kan NVA perfect besturen met Vlaams Belang en wees maar zeker dat er meer orde en gezag zou zijn in de koekestad. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 24 november 2023 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever zal de prijs betalen voor zijn handelswijze.
Het zou mij n iet verwonderen dat het Vlaams Belang volgend jaar dubbel zoveel stemmen haalt als zijn Nieuw Vlaamse Alliantie. Ik ben benieuwd hoe De Wever zijn politieke ondergang zal proberen te verkopen.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan zich de vraag stellen in welke mate De Wever van in het begin een cynicus was, dan wel gewoon begonnen was als eerlijke mens met een pragmatische "strategie" en afgegleden is op de opgezeepte plank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aan de dingen waar meer orde en gezag wenselijk zou zijn zullen ook zij niets of niet veel aan veranderen. Gewoon nog wat meer pesterijtjes voor gewone mensen aangaande onbenulligheden. Alles draait om geld en macht en dat zal ook dan niet anders zijn Mijn mening ....ik kan verkeerd zijn ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 november 2023 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politici kunnen geen normale mensen blijven in een land.... waar geen land mee te bezeilen is.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schutkring, verre van democratisch, is in leven geroepen om bepaalde groepen mensen met uit te schakelen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 november 2023 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De talloze maatregelen die werden genomen om te beletten dat de Belgische kudde besmet werd tegen ongedierte, o.a. een wolfwerende schutting, hebben gefaald.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de oude doos:
Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat Bart eigenlijk de Xenophon doctrine volgt: eerst moet Belgie kapot gaan en moeten de mensen miserie zien, en op de puinhoop van voormalig Belgie kan men beginnen een Vlaanderen te maken. Als men van dat scenario afwijkt, dan zullen de Vlaams nationalisten de zwarte piet toegeschoven krijgen.
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Democratie is de meerderheid +1. Je kan toch niemand verplichten om met Vlaams Blok samen te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wanneer dateert dat Oostelijk berichtje? We zouden hem misschien eens een tweede editie (aangepast aan het huidig politiek klimaat) kunnen vragen.
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard kan geen enkele partij "verplicht" worden om met een bepaalde andere partij samen te werken. Maar moet er daarom een soort "eedverbond" (cordon genaamd) uit de grond worden gestampt? Dergelijk belachelijk operette-scenario vind je in geen enkel ander Europees land. Het is ronduit beschamend.
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals die ene Belgische koning daar zei, "klein land, klein volk, klein mensen."
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je eens goed lachen, lees dan eens wat Gwylan in deze link schreef. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=317 Wie ze met "de oen" bedoelt hoef ik niet te zeggen, zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan dat niemand verplichten, maar de keerzijde van de medaille leerde wel het tegendeel in de zin van dat men velen 'verplicht' om er niet met samen te werken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |