![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden wij als gewone burger moeten betalen,voor hetgeen de regeringen in die bepaalde landen, in de fout ging?? De Usa en Australie hebben destijds zwaar geinvesteerd in systemen die zulke rampen trachten te voorkomen,sateliet systemen,boeien ,enzovoort. Met de bedoeling ,om een paar uur op voorhand de bevolking te waarschuwen,en de nodige maatregelen te treffen. Wanneer ik dan constateer dat een ontwikkelingsland als India liever veel geld uitgeeft aan atoomwapens en aan het leger ipv te investeren in zo een systeem. Dan zeg ik vlakaf Neeeee Zo kunnen we natuurlijk nog andere vb geven ook,waar de gewone burger het slachtoffer van is!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() You make me sick!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wil zeggen dat ik niet met je akkoord ben. Laatst gewijzigd door illwill : 30 december 2004 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even een overzichtje van de tot nu toe toegezegde hulp:
KEY AID PLEDGES EU $44m US: $35m Canada: $33m Japan: $30m UK: $28.9m Australia: $27m France: $20.4m Denmark: $15.6m Saudi Arabia: $10m Norway: $6.6m Taiwan: $5.1m Finland: $3.4m Kuwait: $2.1m Netherlands: $2.6m UAE: $2m Ireland $1.3m Singapore: $1.2m Source: Reuters, United Nations
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moeten er zijn om jou uit je verachtelijk egoïsme te schudden[size=6]?[/size] Wéér een mestkever: kent maar één ding: Eigen Volk (dorp, straat, wijk, straat, familie, gezin) Eerst. Ikke en den dikken en de rest kan stikken, hé?? ![]() Ik ben beschaamd, met jou, "den oude kelto-germaan", in hetzelfde land te wonen en dezelfde taal te spreken. Je doet me KOTSEN!! Laatst gewijzigd door filosoof : 30 december 2004 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Op zich nog een boeiend gegeven: een aantal mensen die hier moord en brand schreeuwen dat de euro zo hoog is en daardoor er hier jobs verdwijnen zijn hier tegen de hulp aan zuid-oost azië. Blijkbaar hebben ze niet door dat die hulp de euro in waarde doet dalen (ware het niet dat het bedrag daarvoor veel te klein is).
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ikke en den dikken en de rest kan stikken, hé?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() De manier waarop sommige individuen op dit forum hun onmenselijkheid proberen te verantwoorden is zeer opmerkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dag dat jij zoveel positiefs op je palmares kan schrijven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The small Indian Ocean island of Diego Garcia - home to a US naval base - escaped unharmed as it was forewarned by the Pacific Tsunami Warning Centre in Hawaii. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |