![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het systeem al zo gevuld met data zijn, er zouden veel meer misdrijven waar dna-sporen gevonden worden, opgelost geraken. Er zou ook niet zoveel geprocedeerd moeten worden, vb. in het geval een vermoedelijke vader zijn dochter niet wil erkennen. Ik haal zomaar een fictief Laekens voorbeeld aan. Maar blijf vooral goedgelovig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 augustus 2023 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men kan perfect (99%) bepalen wie de vader van een kind is. De kennis is er. en men gebruiktze. Tip kijk nu en dan eens naar de Nederlandse tv. Programma's zoals spoorloos en DNA-onbekend maken gebruik van de hedendaagse kennis ter zake. Waarom denkt ge dat die man uit Laken overstag gegaan is? Er is maar één probleem. Blijkbaar kan men niemand verplichten DNA af te staan. Maar als een broer van...dna afstaat kan men toch hééél zware vermoedens uiten. Laatst gewijzigd door pajoske : 16 augustus 2023 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat de databanken voldoende gevoed moeten worden. En wie denk je heeft ooit al aan een private bank zijn dna afgestaan? Allez, zeer concreet: heb jij zelf ooit al dna afgestaan dat terecht kon komen in een dna-bank? Of iemand van jouw familie? Om het grappig te verwoorden: als je een helemaal onbekende man, de vader dus, zoekt, dan is het wel even moeilijk om die man zijn broer/zus te vinden en te vragen om een dna-staal af te staan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Het is even "vast" dan dat de aarde rond de zon draait. Er waren tijdsgeesten en wetten die zo'n gedachte met de doodstraf beboetten. Daarnaast, ik herhaal de vraag, hoe is het wijf zwanger geraakt? Kwam het sperma vanuit de bitterballenmuur in een of ander gatlelijk hollandse gehucht? Of kwam het, "oh the horror" van een man? Met andere woorden, inderdaad, het biologische trekt zich niets aan van de idiote geachten van een wijf, dat denkt dat een man niet nodig is om zwanger te geraken. Maar zijn zaad hebben ze nog nodig ja. In een buiske. En recht in de spleet van de ijskast. Trouwens, is die bengel een man? Je moet maar zo'n moeder hebben hé, als man, die je eigenlijk als onnodig beschouwt.
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel z'n leven is ie al op zoek naar na mammoet, helaas, hij heeft er nog steeds gene gevonden, laat staan dat hij er ene kon doden met z'n speer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat hij eerder al heel zijn leven achter z'n speer loopt, maar dat is een ander verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dit soort onderzoek zou toelaten dan zijn er heel wat misdrijven op te lossen ook uit een ver verleden. Er zijn zo al zaken opgelost trouwens. Verder alleen al om het onderzoek naar erfelijke ziekten etc te versnellen zou iedereen zijn DNA moeten afstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik alle dagen op tijd thuis zou komen, maar wel altijd het beste vlees op tafel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar neuzelaars van privacy hebben geen vertrouwen in de overheid. En daar moet ik toegeven dat een serieus probleem zit. In afwachting zit er nog maar zeer weinig in de beschikbare banken, en geloven naïeve mensen dat het de moeite loont om die oplichters van privé firma's in het buitenland goed te betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal maar een papa hebben die zijn eigen geslacht afkraakt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan van die kwiebussen die zich het recht hebben toegeeigend om in uw plaats te beslissen wat gij moet doen en laten ? "voor uw goed" en niet voor het hunne ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze op tikie die tok willen gaan zitten, een account hebben op faecesboek of google dan nog zo een Alexa of Siri slet in huis halen, ... en dan gaan kakken over hun DNA lompe kloten zijn dat. |
|
![]() |
![]() |