![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan nog snap ik het niet, Belgicisten willen toch de boel bij elkaar houden? Dan zouden ze juist voor tweetaligheid moeten zijn. Juist dat vasthouden aan eentalig Frans is een splijtzwam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn misschien wel minder echte Belgicisten in het zuiden dan in Vlaanderen. Maar een partij als het Vlaams Belang is daar niet 'nodig'. Laatst gewijzigd door Bach : 18 augustus 2023 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 19 augustus 2023 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog staat er letterlijk dat: "In geval van betwisting de tekst in het Engels juridisch primeert". (Graag gedaan, Fred.)
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn er geen Vlaamse collega's ... in PS en MR- Brusselse baronieën?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |