![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nader order is nog geen van deze mensen betrapt op fraude, laat staan veroordeelt.
Ik weet dat dit bij de sossen ietskes anders ligt, daar schrikken ze zelfs niet terug voor broedermaoord. Bij de sossen schrikken ze niet terug voor broedermoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet je niet. Geef ze een kans zich te bewijzen. De rest heeft al tientallen kansen gehad de voorbije 50 jaar en er nog steeds niets van gebakken voor Jan en Mieke Modaal.
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedoelt u dan dat het zowel het aantal leefloners als het aantal langdurig zieken verdubbeld is op 20 jaar tijd?
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draad is voor mij al te lang om hem nog volledig uit te lezen vooraleer commentaar te geven.
Dus nu mogelijks dubbele commentaar. Ik las in twitter (oude benaming) de mening van Geert Noels. Die zei dat het een grote flater was om de staatsschuld niet mee in de telling op te nemen. Hij nam de toestand van Noorwegen als voorbeeld. De staat is daar zo rijk, dat eigenlijk elke Noor een extra kapitaal bezit van (? ik dacht) 1 mio Euro. Wij hier zitten met een staatsschuld die (naar mijn herinnering) 50.000 euro per hoofd bedraagt. Plezant hé: een baby wordt geboren, en patat, hij krijgt die som als schuld op zijn fontanellekes gesmakt. Wat wel is: ik ben zeer tevreden dat het mediaan vermogen, zelfs bij ontbreken van volledige telling, redelijk gunstig is. Ik ben daar voorstander van. Net daarom ben ik lid van een gemeenschapspartij. De sossen overdrijven natuurlijk in de andere zin. Maar kom, ik heb dat al zoveel keren gezegd. Tot slot: het is vanzelfsprekend geen kloten de verdienste van Vivaldi. Het is de verdienste van een langer bestaande cultuur van a) werken, b) sparen vb. ook in je huis investeren en c) je verantwoordelijkheid opnemen. De Vlaamse cultuur quoi.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorbije jaren is Belgie primus geworden qua belastingen, taksen,...noem maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook kan hij een probleem op duidelijke wijze uitleggen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt die mediaan berekend voor een koppel ZONDER kinderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voddenpers (zelfs de tijd hoort daar nu bij?) heeft weer iets gevonden dat waarschijnlijk slechts weinig mensen begrijpen "de mediaan" maar mediatiek klinkt....Een meerderheid van het leesvolk denkt voorzeker dat dit het gemiddeld is.....
In de voddenpers zeker geen weergave van minstens de (6)basisgetallen,en terwijl we toch bezig zijn eens de verdeling (het zal geen Normaalverdeling zijn vermoed ik zo) Dat zou de ganse teneur van de voddenpersberichtgeving over "de mediaan" wel eens in de wind kunnen zetten als.....tendentieuze zever..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 augustus 2023 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mediaan, een soort gemiddelde, wordt opgekrikt door de Belgische miljonairs !!! De WERKELIJKHEID is NIET gelijk aan de THEORIE van banken & computers. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vanwaar komt het woord ‘mediaan’ ? Vermits dit de enig reactie is, kan u uw a.u.b.nader verklaren? Buiten ‘mediaan’ zijn er binnen de opmerkingen nog andere reacties mogelijk of spellen zij niet mee in het plaatje? Zijn wij zo rijk, is ons vermogen wel groter dan andere landen/burgers? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 16 augustus 2023 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik luister naar Paul D'Hoore.
+ In een video wordt zéér kort vermeld dat de mediaan berekend wordt op een koppel ZONDER kinderen. Ik twijfelde hieraan omdat het zó extreem snel ging. Foert. De theorie is niet gelijk aan de praktijk . Ook P. D'Hoore zegde dat eigenlijk +/- 70 % v.d. Belgen ONDER die beruchte mediaan zitten. Vooral omdat er in Belgie veel miljonairs zijn waardoor dat "gemiddelde" vervalst wordt naar omhoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FOD financiën een RICO act aan de broek smeren is zou ik eerlijkheidshalve een plezante goede daad vinden, in sommige Belgenlandse gevallen.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het EU nazihoofdkwartier is hier, die trekken gemiddelden fameus omhoog gezien hun dikke afgepakt geld - prees.
Belgie is daardoor zelfs een net receiver van het EU blok, staat tussen de voormalige Oostblok landen gerangschikt, net als Luxemburg, zelfde reden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 17 augustus 2023 om 04:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "ik hoorde op de radio dat het zuidelijke halfrond van de planeet 2 keer groter is dan het noordelijke halfrond". Laatst gewijzigd door patrickve : 17 augustus 2023 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moeten we het noordelijk eigenlijk het noordelijk kwartrond noemen?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door reservespeler : 17 augustus 2023 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mediaan vermogen is een vermogen waar evenveel mensen onder als boven zitten. Stel er zijn 10 mensen, het mediaan vermogen is 500.000 euro, dat wilt eigenlijk zeggen dat: Er 5 mensen zijn die meer dan 500.000 euro hebben. Er 5 mensen zijn die minder dan 500.000 euro hebben. Het gemiddelde vermogen kan dan een heel ander bedrag zijn.
Mediaan zegt dus veel en zegt eigenlijk ook totaal niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En u haspelt mediaan en gemiddelde onder elkaar, terwijl die twee totaal niets met elkaar te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |