![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ook daar kan je van dromen, ofdat FDW een homo is.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had ook gehoord, lang geleden, dat als men onder de dertig blijft er niet geflitst word. Dit was bedoeld voor hulpdiensten. FDW wist dit waarschijnlijk ook en wilde hier misbruik van maken. Dat hij toch betrapt is, is misschien een gevolg van nieuwere technologieën.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar toen ik jong was, was dat drie keer mijn maandwedde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verdiende toen maandelijks +- 21.000 Fr. Ik had trouwens geen rijbewijs want 17 jaar. Toen ik tegen de voorzitter- een Majoor, zei dat ik niet eens een rijbewijs had antwoorde hij, je zal ooit wel eens een rijbewijs halen, en dan ben je het kwijt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 26 augustus 2023 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mazerati ... is De Winter al niet wat oud voor een midlifecrisis ?
![]() ... ik ben niet snel door het rood gereden ... alsof dat iets uitmaakt ... wel raar dat het blijkbaar de eerste keer in jaren (of zelfs decennia) is dat we nieuws krijgen over een politieker wiens onschendbaarheid moet ingetrokken worden om hem een boete te kunnen doen betalen ...
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het u niet uitkomt?
Wat Xeno er niet bijvertelde is dat hij tijdens de verbalisatie tegen de agent zijn been aan't pissen was.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg het maar.
Nochtans, ik heb dit verhaal hier in de afgelopen 15 jaar wel een paar maal verteld. Sommige mensen hier weten dat ik op mijn 17 beroepsmilitair was. De setting was er dus in ieder geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben mij ooit eens tegen gehouden om door het rood te rijden zogezegd, ik was door t groen gereden, maar t licht slaat op groen en ik vertrek, dat duurt maximum 2 seconden. Ik kijk intussen ook of t kruispunt vrij is, dat heeft mij al eens mijn leven gered, Een De Winter achtig type dat met zijne zware Merc nog door t rood kwam gevlogen midden in de nacht. Ik had in mijnen ooghoek beweging gedetecteerd en was dus iets minder vlot t kruispunt opgereden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me alleen af of elke verkeerszondaar dezelfde behandeling krijgt. Lang geleden heeft de toenmalige politiecommissaris van Gent toegegeven dat dat niet het geval is. Het hangt af van zijn afkomst zei hij. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 augustus 2023 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord is in beide gevallen: NEEN. Wat is uw antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door rood vlammen of met uw zatte kloten achter het stuur kruipen is gewoon standaard 15 dagen riijbewijs kwijt, en dat zou ook voor dergelijke Very Important Penises moeten gelden. geen compasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leden van de monarchie, die hun maatschappelijke waarde is omgekeerd evenredig aan de kost die er aan verbonden is. Uiteindelijk zijn het maar burgers die een veel hogere werkloosheidsuitkering krijgen. Diplomaten. De kans dat die herkend worden als "ambassadeur X of Y" door een flitspaal (of willekeurige agent) is minimaal. Ergo, verkeersovertredingen mogen ook doorgerekend worden. En dan nu het hele eieren eten. Belgische flitspalen mogen alleen " officiële nummerplaten" registreren. Belgische zetelende politici. En dan is het wel een medewerker, vriend, partijlid of familielid dat met het voertuig reed op moment van verbalisering. Die moet maar eens als zetelend politica/us tegengehouden worden door een agent die een andere partijkaart draagt. (of zelfs via-via te horen heeft gekregen, ja, 1 van de liegebeestjes komt nu bij jouw hoekje, veel plezier) Op elke slak gaat er dan zout gelegd worden, en die politicus/ca maar eerst een paar uur verspelen langs de wegkant, en daarna nog eens bij de politierechter. In deze draad wordt er schande gesproken van het verslenste Vlaams Belang boegbeeld in een dure wagen. Maar wat als bijvoorbeeld een Groen! kopstuk zo eens een akkefietje voorheeft? Dan gaat waarschijnlijk de agent die het verbaliseren deed verketterd worden door de figuren die hier net niet eisen dat De Winter op de hete kolen gelegd moet worden.
![]() |