![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling: ik ben die me to en die woke ook kotsbeu,
maar in dit geval, en met heel de voorgeschiedenis, ben ik tevreden dat die twee varkens naar hun vuile thuisstal gestuurd worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat allemaal moet geloven zijn vrouwen tegenwoordig in alles beter kunnen ze alles beter en weten ze alles beter.
Mij goed als er zelfs schaamteloos wordt beweerd het zelfs betere chirurgen zouden zijn. Mannen zijn er naar ik hoorde van een van die speelsters vooral om de boel te verzuren Wat ik me dan wel afvraag waarom al die volley hockey basket en voetbalploegen dan steevast willen werken met mannelijke trainers em coaches ?? ![]() Zelfde met die tennisters boksters en judoka's .....Ga dan gewoon voor vrouwelijke trainers ... ![]() Ik heb geen weet van mannelijke sportploegen waar de trainers vrouwen zijn ?? ![]() Of is er dan toch iets van dat vrouwen zogezegd in alles beter zijn dan mannen maar voor alles en nog wat nooit zonder die mannen kunnen ? Ik ken de voorgeschiedenis van die Spaanse trainer niet maar ik heb alleen een man gezien dol van vreigde die ja een heel korte kus gaf op de lippen van een speelster die hem net daarvoor nog optilde.....Ik kreeg zo een kus ook ieder jaar als kind van mijn Lieve Tante Elza. En dan daarna in de bus zitten al die vrouwen naar de trainer te roepen dat ze ook een kus willen..... Ik zou zeggen afschaffen en vrouwelijks ploegen alleen nog laten coachen en trainen door vrouwen Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 september 2023 om 06:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is totaal overroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe meer tetten tegen mijn kloeke borst, hoe liever
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tijdens die prijsuitdeling was er veel meer gaande dan ‘die kus’. Spijtig dat zo een prestatie daardoor in het niets verdwijnt. En dan nog door de man die er mee voor gezorgd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ter illustratie: er is nog steeds NAgeschiedenis (en dit gaat over de top-35 van de Spaanse voetbalsters !!!): titel: Spaanse voetbalvrouwen weigeren te verschijnen bij volgende selectieronde link: https://inspanje.nl/algemeen/20822/s...selectieronde/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 september 2023 om 20:00. |
||
![]() |
![]() |