Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2023, 16:41   #61
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Herhaling: ik ben die me to en die woke ook kotsbeu,
maar in dit geval, en met heel de voorgeschiedenis, ben ik tevreden dat die twee varkens naar hun vuile thuisstal gestuurd worden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 06:06   #62
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als ik dat allemaal moet geloven zijn vrouwen tegenwoordig in alles beter kunnen ze alles beter en weten ze alles beter.

Mij goed als er zelfs schaamteloos wordt beweerd het zelfs betere chirurgen zouden zijn.

Mannen zijn er naar ik hoorde van een van die speelsters vooral om de boel te verzuren

Wat ik me dan wel afvraag waarom al die volley hockey basket en voetbalploegen dan steevast willen werken met mannelijke trainers em coaches ??

Zelfde met die tennisters boksters en judoka's .....Ga dan gewoon voor vrouwelijke trainers ...

Ik heb geen weet van mannelijke sportploegen waar de trainers vrouwen zijn ??

Of is er dan toch iets van dat vrouwen zogezegd in alles beter zijn dan mannen maar voor alles en nog wat nooit zonder die mannen kunnen ?

Ik ken de voorgeschiedenis van die Spaanse trainer niet maar ik heb alleen een man gezien dol van vreigde die ja een heel korte kus gaf op de lippen van een speelster die hem net daarvoor nog optilde.....Ik kreeg zo een kus ook ieder jaar als kind van mijn Lieve Tante Elza.
En dan daarna in de bus zitten al die vrouwen naar de trainer te roepen dat ze ook een kus willen.....

Ik zou zeggen afschaffen en vrouwelijks ploegen alleen nog laten coachen en trainen door vrouwen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 september 2023 om 06:07.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 06:14   #63
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is voorpaginanieuws: een kus op de mond na een gewonnen finale.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/f...-kus~b41338f7/

Het is hoogst ongepast, maar is dat niet veel te opgeklopt. Het is niet dat hij haar wou verkrachten, er stonden honderden journalisten met camera’s op te kijken. Ze waren allemaal overge-exiteerd en die voorzitter ook en dan doet hij iets waar hij achteraf spijt van heeft.
Gevolg: massahysterie.

Ze trekt hem eerst tegen haar tetten op.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 06:15   #64
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik vind het behoorlijk onbetamelijk. Vooral omdat Rubiales blijkbaar heel losse handjes heeft.
Als je dat weet als speelster trek je hem niet tegen je uier op.
Oud 12 september 2023, 06:16   #65
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van wat Rubiales vroeger uitgespookt heeft weet ik niks, en dat komt nu plots naar boven? Waarom deed men daar dan vroeger niks aan.

Ik bekijk enkel wat er bij die viering gebeurd is. Ze waren daar op het podium allemaal aan het dansen en springen en kussen. En uiteraard is op de mond kussen (in de meeste landen) ongepast, maar denk je nu écht dat daar sexuele bedoelingen achterzaten?
Als ie zo'n slechter reputatie heeft / had, waarom mocht ie dan trainer zijn?
Oud 12 september 2023, 06:16   #66
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
een kus op de mond is nooit een ongewild "accidentje", en is hier gewoon profiteren vd omstandigheden.
Komaan, doet u mee aan deze woke onzin?
Oud 12 september 2023, 06:17   #67
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat grensoverschrijdend gedrag is, wordt bepaald door hoe het slachtoffer het gedrag ervaart en niet door de bedoeling van de dader. Dit is hoogst betwistbaar maar het is nu eenmaal hoe de zaken er momenteel voorstaan. Vind jij het leuk als iemand jouw hoofd met twee handen vastneemt en vol op de mond kust?
Als trainer zou ik haar dan ook aangeklaagd hebben omdat ze hem tegen haar uier getrokken had.
Oud 12 september 2023, 06:19   #68
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat grensoverschrijdend gedrag is, wordt bepaald door hoe het slachtoffer het gedrag ervaart en niet door de bedoeling van de dader. Dit is hoogst betwistbaar maar het is nu eenmaal hoe de zaken er momenteel voorstaan. Vind jij het leuk als iemand jouw hoofd met twee handen vastneemt en vol op de mond kust?
Het is niet dat hij haar een tong gedraaid heeft hé.

Dit is totaal overroepen.
Oud 12 september 2023, 06:20   #69
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Och wel… de man was emotioneel en gelukkig omdat die meisjes zo goed gevoetbald hadden. “Sfeer was koet…” en in zulk een vlaag van gelukzaligheid wordt een zoentje op het mondje wel eens gegeven. Het is daar toch Zuid-Europa nietwaar… Als het betrokken meisje verontwaardigd was had ze die man ook op een flinke mep kunnen trakteren (stel je voor zeg… ).
Ze trok hem wel eerst tegen hare boezem.
Oud 12 september 2023, 06:22   #70
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Als trainer zou ik haar dan ook aangeklaagd hebben omdat ze hem tegen haar uier getrokken had.
Daar heb ik nu nog nooit een probleem van gemaakt sé....
Hoe meer tetten tegen mijn kloeke borst, hoe liever
Oud 12 september 2023, 06:22   #71
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Moeten we ons echt weer verlagen tot harem politiek of de verdeling van huishoudelijke taken?

Vrouwen zijn nu onafhankelijke identiteiten die gemiddeld 150.000 euro in de min gaan op een balans gezet. De bureaucraten of overheid zijn de nieuwe financierders. De vroegere ruil van "resources" tegenover seks is er niet. Dus hebben ze ons ook niet meer echt nodig.

Geen wonder dat ze gedoog toelaten dat het hier volstroomt met mannelijke migranten uit shithole landen, dat zijn nog meer mensen die kunnen omgevormd worden tot brave belasting betalers.

75% van alle consumptie op de vrije markt wordt gedaan door vrouwen.

Nu, zijn we volledig vrij in ons doen en laten? Zijn we er vanaf om het bot te zeggen? Kunnen we een beetje gaan feesten en losbandig doen?

Want respect hebben vrouwen sowieso al niet meer voor ons.
En daarna gezinshereniging.
Oud 12 september 2023, 06:28   #72
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Daar heb ik nu nog nooit een probleem van gemaakt sé....
Hoe meer tetten tegen mijn kloeke borst, hoe liever
Klopt, maar dan moet je niet preuts zijn als er dan daarna een vluchtige zoen op je lippen gegeven wordt.
Oud 12 september 2023, 06:42   #73
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Klopt, maar dan moet je niet preuts zijn als er dan daarna een vluchtige zoen op je lippen gegeven wordt.
No worries, ik ben nog van de generatie die niet preuts en snel gechoqueerd is.
Oud 12 september 2023, 06:46   #74
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Hartstikke spijtig!

Citaat:
Het is voorpaginanieuws: een kus op de mond na een gewonnen finale.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/f...-kus~b41338f7/

Het is hoogst ongepast, maar is dat niet veel te opgeklopt. Het is niet dat hij haar wou verkrachten, er stonden honderden journalisten met camera’s op te kijken. Ze waren allemaal overge-exiteerd en die voorzitter ook en dan doet hij iets waar hij achteraf spijt van heeft.
Gevolg: massahysterie.

Tijdens die prijsuitdeling was er veel meer gaande dan ‘die kus’.

Spijtig dat zo een prestatie daardoor in het niets verdwijnt.

En dan nog door de man die er mee voor gezorgd heeft.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2023, 11:01   #75
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
No worries, ik ben nog van de generatie die niet preuts en snel gechoqueerd is.
Ik ook.
Oud 15 september 2023, 19:58   #76
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Herhaling: ik ben die me to en die woke ook kotsbeu,
maar in dit geval, en met heel de voorgeschiedenis, ben ik tevreden dat die twee varkens naar hun vuile thuisstal gestuurd worden.
Ik heb al een paar keer gezegd dat je heel de voorgeschiedenis moet kennen, om de problematiek juist te kunnen inschatten.

Ter illustratie: er is nog steeds NAgeschiedenis (en dit gaat over de top-35 van de Spaanse voetbalsters !!!):

titel: Spaanse voetbalvrouwen weigeren te verschijnen bij volgende selectieronde
link: https://inspanje.nl/algemeen/20822/s...selectieronde/

Citaat:
De speelsters hebben dit besluit genomen net voordat de nieuwe bondscoach Montse Tomé de selectie voor de aankomende wedstrijden van de Liga de Naciones tegen Zweden en Zwitserland bekend zou maken.

Onvoldoende vertrouwen in de Federatie

Volgens de voetbalsters zijn de recente veranderingen binnen de Spaanse voetbalfederatie niet voldoende om zich beschikbaar te stellen voor de nieuwe bondscoach. Hoewel er de hele week gesprekken zijn gevoerd tussen de federatie en de spelers, blijven de standpunten te ver uit elkaar liggen. De voetbalsters zijn niet tevreden met de recente aanpassingen in de organisatiestructuur van de RFEF en eisen meer structurele veranderingen.

Spanning in de top van de Federatie

De recente veranderingen binnen de federatie, waaronder het ontslag van voormalig bondscoach Jorge Vilda en het vertrek van Kenio Gonzalo uit het technische team, evenals het aftreden van Luis Rubiales als hoofd van de RFEF, hebben de positie van de voetbalsters niet veranderd. Volgens bronnen ligt de focus op de algemeen secretaris van de RFEF, Andreu Camps. Hij wordt beschouwd als Rubiales' rechterhand. De speelsters vinden dat Camps altijd onbuigzaam was in de onderhandelingen, waardoor er onvrede ontstond tussen hen en de federatie.

Communicatie

Een ander punt van ontevredenheid onder de spelers is de communicatieafdeling van de RFEF. Die zou op de avond van 20 augustus een controversiële verklaring hebben uitgegeven van Jenni Hermoso die zij naar eigen zeggen nooit had gedaan en ook niet zou hebben geaccepteerd.

Crisisberaad

Natalia Torrente, een journaliste van Relevo, bevestigde dat de 23 wereldkampioenen, de 12 die niet naar het wereldkampioenschap waren gegaan en Amanda Gutiérrez, de voorzitter van FUTPRO, donderdag een bijeenkomst hadden. Het doel was om hun standpunten uit te wisselen en een verklaring van hun besluit te formuleren, die nu aan de federatie is verstrekt. Duidelijk is wel dat de nieuwe bondscoach Montse Tomé voor een moeilijke taak staat met deze weigering om in actie te komen van bijna het volledige kampioensteam. Het is de vraag hoe de RFEF en Tomé deze situatie gaan aanpakken en of er nog verdere stucturele acties zullen worden doorgevoerd.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 15 september 2023 om 20:00.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be