Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2023, 08:23   #61
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welnee, eens het 70-puntenplan is uitgevoerd, zijn er geen moslim scholen meer he.

Het is trouwens merkwaardig dat jullie niet inzien dat een vrijheid voor eigen volk voor jullie plots problematisch wordt, omdat die vrijheid misbruikt wordt door de invasie krachten om beter hun strijd tegen ons te voeren en dat de oplossing niet is om die vrijheid dan maar op te geven, maar wel van de invasie krachten te vernietigen.
Ik ga eens (tegen mijn zin) uw terminologie gebruiken. Indien het waar is dat er steeds meer moslims voor het VB stemmen, dan wordt het VB voor een stuk een 'makakkenpartij'.

En moest ik moslim zijn, ik zou misschien dan ook voor het VB stemmen: antisemitiet als ik dan zou zijn als moslim (ik zou de memes van Driesje voluit appreciëren en zeker nu dat Driesje openlijk partij kiest voor de Palestijnen), ik zou akkoord gaan met de ondergeschikte rol van de vrouw (de kaart die Driesje voluit trekt) want dat past bij mijn godsdienst, en ik zou zeker akkoord gaan met het promoten van de traditionele waarden die Driesje en zijn kompanen promoten en die eigenlijk dezelfde waarden zijn als die wat Mohammed (Hij zij geprezen) vooropstelde zo'n 1500 jaar geleden.

Kortom, eigenlijk is het VB is een ideale partij voor moslims.

Uiterst rechtse politieke broeders voor de eeuwigheid.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 08:51.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 09:01   #62
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welnee, eens het 70-puntenplan is uitgevoerd, zijn er geen moslim scholen meer he.

Het is trouwens merkwaardig dat jullie niet inzien dat een vrijheid voor eigen volk voor jullie plots problematisch wordt, omdat die vrijheid misbruikt wordt door de invasie krachten om beter hun strijd tegen ons te voeren en dat de oplossing niet is om die vrijheid dan maar op te geven, maar wel van de invasie krachten te vernietigen.

Ik ga eens (tegen mijn zin) uw terminologie gebruiken. Indien het waar is dat er steeds meer moslims voor het VB stemmen, dan wordt het VB voor een stuk een 'makakkenpartij'.

En moest ik moslim zijn, ik zou misschien dan ook voor het VB stemmen: antisemiet als ik dan zou zijn als moslim (ik zou de memes van Driesje voluit appreciëren en zeker nu dat Driesje openlijk partij kiest voor de Palestijnen), ik zou akkoord gaan met de ondergeschikte rol van de vrouw (de kaart die Driesje voluit trekt) want dat past bij mijn godsdienst, en ik zou zeker akkoord gaan met het promoten van de traditionele waarden die Driesje en zijn kompanen promoten en die eigenlijk dezelfde waarden zijn als die wat Mohammed (Hij zij geprezen *) vooropstelde zo'n 1500 jaar geleden.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:03.
Oud 16 oktober 2023, 09:12   #63
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

En moest ik moslim zijn, ik zou misschien dan ook voor het VB stemmen: antisemitiet als ik dan zou zijn als moslim (ik zou de memes van Driesje voluit appreciëren en zeker nu dat Driesje openlijk partij kiest voor de Palestijnen), ik zou akkoord gaan met de ondergeschikte rol van de vrouw (de kaart die Driesje voluit trekt) want dat past bij mijn godsdienst, en ik zou zeker akkoord gaan met het promoten van de traditionele waarden die Driesje en zijn kompanen promoten en die eigenlijk dezelfde waarden zijn als die wat Mohammed (Hij zij geprezen) vooropstelde zo'n 1500 jaar geleden.

Wat een GELUL!
Je weet toch nog wie DIT op dit forum liet weten?
Citaat:
En daarom, het klinkt radicaal, maar het is de enige uitweg: alle moslims moeten het land uit. Men moet dit mogelijk maken door een wet. Een eerste stap hiervoor is dat men geradicaliseerde moslims onmiddellijk moet buitenzwieren! Want u zult zien, men zal op termijn niet anders kunnen.

Overigens, men moet niet afkomen met 'vrijheid van mening'. Die vrijheid bestaat niet echt. Immers, als men van mening is dat de holocaust niet heeft bestaan, dan wordt men hier strafrechterlijk vervolgd. Dus 'vrijheid van mening'??

En dus, radicale moslims: onmiddellijk buiten! En andere moslims moeten aangezet en aangemoedigd worden om ons land te verlaten. Liefst zo vlug mogelijk.
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=48
Oud 16 oktober 2023, 09:15   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Terloops. Hoe zou het in Ronse zitten met de geradicaliseerde schoolkinderen van moslims?
En met de Franstaligen die tweetaligheid eisen maar die zelf geen letter Nederlands spreken?
Oud 16 oktober 2023, 09:35   #65
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even verduidelijken voor de andere en meer pientere posters.

Een 'echte' diepgelovige moslim kan het niet eens zijn met de manier waarop wij hier leven in het Westen. Want een ware moslim volgt de koran en de hadith. En de waarden in deze geschriften geponeerd, staan vaak haaks op de onze. En dus is het het beste (ook voor de moslims zelf) dat moslims het land uit eigen beweging verlaten om hun eigen islamitische manier van leven voluit te kunnen beleven in een of ander islamitisch land (over de radicale moslims wil ik het hier niet eens hebben: buiten smijten!)

Tenzij... ja tenzij zij hun 'moslim zijn' aanpassen aan onze manier van leven en compatibel maken met onze waarden en rechtsbeginselen. Er zijn moslims die dat hebben aangedurfd. Zij hebben hun islam aangepast aan het land waarin ze leven. De Ismaëlieten (Shia) van de Aga Khan zou men -misschien- zulk type moslims kunnen noemen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:43.
Oud 16 oktober 2023, 09:40   #66
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Enkel de Forza Flandria kan Anwterpen en Vlaanderen redden van de totale ondergang.
Het begint er naar uit te zien dat die utopia Flamingantistana nog enkele jaren het luchtkasteel zal blijven wat het altijd al is geweest
Nog zoveel jaar loos gemekker op het forum

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 09:43   #67
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even verduidelijken voor de andere posters.

Een 'echte' diepgelovige moslim kan het niet eens zijn met de manier waarop wij hier leven in het Westen. Want een ware moslim volgt de koran en de hadith. En de waarden in deze geschriften geponeerd, staan vaak haaks op de onze. En dus is het het beste (ook voor de moslims zelf) dat moslims het land uit eigen beweging verlaten om hun eigen islamitische manier van leven voluit te kunnen beleven in een of ander islamitisch land (over de radicale moslims wil ik het hier niet eens hebben: buiten smijten!)

Tenzij... ja tenzij zij hun 'moslim zijn' aanpassen aan onze manier van leven en compatibel maken met onze waarden en rechtsbeginselen. Er zijn moslims die dat hebben aangedurfd. Zij hebben hun islam aangepast aan het land waarin ze leven. De Ismaëlieten (Shia) zou men misschien zulk type moslims kunnen noemen.
Hier in België is dat 15% groot maximum, en die 15% wordt dagelijks door de MSM op grote schaal opgevoerd om de bevolking de illusie te geven dat alles "koek en ei" is. Maar de bevolking trapt daar allang niet meer in.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 09:46   #68
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een GELUL!
Je weet toch nog wie DIT op dit forum liet weten?

http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=48
Toch erg nietwaar hoe agressief radicaal een brave Limburger zoals HO kan zijn. Zou hij op acht jaar tijd dan zulk een watje geworden zijn?
Oud 16 oktober 2023, 09:57   #69
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 09:58   #70
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Toch erg nietwaar hoe agressief radicaal een brave Limburger zoals HO kan zijn. Zou hij op acht jaar tijd dan zulk een watje geworden zijn?
Begrijpend lezen is niet elke poster gegeven blijkbaar. En dus brouwen zulke posters maar hun eigen verhaaltjes.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:58.
Oud 16 oktober 2023, 10:23   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen is niet elke poster gegeven blijkbaar. En dus brouwen zulke posters maar hun eigen verhaaltjes.
Je hebt het toch over jezelf?
Of heb je het over System?
Oud 16 oktober 2023, 10:36   #72
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hier in België is dat 15% groot maximum, en die 15% wordt dagelijks door de MSM op grote schaal opgevoerd om de bevolking de illusie te geven dat alles "koek en ei" is. Maar de bevolking trapt daar allang niet meer in.
Er zijn moslims hier die zeker hun best doen om zich hier aan te passen. Maar het zijn er te weinig. Het is veelal hun godsdienst die hun parten speelt.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 10:38.
Oud 16 oktober 2023, 10:45   #73
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het ziet er dus naar uit dat het BLOK van binnenuit zal worden opgevreten door de Moslims.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 10:58   #74
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het ziet er dus naar uit dat het BLOK van binnenuit zal worden opgevreten door de Moslims.
Indien er steeds meer islamieten gaan stemmen op het Blok, zit dit er wel in. En het zal stilletjes en sluipend gebeuren.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 10:59.
Oud 16 oktober 2023, 10:59   #75
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Indien er steeds meer islamieten gaan stemmen op het Blok, zit dit er wel in. En het zal stilletjes en sluipend gebeuren.
l'Horreur voor de echte OER-BLOKKERS.
Oud 16 oktober 2023, 11:03   #76
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door System
U begint zich stilaan belachtelijk te maken door fanatiek uw gelijk te willen halen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1243[quote]

Citaat:
Ja zo kan men alles uitleggen en uitvluchtsels vinden. Feit is dat de VLD met de vuist op tafel heeft geslagen. Heel duidelijk is de boodschap. Niet mis te verstaan. Dat sommige mensen wat jaloers zijn omdat hun partij deze houding niet heeft aangenomen tja... Het is natuurlijk even slikken.
Dewinter zal wel ergens met zijn kinderen in de zon liggen. In Turkije of zo.
Citaat:
En als dit waar is dan wordt bevestigd wat ik al lang stel: de NVA trappelt nu al een tijdje ter plaatse. Haar elan is weg. Let wel, ik blijf nog altijd bij mijn eerste standpunt: pff...peilingen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=21

Citaat:
De NVA heeft zijn score te danken aan Alexander De Croo. Die trok de stekker eruit. Niet Olijke Bart. Die laatste muisde er vanonder als een dief in de nacht.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=208

Citaat:
Gaat u nu op de man spelen omdat u het zo niet kunt halen?

Voor mensen zoals u heb ik maar één antwoord: wat u over de andere zegt, bent u zelf.
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=89

Citaat:
Het is nu wel klaar en duidelijk. Knuppel is gewoon een gefrustreerd iemand die haar frustraties kwijt kan in haar Vlaams-nationalistische oprispingen en in haar idolatrie voor de Kleine Leider, Bart-Panda. Fonne is van hetzelfde kaliber.

"Ni dieu ni maître", "vrij en ongebonden" is mijn leuze. En daarom heb ik (een beetje) te doen met mensen zoals Knuppel.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=413

Citaat:
De VLD heeft kan bogen op een goed rapport qua beleid de laatste 8 jaar. Tenminste indien men het beleid wil beoordelen, los van politieke vooringenomenheid. Goede economie,creatie van jobs, op het einde van de rit zeer lage werkloosheid, maatregelen genomen om mensen langer aan het werk te houden, sanering in de ziekteverzekering, afbouwing openbare schuld, alle betrotingen,behalve de laatste, in evenwicht, enz. Nooit zoveel mensen op vakantie geweest als de laatste 3 jaar. Dit rapport wordt ook bevestigd door Europa. Het beleid was een van de beste uit de Europese klas.
Zoals ik reeds zei: een 6/10-6.5/10.

http://forum.politics.be/showthread....08#post2841608

Citaat:
Ik zal maar weer eens de voorbarig opgetogen, uiterst naïeve N-Va-fans moeten teleurstellen...

Wat jullie hier als een 'meesterzet' bewieroken is in realiteit een levensgrote misser, die de N-Va op termijn zal doen verdwijnen.
De Wever overspeelt hier schromelijk zijn lege hand.
Dit schot voor de boeg zal de traditionele partijen alert maken op het feit dat ze Dewever op het Vlaamse niveau moeten aan de kant schuiven, tenzij ze hun kansen op een federale deelname willen hypothekeren.

De Wever maakt met deze blunder dus zichzelf en zijn partijtje op Vlaams niveau onmogelijk.
Op federaal echelon is dit ook al een quasi vaststaande zekerheid gezien de cordonnesque houding van de Waalse partijen.

En minimum negen jaar totale oppositie, dat overleeft gene enkele partij (cfr. VB)
?*
?*
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57
Citaat:
Maart 2014
U moogt dit nog duizend keer zeggen. Die Vlaams-nationalisten nemen hun dromen voor werkelijkheid. Daar valt zeer moeilijk mee te discussiëren. Nu stellen ze zich op als zegezeker. En ze denken dat zij na de komende verkiezingen eens even gaan zeggen hoe het allemaal moet.

Maar o wee als ze hun zin niet krijgen, dan is het weer van 'ondemocratisch België', 'cordon sanitaire' van hier en daar, enz. En, én maar janken, janken, janken. Zo zijn ze nu eenmaal: puberale jankers.
?*
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=239

Citaat:
Natuurlijk zijn het racisten. Joden zijn mensen die andere mensen beschouwen als goiïm. Als tweederangsmensen. Het jodendom is gewoon gesteund op etnisch racisme. Indien de Joden geen racisten waren, zouden ze hun zonen en dochters zonder problemen laten huwen met niet-joden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=219
Oud 16 oktober 2023, 11:09   #77
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
l'Horreur voor de echte OER-BLOKKERS.

Van Grieken zou dat wat kunnen temperen. Hij zou kunnen eisen : “Ge moogt wel lid zijn van onze partij én moslim zijn, maar ge moet wel blank zijn.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 11:18.
Oud 16 oktober 2023, 11:53   #78
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Van Grieken zou dat wat kunnen temperen. Hij zou kunnen eisen : “Ge moogt wel lid zijn van onze partij én moslim zijn, maar ge moet wel blank zijn.
M.a.w. : Het ranzige "randje" zal blijven.
Oud 16 oktober 2023, 12:07   #79
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet. Dat zou enkel ook zo zijn mochten ze die stemmen actief willen aanlokken, en daarvoor makakkenknuffel standpunten innemen.

Misschien DENKEN die makakken dat het VB net zoals hen, extreem rechts is, met alle propaganda die de anderen daarover maken, en DUS denken die makakken dat het VB dus ook zwaar antisemitisch is, net als zijzelf.

Er zijn immers ook mensen die DENKEN dat een partij als Groen opkomt voor het milieu he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2023, 12:08   #80
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een zodanig te verwaarlozen groepje dat het de moeite niet is om daarover te spreken, he. Het gros van de moslims zijn import en kweeksel. Behalve als je "blank" in de ruime zin ziet, want de meeste makakken zijn blank, maar geen Europees blank.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2023 om 12:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be