![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moest ik moslim zijn, ik zou misschien dan ook voor het VB stemmen: antisemitiet als ik dan zou zijn als moslim (ik zou de memes van Driesje voluit appreciëren en zeker nu dat Driesje openlijk partij kiest voor de Palestijnen), ik zou akkoord gaan met de ondergeschikte rol van de vrouw (de kaart die Driesje voluit trekt) want dat past bij mijn godsdienst, en ik zou zeker akkoord gaan met het promoten van de traditionele waarden die Driesje en zijn kompanen promoten en die eigenlijk dezelfde waarden zijn als die wat Mohammed (Hij zij geprezen) vooropstelde zo'n 1500 jaar geleden. Kortom, eigenlijk is het VB is een ideale partij voor moslims. ![]() Uiterst rechtse politieke broeders voor de eeuwigheid. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga eens (tegen mijn zin) uw terminologie gebruiken. Indien het waar is dat er steeds meer moslims voor het VB stemmen, dan wordt het VB voor een stuk een 'makakkenpartij'. En moest ik moslim zijn, ik zou misschien dan ook voor het VB stemmen: antisemiet als ik dan zou zijn als moslim (ik zou de memes van Driesje voluit appreciëren en zeker nu dat Driesje openlijk partij kiest voor de Palestijnen), ik zou akkoord gaan met de ondergeschikte rol van de vrouw (de kaart die Driesje voluit trekt) want dat past bij mijn godsdienst, en ik zou zeker akkoord gaan met het promoten van de traditionele waarden die Driesje en zijn kompanen promoten en die eigenlijk dezelfde waarden zijn als die wat Mohammed (Hij zij geprezen *) vooropstelde zo'n 1500 jaar geleden. Kortom, eigenlijk is het VB is een ideale partij voor moslims. ![]() Uiterst rechtse politieke broeders voor de eeuwigheid. __________ * ?? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een GELUL! Je weet toch nog wie DIT op dit forum liet weten? Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even verduidelijken voor de andere en meer pientere posters.
Een 'echte' diepgelovige moslim kan het niet eens zijn met de manier waarop wij hier leven in het Westen. Want een ware moslim volgt de koran en de hadith. En de waarden in deze geschriften geponeerd, staan vaak haaks op de onze. En dus is het het beste (ook voor de moslims zelf) dat moslims het land uit eigen beweging verlaten om hun eigen islamitische manier van leven voluit te kunnen beleven in een of ander islamitisch land (over de radicale moslims wil ik het hier niet eens hebben: buiten smijten!) Tenzij... ja tenzij zij hun 'moslim zijn' aanpassen aan onze manier van leven en compatibel maken met onze waarden en rechtsbeginselen. Er zijn moslims die dat hebben aangedurfd. Zij hebben hun islam aangepast aan het land waarin ze leven. De Ismaëlieten (Shia) van de Aga Khan zou men -misschien- zulk type moslims kunnen noemen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog zoveel jaar loos gemekker op het forum
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpend lezen is niet elke poster gegeven blijkbaar. En dus brouwen zulke posters maar hun eigen verhaaltjes.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb je het over System?
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn moslims hier die zeker hun best doen om zich hier aan te passen. Maar het zijn er te weinig. Het is veelal hun godsdienst die hun parten speelt.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien er steeds meer islamieten gaan stemmen op het Blok, zit dit er wel in. En het zal stilletjes en sluipend gebeuren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....08#post2841608 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=57 Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=239 Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken zou dat wat kunnen temperen. Hij zou kunnen eisen : “Ge moogt wel lid zijn van onze partij én moslim zijn, maar ge moet wel blank zijn.” Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2023 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien DENKEN die makakken dat het VB net zoals hen, extreem rechts is, met alle propaganda die de anderen daarover maken, en DUS denken die makakken dat het VB dus ook zwaar antisemitisch is, net als zijzelf. Er zijn immers ook mensen die DENKEN dat een partij als Groen opkomt voor het milieu he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een zodanig te verwaarlozen groepje dat het de moeite niet is om daarover te spreken, he. Het gros van de moslims zijn import en kweeksel. Behalve als je "blank" in de ruime zin ziet, want de meeste makakken zijn blank, maar geen Europees blank.
Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2023 om 12:08. |
![]() |
![]() |