![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zal zeggen wanneer. En dat zijn geen aandelen he. Dat is crypto. Beweegt veel sneller . 24/7 open en niet gebonden aan een index. Gewoon vrij en direct verhandeld zonder tussenpersonen. Ik heb al zelf whale activiteit veroorzaakt om de markt te manipuleren, dus das echt wel een valide strategie. Hoeveel volume er afneemt/toeneemt, bepaalt de waarde van uw token/coin. Dat volume kunt ge zelf omhoog duwen. My name is Rainman.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2023 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had dat met aandelen. Teveel factoren waarmee ge rekening moest houden, niet altijd direct verkocht; wachten tot de markt opent.
Crypto is gewoon wat het is en ge kunt elke seconde dollar scheppen... of verliezen ![]()
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daarnet 100 dollar in BOND gestoken. Als die de 5 dollar haalt, heb ik 689 dollar terug.
Panische doodsangsten! Oh Mammon, help mij en veroorzaak snel een pump.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2023 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50x leverage is gewoon waanzin. Het minste dat misgaat en heel je rekening wordt geliquideerd.
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorlopig alles nog relatief safe En die 50x op zich is geen waanzin, het holden wel. Maar ik ben erbij en doe desnoods een snelle market sell. Hoewel ik wel vertrouwen heb minstens 4,7 dollar te halen. Kan verkeerd zijn...
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2023 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ultra spannend...
Van 100 bijna 1000 maken. Lieve deugd tga nog gebeuren oook!!! En as die zijn piek bereikt heeft, ga je op short naar beneden om dat nog eens over te doen... Tjing tjing.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2023 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dus.
En dat schijnen veel mensen niet te begrijpen, al kan je niet meer basis gaan dan dit. De koers van een product is de prijs waarvoor dat product de laatste keer is verkocht. Dat wil niet zeggen dat jij die prijs ook gaat krijgen. Misschien krijg je minder, misschien krijg je meer. Maar je kan nooit met zekerheid zeggen dat je de prijs van de koers gaat krijgen als je iets verkoopt. Ik schrok ervan hoe weinig mensen dat weten. En dat is op zich geen ramp, het toont alleen maar aan hoe beperkt de kennis is van vele mensen die toch een hoop geld steken in beleggingen allerlei.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe je weet wanneer het dal bereikt is? Ik wens je alle succes maar hou er rekening mee dat het even snel, even hard verkeerd kan gaan zoals het nu goed gaat eh.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt immers niks, maar dan ook echt niks om je op te baseren. Die coins zijn lucht, meer niet. En zolang mensen geld willen geven aan die lucht is het happy days. Maar ergens 1 verkeerd berichtje op de sociale media en heel het circus stort in mekaar. Ook al dacht jij dan misschien dat je bijna aan de piek zat. Kijk eh Cufi, ik gun je je winsten hoor. Voor mijn part ben je morgen miljonair. Maar ik heb het al tientallen keren zien gebeuren. Mensen die met coins beginnen spelen als de koersen toevallig eens een paar weken aan't stijgen zijn. En dat gaat goed in't begin. Er wordt geld verdiend. Maar dat verdiende geld is ook weer even snel verloren als de koersen de andere kant op wijzen. En dan kan jij wel zeggen dat je dan met shorten ook nog geld verdiend maar je weet totaal niet hoelang de koersen nog dalen, je weet niet of er eventjes een opflakkering komt,.... Ik hou dan ook mijn hart vast als ik je bezig hoor over hefbomen van 50. Want dat is pure waanzin. En dat zal iedereen, die een beetje verstand heeft van beleggen, beamen. Maar ga uw gang, ik wens je alle succes maar ik hou mijn hart in uw plaats vast.
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om geld te verdienen moet je ook kunnen dumpen. Tegen een nog hogere prijs. Wat wil zeggen dat je andere mensen zo ver krijgt dat ze de prijsstijging die jij hebt veroorzaakt zien als een moment voor aankoop. En als die dat doen stijgt de prijs nog sterker waardoor jij met winst kan verkopen. Maar komt die dump er niet zit je wel met veel te dure coins in je portefeuille. Citaat:
Ken je de Gamestop-pump niet? Die lukte ook eh? De koers schoot als een pijl de lucht in. En vele grote shorters verloren er massa's geld aan. Maar wat je nooit hoort is dat ook velen van degenen die de pump veroorzaakten er geld aan verloren. Want ze betaalden zo veel dat ze nooit nog konden dumpen. Ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat je het allemaal wat te simpel bekijkt Cufi maar ik hoop dat ik mis ben.
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er is werkelijk niets waar je je op kan baseren. Citaat:
Komaan eh Cufi, wordt eens wakker joh... Geloof jij nu echt dat de wereld plots een bepaalde coin gaat kopen omdat er in Belgie iemand voor 500 euro van die coins gekocht heeft?
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een hoog volume hebben bij stijgende koersen (iedereen koopt) maar je kan evengoed een hoog volume hebben bij dalende koersen (iedereen verkoopt). Het volume heeft totaal niets met de koers te maken.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het volume en de macd! Het circulerende volume is achter nog iets anders dan hoeveel er afgenomen wordt. Als een whale bv 1 miljoen volume verkoopt, zakt als logisch gevolg de waarde. Hoeveel crypto handel jij?
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik van 100 dollar 1000 dollar kan maken, consequent. Is dat dan moeilijk?
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je coin 1 dollar waard is, krijg je per coin een dollar terug. Tenzij je op de short ging. Je zei wel dat men de kosten er niet bij moest rekenen. Ik kocht bond aan 4 dollar en verkocht aan 4,5 dollar, per coin die ik verkocht heb ik dan 50 cent winst. Tenzij op de short...
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haal consequent winsten BigF, doordat je wél kan voorspellen. Haal eens per dag een paar 100 dollar op, 3 maanden aan een stuk. Je bent snel zélf een whale. ![]() (Buy = long, short = sell) Als 20 man maal 50 levered = whale activiteit. Dat is een gekende strategie. Met BTC is dat niet zo haalbaar als bij MULTI, BOND, MOB of ARDR he. Ken je die coins? Hoeveel crypto bezit jij? Kijk naar de macd en volume, bij die pump vanachter, dat is waar veel volume toeneemt en de waarde dus omhoog schiet. : Das gelijk wiet, geloof die nee-zeggers niet.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 8 november 2023 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge doet me aan iemand denken die nooit crypto handelde en zich liet aanpraten dat het rocket science is... Zie, bijna 13 dollar op enkele seconden. Denkte dat dit gokken of antciperen was? Ik weet er ook niet alles van, maar nu ook geen onzin verkopen he. Crypto rendeert 100x sneller dan fiat geld. Als je een pump veroorzaakt, is een dump een logisch gevolg en profiteren veelal enkel diegene die er voorkennis van hadden. Bij de ethiek geen vragen stellen als uw rendement stijgt. ![]()
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 8 november 2023 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je begrijpt toch dat die 900 dollar winst ergens vandaan moet komen? Dus voor elke 900 die jij wint moet er elders 900 verloren worden. Toch raar dat er geld verloren wordt als geld verdienen zo gemakkelijk is eh?
![]() |