![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoepel op met uw getrol
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier geeft ze zelf de bevestiging :
https://twitter.com/zu_demir/status/704662718838644737 Waarom probeer je het licht van de zon te ontkennen ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is een volksnationalist als het om Israel gaat, een liberaal als het om Vlaanderen gaat. Observeer je dit, dan gaat hij op de antisemitisme-pavlov. Het zal nooit vervelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals de rechter het besliste toen hij zei: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is jammer om te moeten vaststellen dat men een perfect geïntegreerde moslima haar geloofsovertuiging zit te miskennen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals hoepel op met uw inhoudloos en betweterig getrol.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 9 december 2023 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Freilich is een zuivere conservatief, die kan onmogelijk liberaal zijn. Conservatief en liberaal verhouden zich zoals water en vuur. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 december 2023 om 12:06. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ga jij dat voor haar beslissen ? En dan het belangrijkste : ga jij hier in je eentje decreteren dat de miljoenen Alevieten in Turkije, Iran of Syrië plots geen moslim meer 'mogen' zijn ? Omdat jij dat besliste ? Zie je nu echt zelf niet in dat zulke uitspraken even belachelijk zijn als een rabiate katholiek die zou beweren dat een protestant geen christen is ? Of omgekeerd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omtrent sociologische vraagstukken is hij typisch liberaal-nationalist. Beetje het type: 'ik vind open grenzen best, maar niet teveel moooslims. Want dan ben ik onveilig'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De waarheid heeft toch zijn rechten zou ik zeggen. Zuhal Demir, mocht ze al moslima zijn (?), heeft meer dan eens blijk gegeven van haar verknochtheid aan onze Westerse waarden. Zeker weten. In die zin vind ik haar bewonderenswaardig en doe ik mijn hoed af voor haar in deze aangelegenheid.. En dat is geen grapje. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 december 2023 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de woke-gasten in de meerderheid geldt:
wie een stok heeft, kijkt alras uit of er niet ergens een hond te slaan valt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is zij geen moslima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De historiek van Zuhal staat totaal haaks op het moslima zijn. Van haar in de clinch gaan met de islam partij, het uitmaken van moslim rappers, het aankondigen dat moslim stemmen gevaarlijk zijn, en zo voort. Haar persoonlijk leven, door gescheiden te zijn, een kind te hebben buiten het huwelijk en ga zo maar door. Pure waanzin om Zuhal ervan te verdenken van een moslima te zijn. Als zij een moslim is, dan ben jij een diepgelovige katholiek he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure wijsheid dus. Normale correcte vreemdelingen binnenlaten, beesten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel ben je nationalist, of wel liberaal. Dat zou zijn zoals proberen tegelijk een kat en een hond te zijn. Liberalisme gaat uit van het vrij willen maken van de mens, het individu. Conservatisme gaat over het vrij maken van de eigen groep, en alle bijbehorende fantasie over wie er 'mag' behoren tot die groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor dan ook niet bij de club die moslims per definitie wegzetten als in zichzelf gekeerde dogmatici en fanatieke koran dwepers. Maar ik ga geen leugens & mythes mee ondersteunen, zoals de bewering van ongeïnformeerden dat zij geen moslima zou zijn. Ik zie trouwens niet in wat daar a priori mis aan zou zijn dat ze moslima is. De overgrote meerderheid van de moslims in het westen leeft volgens onze westerse waarden. En zo hoort het ook.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 december 2023 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij de 'goeie' van de 'slechte' scheiden ? Ga je nu doen alsof enkel diegenen die aan jouw stereotiep voldoen 'echte' moslima's zijn ? Lapidair : ze draagt geen doek rond haar kop en ze eet gewoon zoals iedere Belg DUS ze is geen moslima ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |