![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook vrij hypocriet van vooruit en VLD als.je kijkt naar de vrouwonvriendelijkheid van de ex voorzitter van vooruit en van de premier.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 januari 2024 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Instagram)
Vooruit nu: Vrouwen moeten kunnen kiezen voor abortus. Tot 18 weken, en zonder betuttelende bedenktijd. Het is Vooruit. Of het is achteruit. Kies maar. Extreemrechts en conservatieven willen terug naar de Middeleeuwen. Door vrouwenrechten in te perken of zelfs af te schaffen. Niet met ons. Elke vrouw verdient de vrijheid om zelf te kiezen om een zwangerschap in alle veiligheid stop te zetten. De Extremen en de conservatieven, pleiten niet voor het afschaffen van abortus, ze pleiten er wel voor dat 18 weken te lang is. Volgens de studie voelt een foetus pijn vanaf 15 weken, dat is dezelfde studie waarop de progressieven zich beroepen. Dit is uiteraard een ethische kwestie, cherrypikking om z'n gelijk te halen is er totaal over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Instagram
Vooruit nu: “Abortus is nog altijd een taboe. Er wordt heel weinig over gesproken. Er beweegt daar heel weinig. Maar het is wel aanwezig in de maatschappij. Mensen die ongewenst zwanger worden, willen op een veilige manier kunnen beslissen. Dat wil Vooruit mogelijk maken. Maar CD&V organiseert daar de stilstand en houdt een versoepeling van de abortuswet al 10 jaar tegen. Wij willen die stilstand doorbreken.” @freyavandenbossche in @deafspraak Abortus is geen taboe in onze samenleving. We hebben hier zelfs een abortuswet, een wet waarbij de toenmalige, conservatieve koning, ethische problemen had, maar toch progressief genoeg was om deze wet niet tegen te houden. Dit is ongeveer 30 jaar geleden. De wet is goed en biedt voldoende mogelijkheden voor vrouwen die (ongewenst) zwanger werden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk bij heel deze discussie ook aan de honderden vrouwen die tevergeefs proberen om zwanger te worden. Wat moeten zij denken van die moordpartijen? Want voor mij is een abortus op 18 weken niets minder dan moord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds de val van de muur is dat een synoniem van "blank". En met hetzelfde woordenboek noemen we Mahdi "zwart".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Even serieus blijven aub. Dan snap je dus niet hoe spindokters werken. Jammer dit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat u daarin meegaat. Laat dit mijn punt zijn. Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 januari 2024 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw "muur" had geen jota te maken met de correcte terminologie i.v.m. huidskleur. Uw enige bedoeling is op te vallen door uw eigen foute woordenschat.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(maar ik waardeer je spreuk. Ze geeft de waarheid weer.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 28 januari 2024 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga JIJ ons proberen wijs te maken dat JIJ wél om die 400 vrouwen geeft, panda? Dat de CD&V en het BLOK niet om die vrouwen geven? Hahahahahahahahahahahahahahaha! Mo vent toch! Toen ik onze Poolse buurvrouw hoorde verweten worden dat haar geaborteerd kind in het toilet lag te rotten was ik te jong om te weten waarover het ging. Er bestaan al decennialang voorbehoedsmiddelen. Alsook een abortuswet. JIJ staat echter pal achter de partijen die het kutvrouwen gemakkelijk maken om hun verantwoordelijkheid te ontvluchten.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 januari 2024 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onnoemelijk onhandig. Onnodig kwetsend.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang iemand niet teveel zit te zagen (en ik vind dat nogal gauw, ivm dit onderwerp) over zijn religie, vind ik dat ik daar geen kritiek op mag hebben, omdat ik de individuele vrijheid hoog, zeer hoog inschat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kleurtje wordt hier teveel geaccentueerd. Freya doet hiermee een Connertje. Alleen ... ze was niet dronken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onze Nederlandse taal verandert of je het leuk vindt of niet. En als je daar tegen te hoop loopt lijkt me dat een gevecht tegen windmolens. Mij niet bellen. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 januari 2024 om 20:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het enkel humor die je hier ten beste brengt? Wel, dit is niet mijn humor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk toch niet dat in je zulke pipo's nog veel gaat vinden in onze samenleving. Toch niet bij de autochtone bevolking. Wellicht wat meer bij het islamitisch segment.