![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 11 Westmalle trippels ? ![]() Deze Panda buigt nederig het hoofd voor BigF... Zou ik nooit gekunnen hebben. Djeezes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Groepsdruk kan pittig zijn. Schol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gevolg van zijn optreden : https://www.youtube.com/watch?v=EhFc_-GwaE8
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 februari 2024 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mondt dan uit in het syndroom van Korsakov.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://whiskeybon.com/blog/alcohol-content-of-whiskey/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan om het uur 1 gewoon pilsje drinken in principe, en je word niet zat, want dat pilsje wordt weggewerkt door uw lever. Citaat:
Dat heeft niks te maken met 60 of 70 porties binnenspelen zoals Brusselmans beweert he. Een dag later zit die nog met een 40-tal porties onverwerkt, en hij zou herbeginnen ? Geloof ik geen ballen van. Ik denk dat ge dat MISSCHIEN uitzonderlijk een keer kunt doen, en ik denk dat ge ZWAAR ZIEK zult zijn, en misschien zelfs in de coma vallen. Dat ge dat de dag daarop nog zou herbeginnen daar geloof ik geen ballen van, al ware het maar dat ge waarschijnlijk nog veel te zat zijt om zelfs maar de fles kunnen open te doen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk daarenboven dat chemische brol, zoals vb. xtc, gevaarlijker is dan alcohol.
Om van die nieuwe designer drugs nog maar te zwijgen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker, alcohol is een natuurlijk produkt.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle substanties kunnen dan gevaarlijk zijn. Illegale sigaretten zijn ook niet zelden gevaarlijke brol net als zelfgestookte illegale Alcohol niet zelden dodelijk is. Ook voedingsmiddelen kunnen dan gevaarlijk zijn om maar te zwijgen over medicatie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 februari 2024 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.bewegenzonderpijn.com/honden-drinken/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een normaal pintje, daar kan je aan doordrinken. Een ad fundum. O.a. bij grote dorst. Bij zwaardere bieren gaat dat eenvoudigweg niet. Toch niet bij mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om die ene normale consommatie weg te werken, heeft je lever anderhalf uur nodig. Niet een uur, wel een uur en een half. (je lever begint wel te werken vanaf je eerste slok van je eerste glas).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn gistcellen GGO's?
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge er maar genoeg van drinkt, kan zelfs water dodelijk zijn.
![]() |
#79 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien omdat ik niet meer drink.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijdens een hittegolf in 2019 had de dokter tegen een bejaarde vrouw gezegd dat ze véél water moest drinken. Die vrouw woonde naast mijn moeder in zo'n bejaardenflatje naast het rusthuis. Die vrouw had "veel water drinken" iets te letterlijk genomen. Toen de ambulance eraan kwam vertelde ze : "Ik drink 9 L water per dag". Ze hebben haar naar't ziekenhuis gebracht en 2 dagen later was ze dood.... echt gebeurd. |
|
![]() |
![]() |