![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij zijt dan ook niet zijn doelpubliek
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Acid misschien een onhebbelijk ettertje zou zijn verandert niks aan het gegeven dat hij in deze een element is geweest dat het ons-kent-ons gerecht nogal heeft blootgesteld, en in plaats van daaronder te lijden, er nog eens deftig winst mee kan maken ook. Dat is een toe te juichen fenomeen in mijn opinie. Het gaat hem hier hoe het ons-kent-ons clubje op zijn smoel gegaan is via dienen Acid. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 februari 2024 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CUFI doet zijn best de stem van Jezus te doen klinken op tinternet.
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stel dat het bewijs dat de helft van de regering in een pedofielenclub zit, aangebracht wordt door zelf een grote pedofiel. Verandert dat iets aan het leuke dat het gedrag van de regeringsleden is blootgelegd ? Wat hier wel bijzonder grappig is, is dat de pogingen om hem de mond te snoeren hem rijk maken ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik stelde, ik ken de omstandigheden daar niet. Was dat ook een geval van zware zwijnerij van belangrijke mensen die beschermd moesten worden of was het gewoon een accident ? Laatst gewijzigd door patrickve : 24 februari 2024 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Doordat je minimum- en maximumstraffen hebt, en dat dan nog gekoppeld kan worden aan een individuele beoordeling van rechters, geeft dat al een enorme mogelijkheid om vriendjes te bevoordeligen. Een bevriende rechter zijn zoon staat terecht bij mij? OK, wat is de lichtste straf die ik kan geven? Kan ik het dossier niet doen klasseren? Misschien kan ik doelbewust een procedurefout maken, waardoor hij uiteindelijk vrijuit gaat? Of misschien zijn er verzachtende omstandigheden waar kan mee rekening gehouden worden als het een vriendje betreft, en verzwarende die kunnen genegeerd worden? Of verzwarende als het nu juist geen vriendje is? En dat begint al bij het onderzoek, bij de politie, enz. Kijk maar hoe Conner Rousseau eens ging "informeren" hoe het zat met zijn dossier van zijn zattemansklap. Enz... Ik zeg niet dat dat altijd gebeurt, maar de mogelijkheid is er wel. En dat lijkt mij een goede verklaring waarom Acid geen vrijspraak krijgt, terwijl Sanda Dia gedood werd, en de daders de hand boven het hoofd gehouden worden. Hun carrière wordt door de rechter veilig gesteld, we mogen niet weten wie het zijn, ze krijgen geen strafblad, enz.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 25 februari 2024 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 25 februari 2024 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken de gevallen niet waar je het over hebt, misschien waren dat ook ons-kent-ons gevallen, en is het nu pas dat zoiets het daglicht ziet he. Of anders waren dat totaal andere omstandigheden waar er een ongeluk gebeurde. Hier gebeurde geen ongeluk, hier werd een vergiftigingsprotocol uitgevoerd, werd er opzettelijk gelogen toen waarschuwingen gegeven werden (bijvoorbeeld, die professor in Leuven die die dopers waarschuwde en waar een er zich opzettelijk verkeerdelijk uitgaf als geneeskunde student die het in het oog zou houden). Ondertussen zijn de regels van dopen trouwens ferm veranderd juist omdat er in het verleden teveel mishandelingen gebeurden, maar daar veegden deze mensen hun broek aan. Dat er niet opzettelijk de dood nagestreefd werd, is waarschijnlijk juist. Dat men ver die weg wilde opgaan, is echter onomstotelijk aangetoond. Het vergiftigingsprotocol is duidelijk want er zijn vele luiken aan. Het doen zuipen op zich is al een vergiftigingspoging, maar mocht het zich daartoe beperken, men zou nog kunnen denken dat het gewoon een drogering is van de slachtoffers om hun oordeel over hun situatie te breken en ze dus kunnen te mishandelen zonder teveel mentale weerstand. Bij het doen zuipen is het niet duidelijk of men enkel wil drogeren of ook vergiftigen. Maar het toevoegen van het doen drinken van visolie en het beletten van het hydrateren verwijderen elke twijfel, he. We hebben duidelijk dan met een vergiftigingspoging te maken. Dat de opsteller van die methoden van vergiftigen en martelen gelaakt wordt lijkt mij niet overdreven. Dat mensen in georganiseerde bende anderen volgens een voorgeschreven protocol vergiftigen, drogeren en mishandelen, en liegen over alle waarschuwingen om het leven proberen te redden, met de dood tot gevolg, lijkt mij nu toch wel iets dat wat verder dient te gaan dan een paar honderd uren werkstraf en een blanco blad he. Daar zou 10 - 15 jaar gevang moeten op staan he. Dat er vroeger ook al zulke bendeleden weinig straf kregen toont eerder een systematisch falen van de rechtspraak aan, eerder dan dat de mildheid normaal is. Laatst gewijzigd door patrickve : 26 februari 2024 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() https://www.deroma.be/nl/agenda/ze-h...ermoord/11987/ Is dat geen laster ? In het vonnis was geen sprake van moord.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vader wil zeker een ferme stuiver verdienen op de kap van zijn zoon/varken?
Hij loopt al ferm te blinken met “gouden” ringen, horloges, armbanden…
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten hem maar voor de rechter slepen hé, de net-geen-moordenaars.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik stelde mij eerder de vraag dat ik ervan verschiet dat iedereen zomaan de kennis en de kunde heeft om boeken te beginnen schrijven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |