Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 mei 2024, 19:03   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De SZ is te belangrijk om ze te laten leegvreten door con-artists die niet bestaande ziektes zitten te acteren.

Vroeger was de uitweg : 'lage rugpijn'. Daar kunnen de dokters nu de meeste fakers eruit halen. Niet langer dienstig dus. Daarna hebben we jarenlang een explosie gehad van mensen met CVS. Die mode is nu over, momenteel is het fybromyalgie dat de top aanvoert.

We sluiten mensen met extreme psychische problemen op in gevangenissen uit onmacht omdat de benodigde gesloten psychiatrische instellingen er onvoldoende zijn om hen op te vangen. Maar gaan wel jaarlijks een fortuin verspillen aan een paar tienduizend komedianten op zoek naar een vast inkomen (= uitkering ).

Die fakers moeten eruit. De ziekteverzekering mag géén alternatief zijn voor een strenger geworden werkloosheidsverzekering te omzeilen.
Jouw flutpartijtje had vier jaar de tijd om de fakers eruit te gooien.

Het zal voor Vivaldi II zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2024, 19:07   #62
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.131
Standaard

Gooi gewoon gelijk iedereen eruit die hier niet moet zijn en laat die oorlogsvluchtelingen verstaan dat hun verblijf tijdelijk is.
Maar als ge IS sympathisanten en consorten opvangt, kunnen die niet meer terug als de IS de oorlog verloren is hè.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2024, 19:16   #63
De Prof
Minister-President
 
De Prof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Locatie: De Jommekesclub
Berichten: 4.215
Standaard

Nooit gedacht dat N-VA zich zou uitroepen tot de "redder" van België
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2024, 19:29   #64
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De NVA wordt steeds a-socialer.
Dat zal de partij stemmen kosten.
Zeker weten.
Ja, dat denk ik ook.

De zieken moeten gaan werken, de (Vlaamse) werklozen hun inkomen afpakken, aan de pensioenen van de ambtenaren zitten- op zich geen slecht idee dat van die ambtenarenpensioenen, maar hoe gaan die ambtenaren daar op reageren?

Als dat maar goed komt...
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2024, 19:30   #65
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Nooit gedacht dat N-VA zich zou uitroepen tot de "redder" van België
Dat was nochtans al meer dan duidelijk in 2014.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:37   #66
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat bedoel je met ‘Ik ben nog steeds niet zeker van een betaalbare gezondheidszorg’?
Heb je ooit een terugbetaling geweigerd gezien?

Feit is dat
1. De vergrijzing toeneemt, dus er gaan meer ouderen en zieken komen.
2. Als je daarmee geen rekening houdt in de begroting dan gaat de kwaliteit van de gezondheidszorg algemeen achteruit. Dat is dus een willekeurige algemene botte ingreep die ons allemaal, ouders en grootoude gaat treffen.

Daarom zie ik meer in selektieve keuzes. Bijvoorbeeld die ‘burnouts’ en aanverwante adhd’s.
Ik zie dat er veel dingen niet terugbetaald worden.
Dingen die voor sommige mensen levensnoodzakelijk zijn.
Ik zie ook dat veel tandartsen en kinesisten niet geconventioneerd zijn. Hier heb je, als je een kinesist nodig hebt, geen keuze. En als uw beurten op zijn ...
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:40   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.210
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, dat denk ik ook.

De zieken moeten gaan werken,
Proberen de desbetreffende overheids-artsen al.
Citaat:
de (Vlaamse) werklozen hun inkomen afpakken
Gene dop, maar wel leefloon dus.
Citaat:
, aan de pensioenen van de ambtenaren zitten- op zich geen slecht idee dat van die ambtenarenpensioenen, maar hoe gaan die ambtenaren daar op reageren?
Gaan ze staken?
Citaat:
Als dat maar goed komt...
Het zijn voorstellen van een politieke partij, gebracht door politiekers of mensen die hen geloven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:40   #68
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat bedoel je met ‘Ik ben nog steeds niet zeker van een betaalbare gezondheidszorg’?
Heb je ooit een terugbetaling geweigerd gezien?

Feit is dat
1. De vergrijzing toeneemt, dus er gaan meer ouderen en zieken komen.
2. Als je daarmee geen rekening houdt in de begroting dan gaat de kwaliteit van de gezondheidszorg algemeen achteruit. Dat is dus een willekeurige algemene botte ingreep die ons allemaal, ouders en grootoude gaat treffen.

Daarom zie ik meer in selektieve keuzes. Bijvoorbeeld die ‘burnouts’ en aanverwante adhd’s.
De vergrijzing neemt toe.
We moeten daar rekening mee houden.
We moeten ons ook de vraag durven stellen of een reanimatie van een negentigjarige, die totaal dement is, nog nut heeft.

In Nederland hebben ze die klik al lang geleden gemaakt (daar zijn ze zelfs nog veel straffer). Het gevolg is dat we in Vlaanderen veel Nederlandse patiënten hebben.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:43   #69
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jawel. Maar de politiek luistert niet naar dokters. Enfin ze cancelen degene die waarheid prediken en duwen er naar voor die naar de mond van het beleid praten.

Als AI de deskundige in uw technocratie wordt, wie is dan aansprakelijk bij fout advies of significante schade?

Goed zot om AI over de psyche van mensen te laten gaan. Dokters kunnen dat wel maar politici zijn onmensen die hun beleid afdwingen. Beleid waar geen kat naar vroeg.
Ik zie wat ik zie.
Mensen met een burnout die tot alles in staat zijn, reizen, secretaris spelen in een vereniging, ... . Alleen gaan werken lukt niet.
Ik denk dat iedereen in z'n omgeving dart wel opmerkt.

Daarbij, de stres, de werkdruk, de ... zijn in de ons omringende landen even hoog, toch zijn de cijfers daar heel anders.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:49   #70
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je beseft toch dat we hier stilaan naar amerikaase toestanden gaan.
Huisvrouwen die naar de psycholoog/psychiater gaan omwille van existentiele problemen.
Kinderen idem.
Inderdaad.

De dochter van een vriend van mij doet stage bij "Geneeskunde voor het volk".

Op vier weken tijd had ze tich van "patiënten" al drie keer gezien. Voordat de "patiënt" bij de dokter komt, moet zich die inschrijven bij een soort balie.
Als de "patiënt" dan bij de dokter komt, heeft die een briefje bij van de baliemedewerker. Daar staat op: "Schrijf die en die medicatie voor en schrijf hem / haar twee weken werk onbekwaam voor, een onderzoek is niet nodig".

De wachtzaal ligt vol met PVDA propaganda.
Weet dat deze geneeskunde gratis is voor de "patiënt", echter niet voor de SZ.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:53   #71
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Proberen de desbetreffende overheids-artsen al.
Proberen ze, maar als ik u hoor dan lijkt het hen in die mate niet te lukken dat het gegeven een probleem is.

Citaat:
Gene dop, maar wel leefloon dus.
Niet aan het werk hoedanook.

Citaat:
Gaan ze staken?
Een aantal zal stoppen met N-VA te stemmen, zien hoe dat loopt voor de N-VA, terwijl ze nu, afgerond, praktisch de helft van hun stemmen al kwijt zijn.

Citaat:
Het zijn voorstellen van een politieke partij, gebracht door politiekers of mensen die hen geloven.
Die het beste voor hebben met de Belgische staat, maar niet met de Vlaming.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 07:57   #72
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik zie wat ik zie.
Mensen met een burnout die tot alles in staat zijn, reizen, secretaris spelen in een vereniging, ... . Alleen gaan werken lukt niet.
Ik denk dat iedereen in z'n omgeving dart wel opmerkt.

Daarbij, de stres, de werkdruk, de ... zijn in de ons omringende landen even hoog, toch zijn de cijfers daar heel anders.
Vooral de belasting cijfers.

Pers de mensen nog meer uit, de cijfers zullen nog stijgen.

We noemen dat actie en reactie.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 08:00   #73
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 99.050
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Inderdaad.

De dochter van een vriend van mij doet stage bij "Geneeskunde voor het volk".

Op vier weken tijd had ze tich van "patiënten" al drie keer gezien. Voordat de "patiënt" bij de dokter komt, moet zich die inschrijven bij een soort balie.
Als de "patiënt" dan bij de dokter komt, heeft die een briefje bij van de baliemedewerker. Daar staat op: "Schrijf die en die medicatie voor en schrijf hem / haar twee weken werk onbekwaam voor, een onderzoek is niet nodig".

De wachtzaal ligt vol met PVDA propaganda.
Weet dat deze geneeskunde gratis is voor de "patiënt", echter niet voor de SZ.
- lol -

Only in Belgium.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 08:03   #74
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Afschaffen van de woonbonus, renovatieplicht….bedankt nva.

Het zijn dan misschien geen nieuwe belastingen maar het komt wel uit dezelfde zakken, de uwe en de mijne.
Het afschaffen van de woonbonus is een goede maatregel gebleken.
Kopers moesten in ruil daarvoor minder registratierechten betalen. Deze registratierechten moeten betaald worden op het moment dat de kopers het minste geld hebben. Ze profiteren er met andere woorden onmiddellijk van.
De woonbonus werd gespreid in de tijd, ze profiteerden hier nog steeds van op het moment dat ze het niet meer nodig hadden.

De renovatieplicht moest er eigenlijk niet zijn. Iedereen met een greintje verstand weet dat renoveren je op termijn geld opbrengt door veel lagere stookkosten.

Zelf heb ik:
  • Ander glas laten plaatsen
  • Spouwmuurisolatie laten inspuiten
  • Het dak geïsoleerd (zelf gedaan).

Ik kreeg hiervoor steeds subsidies die bijna de helft van de investering bedroegen.
Voor mijn zonnepanelen kreeg ik zelfs een renteloze lening (niet dat ik die nodig had), en ook nog eens subsidies.

Ik verwarm mijn huis nu gratis, zelfs in de winter heb ik niet veel stroom van het net nodig.
Ik investeerde wel in extra buffervaten, zodat mijn warmtepomp, bij zonne-energie, extra water opwarmt.
de koelkasten en de diepvriezers krijgen geen stroom meer van twee uur tot negen uur (1 simpele tijdschakelaar en vier relaiskes zorgen daar voor.
De vrouw doet de was als de zon schijnt. En voor de rest doet de batterij ook perfect waarvoor de batterij dient.

Weet dat mijn zonnepanelen (nieuwe generatie) ook stroom opwekken als er geen zon is. Gewoon licht volstaat. Zelfs bij regenweer wekken ze nog stroom op.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 08:05   #75
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
De NVA wordt steeds a-socialer.
Dat zal de partij stemmen kosten.
Zeker weten.
Waar is de N-VA a-sociaal?
Leg het me eens uit?

Weer van alles horen waaien, maar wat er concreet gedaan werd of wat op papier staat, dat hebt u blijkbaar niet gehoord.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 08:10   #76
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Inderdaad, een goeie vriendin heeft fibromyalgie (begonnen als CVS), slikt vier of vijf Tramadols per dag (vroeger was het Valtran, maar is uit de handel) om het niet moeten uitroepen van de (spier)pijn.
Wat sommige eencelligen ook mogen beweren, ze zit met een Master-diploma Wiskunde thuis te verkommeren.
Ik ken een hoge ambtenaar die ziek was (burn-out), tot haar ziekendagen op waren.

Tijdens haar tweejarige ziekteperiode is ze 4 of 5 keer op reis geweest tot in Egypte toe. Het loon werd gewoon doorbetaald. Ondertussen barste haar facebook van de foto's die gemaakt werden tijdens haar reizen, tijdens party's, ze kon letterlijk de hele wereld aan. Alleen werken lukte niet meer, lukte niet meer tot nu. De werkgever wilde haar op medisch pensioen sturen en plots was ze genezen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 08:47   #77
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 59.304
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik ken een hoge ambtenaar die ziek was (burn-out), tot haar ziekendagen op waren.

Tijdens haar tweejarige ziekteperiode is ze 4 of 5 keer op reis geweest tot in Egypte toe. Het loon werd gewoon doorbetaald. Ondertussen barste haar facebook van de foto's die gemaakt werden tijdens haar reizen, tijdens party's, ze kon letterlijk de hele wereld aan. Alleen werken lukte niet meer, lukte niet meer tot nu. De werkgever wilde haar op medisch pensioen sturen en plots was ze genezen.
De uitzondering bevestigt de regel.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 09:26   #78
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik ken een hoge ambtenaar die ziek was (burn-out), tot haar ziekendagen op waren.

Tijdens haar tweejarige ziekteperiode is ze 4 of 5 keer op reis geweest tot in Egypte toe. Het loon werd gewoon doorbetaald. Ondertussen barste haar facebook van de foto's die gemaakt werden tijdens haar reizen, tijdens party's, ze kon letterlijk de hele wereld aan. Alleen werken lukte niet meer, lukte niet meer tot nu. De werkgever wilde haar op medisch pensioen sturen en plots was ze genezen.
wat heeft dat met fibromyalgie te maken ??
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 11:15   #79
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.210
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Proberen ze, maar als ik u hoor dan lijkt het hen in die mate niet te lukken dat het gegeven een probleem is.
Yep
Citaat:
Niet aan het werk hoedanook.
Teveel hangmatten?
Citaat:
Een aantal zal stoppen met N-VA te stemmen, zien hoe dat loopt voor de N-VA, terwijl ze nu, afgerond, praktisch de helft van hun stemmen al kwijt zijn.
Stakende ambtenaren.. Als het de lagere echolons staken, dan krijgen we een witte mars, of gevangenissen met nog meer ellende.
Maar de bureaupiloten en borocraten, wie merkt dat als die een paar weken ipv hun loon te krijgen, ze een aalmoes van de vakboengd krijgen...
Citaat:
Die het beste voor hebben met de Belgische staat, maar niet met de Vlaming.
Politici hebben maar 1 ding voor ogen, de macht om te kunnen grabbelen en graaien.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2024, 12:49   #80
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.968
Standaard

https://www.demorgen.be/nieuws/sinds...jgen~b09afb1f/

Citaat:
De praktijk ziet er wat anders uit. Sinds opeenvolgende regeringen de poorten van vervroegd (brug)pensioen hebben gesloten, is een andere groep inactieven beginnen te stijgen: de langdurig zieken. Inmiddels zit het aantal mensen in ziekte of invaliditeit boven de 500.000, en dat cijfer blijft maar klimmen. Uitkeringen voor langdurig zieken staan nu al voor 11 miljard in de boeken. Onderzoek van het RIZIV, geciteerd in De Tijd, toont dat vooral mentale kwalen (burn-out en depressie) tot fors meer uitval leiden: plus 43 procent (!) in vijf jaar tijd.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 mei 2024 om 12:49.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be