![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me inderdaad het geval, getuige de niet zo schitterende peilingscijfers. De burger heeft genoeg bochten van de 0VLD meegemaakt en blijkt daar, hoewel zijn geheugen kort is, toch wat van onthouden te hebben.
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het was toch beter zonder die voze NVA in de federale die hier aanslagen veroorzaken.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als n-va zich normaal gedraagt -daar leverden ze zelf al het bewijs voor dat ze het kunnen- zijn die net zo coalitiewaardig als de andere democratische partijen. Dat zijn gewoon bewezen feiten. En die breng ik graag nog eens in herinnering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewezen feiten zijn trouwens helemaal niet wat u beweert. De bewezen feiten zijn immers dat de vorige regeringsvorming 1 groot circus was, want voorstellen van informateurs werden helemaal niet gelezen. Het was 1 groot Open VLD circus om de carriere van Alexander De Croo in de steigers te zetten. Dat werd zo bevestigd door Bouchez en die kan het weten. Hij was er immers bij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 mei 2024 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We leven helemaal niet meer in dezelfde realiteit. Een Vlaamse meerderheid is ondertussen enkel en alleen mogelijk als 1 van de 2 Vlaamse partijen hun belangrijkste programmapunt in de vuilbak gooit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Minuutje hee... Ik verwar just de kloten van de Schoof. Extreem-recht benoem ik 100% bewust als de vijand. Helemaal NIETS te zien met politieke tegenstanders. Citaat:
Citaat:
Trouwens, tien jaar geleden heeft N-VA al een eerste keer hun fetisj artikel 1 op zolder gezet en zelfs hun lidkaarthouders-congresklapvee was extatisch van geluk. Hun kiezers gaan ze nu na een laffe Marrakesh-vlucht en een zelfveroorzaakte oppositiekuur van 5 jaar volgens de peilingen nog altijd bedanken met +20%. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De IQ coefficient volgt een normaalverdeling. Als je weet dat het gemiddelde 100 is, dan weet je evenzeer dat er heel wat meer dan 50% ronduit achterlijk is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...zoals diezelfde partij in 2014 al heel enthousiast eerder heeft gedaan, zodat we weten dat dit eigenlijk helemaal hun belangrijkste programmapunt niet is.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 8 mei 2024 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet nooit Panda dat deze generatie politici experimentele vaccins poogden afdwingen en kinderen chemisch steriliseerde, never forgot deze wereldlijkers en stel ze gelijk aan de derde rijkers van weleer; ALLEMAAL
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontken het of niet; maar ik ervaar een terroristische aanslag vanuit mijn eigen overheid, nazi-style.
![]() |
![]() |
#74 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor de burger is dat helemaal niet de prioriteit, maar wel het verwezenlijken van zoveel mogelijk verkiezingsbeloftes. Je bewijst eens te meer jouw obsessies te verwarren met de realiteit. Geen enkel tegenargument dus. Kan dan alleen maar concluderen dat ik helemaal gelijk heb. Citaat:
Ik spreek over de burger, en dan gaat het niet over wie op zo'n congres zit. Dat jij die twee al direct door elkaar haalt, toont hoe geobsedeerd door de macht je wel bent. Citaat:
Het verlies is te wijten aan het in de koelkast steken van het confederalisme, en de rest van de beloftes waar ook weinig van in huis kwam. Citaat:
Jij bent gewoon een sos die in de verkeerde partij zit, een trans-sos dus...
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel VLD potentieel dus...
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen maar hopen dat ik de enige zot ben die deze waarheid doorziet. Mij collequeren houdt die miljoen ander niet tegen die de duivel in deze beleidmakers herkennen.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik dus ga doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Economisch ben ik heel donkerblauw, maar ik weet dat de enige manier om daar te geraken, het afstoten van Walonie is. Dat is beter voor hen en dat is beter voor ons. |
|
![]() |
![]() |