![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het Engelse Deus ex machina. We hebben best veel zelfhaters of haters van het Nederlands. Stef Wauters moest ook een domme opmerking op Tom Van Griekens benaming 'Hendrik Conscience-klassen' maken voor kinderen met leesachterstand, door het te laten uitschijnen als Vlaams nationalistische vendelzwaaierij.
Een andere zelfhater zou zelfs nog durven benadrukken dat Conscience een Belgicist was, terwijl iedereen dat toch weet? Iemand met een beetje voeling beseft toch dat het over leesachterstand ging en 'het volk leren lezen'. Sommige Vlamingen toch... ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 8 juni 2024 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, waarom niet: Flanders, 51ste staat van de VS.
Ik stem voor!
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, jullie kruipen voor in de rij
![]() Edit: het is wel Nederlanders....
Laatst gewijzigd door Adam Smith : 9 juni 2024 om 01:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, bedankt.
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien, maar hoewel Hollanders allicht nog meer pro VS zijn, is dit in de rest van Nederland minstens net zo erg als in Vlaanderen zo niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Terwijl de communisten overal ter wereld waar ze de almacht hebben wetten en regels met ijzeren hand hanteren. Zelfs kleine fouten / overtredingen zeer zwaar gestraft worden door hun dictatoriale eenzijdig denkende rechtbanken.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op basis waarvan?
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is de PVDA/PTB dan ook geen Belgicistische noch Communistische partij , enkel een Franskiljonse Partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot er een partij als "team fouad ahidar" opkomt . Dan zal de PVDA een groot deel van haar keizers vlug kwijt zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zullen ze lachen om ons. Citaat:
Door onze anglo-geöriënteerde media kent de Vlaming de Amerikaanse cultuur en geschiedenis beter dan welke andere Europese. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 juni 2024 om 09:10. |
||
![]() |
![]() |