![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat volgens hem inderdaad ook gebeurde met >>> Albert I van België - Wikipedia 2 weken geleden - Albert was een bekwame klimmer en daarom menen sommigen dat het moeilijk aan te nemen is dat het om een ongeval zou gaan en dat het waarschijnlijker is dat de koning elders zou vermoord zijn (of zelfs zelfmoord zou gepleegd hebben) en dat zijn dode lichaam nooit in Marche-les-Dames heeft gelegen ...
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans klonk het zo na de verkiezingen. Het VB won zetels maar was verloren, de N-VA verloor zetels maar was gewonnen.
Probeer anders nog eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() partijraad is iets anders dan partijbureau, of zeg maar het bestuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand, geen enkele politieke partij en zelfs geen enkele individuele politicus in België is bezig met dat zwitsers verhaal met hun klote referenda en heel hun santenboetiek. Wat voor zin heeft het om dit steeds maar opnieuw hier te droppen alsof het iets is waar interesse voor bestaat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook in dat geval valt reservespeler volledig uit z'n rolletje... wanneer hij de vraag stelt waar de N-VA dan wel verloren heeft. Zowel naar zetels als in procenten (met één uitzondering).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij gaf het na twee weken op omdat de PS er niet wilde van weten.
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent nog de Europese verkiezingen vergeten: -0,2 %.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leef niet in het verleden van 25 jaar geleden. Anno 2024 is geen enkele partij en geen enkele parlementair daarmee bezig. Als jij wel een partij ziet die daar naar streeft mag je die gerust vernoemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met logisch gevolg ze Bitcoin kiezen / kopen waar ze alleen naar uit kijken uit onwetendheid. Omdat dit hen hersenspoelend ingelepeld word, net zoals al + 4000 Jaar en bevolking ingepompt word te kiezen als kudde schapen voor en persoon of een partij die hen dan nadien naar de slachtbank of wat dan ook lootst. Hier het land in faling brengt ondanks de hoogste belastingen ter wereld. Waardoor wij met zen allen hun economische slaven zijn. De zin naar mijn herhalende verwijzing die er achter schuil gaat is noodzakelijk volgens mij omdat >>>: gans het politieke spectrum hier het goed werkende economische en politieke systeem van Zwitserland waar de Zwitserse burger voor 100% achterstaat dit in schril contrast met de onverschilligheid hier, Deze Zwitserse politieke aanpak angstvallig op alle wijze in de doofpot gehouden word . !!!!! Net als U het er niet over wil hebben, De christelijke en sossen scholen / Uniefs bevolkt met hoofdzakelijk kiesvee hebben het er nooit over, de pers het er niet wil over hebben, de TV het er nooit over heeft, de belangengroepen het er nooit overheeft die nochtans beweren het te doen voor de mensen, de vakbonden idem, willen het natuurlijk als stoot troepen van de politieke partijen ook niet over hebben en de politieke klasse met hun vips al zeker niet. De stel regel is : HOU ZE DOM, zolang "ze" meer geïnteresseerd zijn in voetbal en de velokoers kunnen wij verder onze zakken vullen. Hen dicteren en via kiesvee methode binden. Hen als kudde aansporen om te staken of protesteren voor wat de partij het best uitkomt..... en dat is niet wat de burger het best uitkomt. En vooral de kies resultaten naast ons neer leggen en na de verkiezing verder doen zoals steeds met sjoemelen. Dus nog eens open de ogen, kijk en lees over iets wat bestaat en al jaren bewijst dat in een land met drie talen er al zolang ik weet nog nooit enige discutie was of stokken in de wielen gestoken word om de keuze van de Zwitserse bevolking bereikt via bindend referendum daadwerkelijk uit te voeren. Laat staan het eeuwige gekibbel hier, bloempot gooien, het schelden tot haat preken wat hier synoniem is van politiek beleid.. ![]() Waardoor Zwitserland met ruime voorsprong echt democratisch en veilig is waardoor gans de wereld zelfs de VS hun economische belangen verdedigen van uit Zwitserland. Van over gans de wereld financieel sterken hun vermogen toe vertrouwen aan Zwitserland. Ooooh zo belangrijk want alles draait immer om geld ............ geen geld geen leute. Hier heerst voornamelijk "wie vertrouwd die mensen nog" !!!!! met alle gevolgen van dien: zijnde politieke chaos, economische chaos en totale onverschilligheid van de bevolking wegens "hou ze dom" als het over politiek of economie gaat ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 21 juli 2024 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar net voor de dioxineverkiezingen (hij ontving toen een hele reeks "nieuwe burgerbewegingen") met hem over van gedachten gewisseld in zijn kantoor in de Melsenstraat. Hij verzekerde ons dat het BROV voor hem een essentieel onderdeel van de staatkundige vernieuwing van België was, waar hij meteen werk zou van maken als hij premier zou worden. En ik heb toen zowaar, voor de eerste keer in mijn leven, ernstig overwogen om VLD te stemmen. Maar mijn wantrouwen tegenover de persoon van Verhofstadt was net iets sterker. Gelukkig, want niet zolang daarna is hij begonnen met alle punten van de Burgermanifesten één voor één overboord te gooien. Ook het BROV. Daar is mijn diepe afkeer voor de VLD ontstaan. Citaat:
De VLD heeft wel meer verbrand wat het eerst aanbeden heeft. Met het gekende gevolg. Citaat:
Als de vernieuwers in de 0VLD het echt menen, kunnen ze het BROV maar best ook in hun "totaal nieuwe" programma opnemen. Dan kunnen we eindelijk weer OVLD schrijven. En - honni soit qui mal y pense - ook het VB is voorstander van het BROV. Als enige parlementaire partij.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 21 juli 2024 om 18:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft de verkiezingen gewonnen, hoe ongelofelijk het ook klinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wees eerlijk aub
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is het huidig standpunt over referenda van O-VLD : Citaat:
Wat Verhofstadt vroeger meende te moeten vertellen over BROV toestanden is voor zijn rekening.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 22 juli 2024 om 07:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, het wordt zoals de vorige nationale regeringsdeelname
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat, nadat Bart met zoveel woorden gezegd had dat hij niet met het VB zou samenwerken, we er een pak stemmen bijkregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |