![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Temeer daar de Belgische overheid een gedoogbeleid voert rond cannabis. Maar ja, de overheid is volgens CUFI nu eenmaal vijand nummer één, vooral dan toch in het "boze" Westen.
In Rusland meent de overheid dan toch o zo goed met de mensen... Wat moet het toch zalig zijn om daar te wonen, als ik CUFI mag geloven, toch?! Daar heerst volgens hem een kind- en mensvriendelijk regime. Hier zitten we opgescheept met duivelse reptilians die ons regeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb alternatieve draad voorgesteld, maar … Aan cufi Je ziet wat je zelf zegt als de enige echte waarheid en alles wat daar niet mee strookt als onwaar, dus leugens, dus propaganda. Sommigen zullen dat net anders zien en jouw visie als propaganda zien. Tussen die twee uitersten ligt een heel veld van alle mogelijke gradaties. Zelf denk ik dat je de zaken nogal zwart/wit ziet, geen gradaties, goed en slecht (niets tussenin). Ik denk dat ik het daar voorlopig bij houd
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puberteitsblokkers is ok, een volwassen mens die een jointje rookt? Die gaan we eens ondersteboven pesten se. En dan nog proberen integreren op die goddeloze praktijken ook.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juli 2024 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit gehoord over het Belgische gedoogbeleid? De overheid ligt hier werkelijk totaal niet wakker van "een volwassen mens die een jointje rookt". Het is wel het laatste van de zorgen van de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene plant indoor geeft u amper voldoende alvorens de volgende klaar is. Om dat te behalen moet ge er heel wat ellentriek in steken. Ik weet het beter dan u Jan.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tijd dat u vertrekt naar Rusland. Er moet wel ergens in een verlaten Oeraldorp wel nog een stek zijn waar u ongestoord wat wietplantjes kan kweken. Heerlijk, in die Poetinitische heilstaat, ver weg van de puberteitsblokkers, ver weg van de vaccinazi's... https://www.youtube.com/watch?v=cyhpY_F-0BU Stop dus met lamenteren en zoek u een weg naar heilstaat Rusland! Oeraaaa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand ontsnapt er aan, zelfs de Russen niet.
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bezit van drugs is strafbaar met boetes en of gevangenisstraffen. Op welke manier is dat een gedoogbeleid? "Ja maar," zegt de slimmerik dan, "de procureur mag kiezen of hij u vervolgt of niet." Dat klopt, maar dat zegt helemaal niets over drugs, het is gewoon de job beschrijving van de procureur. Noch brengt het verandering met zich mee wat betreft het gegeven dat het bezit van drugs volgens de wet verboden is en strafbaar met boetes en of gevangenisstraffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat geweten zijn dat deze democratie een terroristische aanslag is op mijn stoornis. Ik heb het graag duidelijk, en ik was al in zoveel bochten gewrongen om het leefbaar te houden. Nu moet het echt allemaal niet meer: ONTPLOFT
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Duitsland mag je ongestraft een hoeveelheid bezitten die u hier twee jaar gevangenisstraf wegens "handel en bezit" oplevert.
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo niet, zou je kunnen spreken van gedoogbeleid. Wat mij betreft mag dit veel en veel verder gaan. Het lijkt me niet de taak van de overheid om iedereen bij het handje te houden en weg te houden van de afgrond. Wel om bordjes te plaatsen met 'opgelet afgrond' er op. Als mensen dan toch willen springen moet de overheid hen niet tegenhouden lijkt me. Ook niet om ze er terug uit te halen (als ze zelf gekozen hebben om te springen). Ook wat betreft roken en drinken en zo. Geef als overheid info over de risico's en gevaren en laat de mensen dan vrije keuze. Geef ook als overheid de info mee dat bij gebruik dat leidt tot vermelde problemen er geen hulp mag geëist worden van diezelfde overheid wiens raad willens wetens genegeerd werd.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 13 juli 2024 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die nooit ene blowde of kweekten, weten het dankzij hun google weer allemaal beter natuurlijk Moge ze in de hel belanden.
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer de hoeveelheid die je bezit als gebruiker groot genoeg geacht wordt door de rechtbank - een subjectief gegeven dus, is de veroordeling automatisch wegens "handel en bezit." Dealen dus in de volksmond. Ook als je nooit één gram hebt verkocht.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag het anders eens aan de mensen van "Trekt uw plant." Of wat de juiste benaming van hun VZW ook al weer was. De Belgische politie die regelmatig aan de Nederlandse grens de wagens met Belgische nummerplaten opzij zetten, naar wat denk je dat die op zoek zijn? Inderdaad, de gebruiker met een zakje van 5 gram wiet. Denk je dat dit een gedoogbeleid is?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://justitie.belgium.be/nl/thema...drugs/cannabis Alleen is het wel duidelijk dat een bepaalde drugsbezit en -gebruik in België kan rekenen op een ruim gedoogbeleid. Daarom ook blijf ik heel benieuwd naar die statistieken van u waaruit blijkbaar dat er grote aantallen canabisgebruikers in de Belgische gevangenissen zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En statistieken over de Belgische gevangenen en het hoe en waarom worden niet uitgegeven, dus dat gebrek aan openheid bewijst helemaal niets. Anders mag je ze gerust zelf geven hoor en je punt bewijzen.
![]() |
![]() |