![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben al met een vriendin naar de cinema geweest. Zij heeft en relatie en ik ben single. Gewoon als vrienden. Als je partner daar niet tegen kan is het tijd de scheidingspapieren boven te halen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat mijnen Albeir "er niet tegen kan" dat is een hersenspinsel van jou Ijsboerke. Echt! Dat heb ik helemaal niet geschreven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tis om te melden dat het volle maan is, Lof der Zotheid is nog steeds spoorloos.
Weet iemand iets meer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... een queerdolfijn in Japan mensen probeert te neuken ...
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is om te melden dat hier de zon schijnt.
Een fenomeen dat we dit jaar nog niet veel meegemaakt hebben. Weet iemand iets meer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Mijn excuses, mijn zin was ongelukkig geformuleerd. Ik had beter geschreven "Moest mijn partner daar niet tegen kunnen, zou ik de scheidingspapieren bovenhalen." Citaat:
De vraag is: Zou je ook "heel braaf hoor" gezegd hebben moest je met een vriendin gedanst hebben ipv een vriend? En zou je "En ja" en "So what" gezegd hebben moest je met een vriendin gedanst hebben ipv met een vriend? Dat is mijn punt, het lijkt alsof je je "verdedigt" of "verantwoordt" voor iets wat gewoon normaal is (of zou moeten zijn).
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Albeir die een broer heeft met een cafe, dat doet mij zo denken aan een cafe uit een serie, ...
NieuwNoors zou toch niet zingen om de klanten te vermaken, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is om te melden dat hier net iemand aan de deur stond om lotjes te verkopen van een vereniging waar ik nog nooit van gehoord had.
De eerste prijs is ne hoge snelheidsfiets. Ik heb geen lotjes gekocht, de anders gepigmenteerde straalde geen vertrouwen uit en sprak heel gebrekkig Nederlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T begon al goed dat ik hem in t Frans aansprak… “ ik spreek ook Nederlands” zei hij. Bon, die kleur ga ik er blijkbaar automatisch van uit dat ze Frans spreken… Toch maar wandelen gestuurd met de boodschap dat mijn diepvriezers vol zitten uit de moestuin en ik bijgevolg wel een maand of 6 eten op voorraad heb…. T stopt hier niet. Een paar weken geleden een neger die met cornflakes leurde aan de deur. Echt jong? Op de boerenbuiten? Cornflakes? Zie ik er uit als iemand die cornflakes eet als de ontbijt? Spek met eieren verdorie!
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 augustus 2024 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgen, zij die gezwollen staan. Altijd ruziënd.
Dat is toch een cliché?
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, die zaten allemaal in elkaars bord.
Met de Ier, hé. Wist je dat vele Ieren lesgaven over geheel Europa. Een weinig geavanceerd volk op politiek en sociaal vlak. Intellectueel een filosofisch waren ze vrij sterk. Dat zijn communicerende vaten, hé. Okay, ik geloof je deze keer. Want dat was ook een volk dat constant elkaar aan het bevechten was. https://www.youtube.com/watch?v=e3-5YC_oHjE
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is hier toch een gefaalde staat. Wij zijn politiek en sociale zero's. Dan gaat dat naar andere betrachtingen. Filosofisch en intellectueel.
We moeten eerlijk zijn tegenover onszelf.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staatsmanschap. Nederland had Willem de Zwijger.
Wij hebben nooit zo eentje gehad.