![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De woonmaatschappijen zetten momenteel heel sterk in op renovatie en isolatie. Hierdoor is op sommige plaatsen ongeveer 5% van de sociale woningen niet beschikbaar omdat er renovatiewerken zijn. Eens zo'n woning gerenoveerd, kan ze er weer 20 tot 30 jaar tegen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 29 september 2024 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe meer je spaart, hoe rijker de politici. Hoe meer geld je op een spaarrekening laat staan, hoe rijker de politici. Toch zijn er nog heel veel (achterlijke) mensen die geld gewoon op een spaarboekje laten staan verwelken. Ze geven bewust hun geld af aan de staat dus ze moeten dan ook hun gore bek houden als het gaat over belastingen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag steekt CR de N-VA een komkommer op, en morgen mag hij dezelfde courtoisie verwachten. Eenmaal de partijcongressen voorbij zijn, en het klapvee content naar huis is, start het echte werk en dan is al die lulkoek direct vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 september 2024 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van alle partijpolitieke gekrakeel en de gezellige spelletjes die wij hier uiteraard met veel LOL over voeren, is dit wat mij betreft de belangrijkste realisatie van deze formatie : ze hebben een stop gezet op de renovatie-onzin die het grootste kapitaal dat de Vlaamse burger heeft ( = zijn vastgoed ) op termijn ofwel waardeloos maakt wegens onrealistische normen ofwel hem dwingt het te verkopen aan projectontwikkelaars.
Die hebben namelijk een antwoord op alles : de boel opkopen, platsmijten, en er appartementsblokken op zetten. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 september 2024 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn straat zijn ze zo een woning aan het ‘renoveren’. Er blijft niets van over dan de muren. Al de rest, dak, ramen zijn vervangen. Volgens mij komen die met 150.000€ niet toe.
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 30-40 jaar tijd misschien wel, maar dan zonder rekening te houden met de onderhouds -en vervangkosten en op voorwaarde dat de elektriciteitsprijzen niet te sterk stijgen.
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Janneke en Mieke van 30 jaar oud gaan weinig financiële boodschap hebben aan de mededeling dat ze nu 30.000 euro (die ze niet hebben en dus extra moeten lenen...) moeten wegsmijten voor iets wat ze -theoretisch- gaan kunnen terugverdienen tegen dat ze al op pensioen zullen zijn.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 29 september 2024 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/snelnieuws/w...g-is~b757a039/ Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft jarenlang de brave burgerij 'snakeoil' verkocht met die lulkoek over warmtepompen. In de praktijk blijkt dat hele verhaal gewoonweg veeel duurder te zijn dan een normale verbruikskost met een gewone hoogrendementgasketel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je voelt jezelf geroepen om te reageren als er gesproken wordt over de huisvestingsproblemen van arme klootzakken.
De oplossingen die jij jezelf kan permitteren passen niet in het budget van een arme klootzak.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 september 2024 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams regeerakkoord gaat verder op dit woningbeleid dat minder wooneenheden beschikbaar maakt voor lage budgetten en voor een veralgemening van het conformiteitsattest. De bouwmaffia zit verweven met de Vlaamse overheden. Vlaanderen is één bouwwerf waar studie- en architectenbureaus het overheidsbeslag belasten en op weg naar een wooncrisis zoals nu in Nederland heerst.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een democratie hoeft niemand zijn (al dan niet gore) bek te houden.
![]() |
#75 |
|
![]() Vreemd dat VLD'ers dat inzien de dag dat er een nieuwe regering zonder VLD gevormd wordt.
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg wat ik altijd daarover al zei. Bij de NVA zijn ze gewoon om hun kazak te draaien, misschien daarom dat je dat van anderen ook denkt. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 september 2024 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuhal op onderwijs is het enige lichtpunt. Vakbond en middelmanagers van schoolkoepels hou uw bretellen maar vast. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 29 september 2024 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Net als die renovatieplicht.[/quote]
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar eens 1 post van mij waar ik warmtepompen of de renovatieplicht promoot. Ik verblijf in blijde verwachting. ![]() Fake edit: ik vermoed dat je al een paar uur gezocht hebt. ![]()
![]() |