![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ivm benoeming Kennedy
“I am thrilled to announce Robert F. Kennedy Jr. as The United States Secretary of Health and Human Services (HHS). For too long, Americans have been crushed by the industrial food complex and drug companies who have engaged in deception, misinformation, and disinformation when it comes to Public Health. The Safety and Health of all Americans is the most important role of any Administration, and HHS will play a big role in helping ensure that everybody will be protected from harmful chemicals, pollutants, pesticides, pharmaceutical products, and food additives that have contributed to the overwhelming Health Crisis in this Country. Mr. Kennedy will restore these Agencies to the traditions of Gold Standard Scientific Research, and beacons of Transparency, to end the Chronic Disease epidemic, and to Make America Great and Healthy Again!” - President Trump " https://x.com/realDonaldTrump/status...70020427595797 Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
Kleine opsomming van de huidige situatie rond Covid. Het is tijd dat er iemand de lijken uit de kast poogt te halen. Als niet Kennedy wie dan wel? Een immense opgave gegeven de belangen die spelen. Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 15 november 2024 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() De huidige benoeming op de post van volksgezondheid in het Biden regime heeft geen wetenschappelijke noch medische achtergrond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik trek mijn woorden in. Ik was niet sterrenkundig zeker dat het Kennedy zou zijn. Ik ben evenwel niet verrast en zou verbaasd zijn als iemand anders wel verrast is door zijn nominatie, gezien zijn openlijke sollicitaties in de aanloop naar de verkiezingen. Surely, jij bent toch niet verrast door deze nominatie, Bach?
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 15 november 2024 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo naief zijn we toch niet, Bach?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
F. Verhagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit lag toch allemaal in de lijn van de verwachtingen. Niet alleen RFK, maar ook Musk en zelfs Tulsi. Ik ga ook niet raar opkijken als Ivanka een postje krijgt hoor...
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ergens hoopte ik toch: misschien is Trump niet helemaal gek. Helaas.
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() So? De CEO van Space X is ook geen rocket engineer.....
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de mensen die er écht de leiding van hebben wél.
![]() |
#73 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"She’s in control now" Citaat:
"big boss" Citaat:
Citaat:
"redelijk crazy"Kennen we geen Nederlands meer?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 15 november 2024 om 13:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Zolang ge Oekraine "404" blijft noemen, moogt ge in het lage water andere spijkers zoeken om op te kloppen.
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verontschuldigingen. Ik probeer dat inderdaad te vermijden; maar in deze draad - waar ik me zelf ook een beetje aan de overdaad stoor - ben ik er blijkbaar onbewust in meegedraaid.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 15 november 2024 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal eraan werken! :-p
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's trouwens allemaal Chinees voor mij.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar stopt het niet bij, hij heeft ondertussen ook twee van zijn persoonlijke advocaten voorgedragen als vice attorney general. Citaat:
Trump lijkt meer en meer de crony capitalism toer op te gaan. Dit is veel alarmerender dan wat hij tijdens zijn eerste presidentschap flikte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat staat niet op uw klavier…?