Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2024, 17:24   #61
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
En vice versa al +50 jaar. Eerlijk blijven.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 17:40   #62
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En vice versa al +50 jaar. Eerlijk blijven.
we gaan het verhaal eens schrijven zoals het in de geschiedenisboeken staat

R en U zijn 50 jaar getrouwd, en gaan na 50jaar huwelijk uit elkaar
R en U komen overeen en elk krijgt zijn grond/huis waarin ze wonen en er wordt een mooie afscheiding geplaatst

Nu na 20 jaar later denkt R ineens van godverdomme, die afscheiding staat verkeerd ik ga die paaltjes eens verzetten... die landtong past goed in mijn patrimonium, en ik ga dat stukje terug bij mij zetten en mijn vlag erop laten wapperen, dat stukje is van mij

Na 30 jaar dent R, godverdomme dat ging gemakkelijk, ik ga nog een stukje van U afpakken en ga die paaltjes nog wat verzetten, als ze protesteren zal ik eens zwaaien met de mitraillette en nog eens boos kijken , mijn advokaat erop zetten, de politie oproepen, ze zullen wel bezwijken

Nu zitten R en U al 3 jaar te discuteren en te knibbelen aan die paaltjes en gans de tijd die paaltje te verschuiven en ze komen langs geen kanten overeen waar die palen nu moeten staan. R denkt gewoon ik ga er met groot geweld tegenaan, die kleine U zal wel bezwijken... en idd die kleine heeft totaal de middelen niet om zich te verdedigen en de mannen onvoldoende en zit met een ferm teruggeduwde grens

Dus we zitten zover in het verhaal

Wat denk je, waarom moet diefstal lonen ? en kun je nu inbeelden dat R vraagt om eerlijk te blijven ? serieus ? iemand die zomaar de grenspalen verzet met veel moeite en bloedvergieten omdat hij iets doet dat nals oneerlijk bestempeld wordt in het algemeen vraagt om eerlijk te blijven

Laatst gewijzigd door brother paul : 29 november 2024 om 17:57.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 18:14   #63
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

De europa & Ursula von der Leyen (nog zo een vals duits wijf) lovers geloven ook alles wat de Woke gazetten en tv hoernaals uitbraken.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 29 november 2024 om 18:16.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 18:40   #64
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Ik wist zelfs niet dat Ursula iets betekende in deze oorlog ? Dacht dat de michel de president was dus dat is in principe de legerleider, terwijl de functie in handen is van Rutte.. de Nato leider, dus er is niets dat Ursula betekent tenzij wat budget geven en geld investeren in deze oorlog. Het NATO/EU/VS consensusmodel wordt idd op de proef gesteld maar de neuzen staan nog allemaal in dezelfde windrichting

Laatst gewijzigd door brother paul : 29 november 2024 om 18:42.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 19:24   #65
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik wist zelfs niet dat Ursula iets betekende in deze oorlog ? Dacht dat de michel de president was dus dat is in principe de legerleider, terwijl de functie in handen is van Rutte.. de Nato leider, dus er is niets dat Ursula betekent tenzij wat budget geven en geld investeren in deze oorlog. Het NATO/EU/VS consensusmodel wordt idd op de proef gesteld maar de neuzen staan nog allemaal in dezelfde windrichting
grapjas

Michel, nog te lomp om zijn stoel af te staan

rutte, bakt nu al zoete broodjes met den Donald, al een even grote windhaan gelijk den antwerpse keizer. eet nog een beetje van da potje.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 29 november 2024 om 19:25.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 19:39   #66
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
De europa & Ursula von der Leyen (nog zo een vals duits wijf) lovers geloven ook alles wat de Woke gazetten en tv hoernaals uitbraken.

Inderdaad. Allemaal zogezegd anti woke maar teuten wel die toonzetters ervan na.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 19:44   #67
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en toch is er een systemisch gedrag vanuit Rusland om het westen op alle manieren te saboteren

https://www.euronews.com/2024/11/29/...otage-campaign
En terecht, geen vierde rijk!

Als ge uzelf uitbreidt aan een berenhol na het midden oosten, noemt zoiets ook zelfverdediging.

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 november 2024 om 19:51.
Oud 29 november 2024, 19:54   #68
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we gaan het verhaal eens schrijven zoals het in de geschiedenisboeken staat

R en U zijn 50 jaar getrouwd, en gaan na 50jaar huwelijk uit elkaar
R en U komen overeen en elk krijgt zijn grond/huis waarin ze wonen en er wordt een mooie afscheiding geplaatst

Nu na 20 jaar later denkt R ineens van godverdomme, die afscheiding staat verkeerd ik ga die paaltjes eens verzetten... die landtong past goed in mijn patrimonium, en ik ga dat stukje terug bij mij zetten en mijn vlag erop laten wapperen, dat stukje is van mij

Na 30 jaar dent R, godverdomme dat ging gemakkelijk, ik ga nog een stukje van U afpakken en ga die paaltjes nog wat verzetten, als ze protesteren zal ik eens zwaaien met de mitraillette en nog eens boos kijken , mijn advokaat erop zetten, de politie oproepen, ze zullen wel bezwijken

Nu zitten R en U al 3 jaar te discuteren en te knibbelen aan die paaltjes en gans de tijd die paaltje te verschuiven en ze komen langs geen kanten overeen waar die palen nu moeten staan. R denkt gewoon ik ga er met groot geweld tegenaan, die kleine U zal wel bezwijken... en idd die kleine heeft totaal de middelen niet om zich te verdedigen en de mannen onvoldoende en zit met een ferm teruggeduwde grens

Dus we zitten zover in het verhaal

Wat denk je, waarom moet diefstal lonen ? en kun je nu inbeelden dat R vraagt om eerlijk te blijven ? serieus ? iemand die zomaar de grenspalen verzet met veel moeite en bloedvergieten omdat hij iets doet dat nals oneerlijk bestempeld wordt in het algemeen vraagt om eerlijk te blijven

Uw verhaaltje mist enkele, of eerder de meeste, essentiële onderdelen en kan bijgevolg enkel bij de afdeling fictie gezet worden.
Echter, als dit uw waarheid is dan is het maar zo voor u.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 november 2024 om 19:56.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 21:23   #69
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Duitsland hield ook weer uit naar Polen omdat ze niet meelopen in hun wir schaffen das en anders stemmen qua abortus.
Onzin:
Oud 29 november 2024, 21:29   #70
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien moet je eens even kijken waar de voorbij 50 jaar de Amerikanen en hun bondgenoten een oorlog zijn begonnen en het aantal burgerdoden die daarbij zijn gevallen bekijken.
Amerika heeft ons tweemaal bevrijd van de fascisten en heeft ons langer dan een halve eeuw beschermd tegen het Sovjet- en Russisch fascisme.

De VS hebben West-Europa niks dan goed gebracht. Al de rest is blabla.

Citaat:
Eigenlijk kan ik enkel medelijden hebben met u en uw geïndoctrineerde kortzichtigheid.
Uw wanhopige poging om een authentieke overtuiging te framen als indoctrinatie is hilarisch.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 november 2024 om 21:29.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 21:30   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Ja als ze ze tegen Rusland kunnen inzetten, dan staat Duitsland daar vaneigenst.
Maar we weten allemaal hoe die derde rijkers reageerde tegen Polen, Hongarije en later Italië als ze kritiek durfde uiten op die wir schaffen das, en hun abortusbeleid.

Polen is in volle aanval tegen het wokisme btw. Make Europe great again!!!
Oud 29 november 2024, 21:35   #72
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Polen is in volle aanval tegen het wokisme btw. Make Europe great again!!!
Duitsland is, na de USA, de beste bondgenoot van Polen. Al de rest is blabla van reptilian- en duivelgelovigen.
Oud 29 november 2024, 21:37   #73
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sommige mensen van dit forum poneren eender wat zonder zelfs de moeite te nemen het nieuws te volgen. Hun dooddoener is dan: al het nieuws dat we hier krijgen is fake news. Ze vinden het plezant hun anti-Westers kakske te doen tussen een paar uitstapjes naar hun frigo.
Anderen die iedereen hier kent zitten hier met een al dan niet betaalde missie om Rusland te verheerlijken en het Westen te verketteren.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 november 2024 om 21:40.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2024, 21:38   #74
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Duitsland is, na de USA, de beste bondgenoot van Polen. Al de rest is blabla van reptilian- en duivelgelovigen.
Neemt niet weg dat Duitsland nazistijl uitpakte tegen christelijke normen en waarden.
Oud 29 november 2024, 21:41   #75
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Sommige mensen van dit forum poneren eender wat zonder zelfs de moeite te nemen het nieuws te volgen. Hun dooddoener is dan: al het nieuws dat we hier krijgen is fake news. Ze vinden het plezant hun anti-Westers kakske te doen tussen een paar uitstapjes naar hun frigo.
Anderen die iedereen hier kent zitten hier met een al dan niet betaalde missie om Rusland te verheerlijken en het Westen te verketteren.
Neemt niet weg dat Duitsland gelogen heeft over de militaire ontwikkeling van Rusland en het conflict deed escaleren.

Vaneigens dat "het nieuws" dan geen bron meer is.

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 november 2024 om 21:44.
Oud 29 november 2024, 22:27   #76
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet waar gij vandaan komt, maar mijn voorouders waarschuwden voor den Duits en diens wereldrijk gepaard met eugenetica.

Als uw haat voor Rusland die derde rijkers wilt pardonneren, maakt niet dat hier Russische propaganda heerst. Er heersen hier vooral leugens van collaborateurs van die derde rijkers die naar een vierde rijk streven.

Die meelopers ervan dwingen anderen in oorlog, want zelf zullen ze niet gaan natuurlijk. Eens met eigen ogen aanschouwen vereist wat meer dan de haat van die derde rijkers na te teuten.
Waar ik vandaan kom? Mijn “roots” liggen in West-Vlaanderen, maar ik heb 62 jaar in Oost-Vlaanderen in de Dender-regio gewoond. Nu sedert 02/11/2024 woon ik in 1050 Elsene/Ixelles in de Italiëlaan, een heel rustige wijk (Boondael).
Wat “Den Duits” betreft, ik heb het bedenkelijk genoegen gehad om als kind herhaaldelijk getracteerd te worden op bombardementen door de Luftwaffe. Dat was tijdens WO2 in Cardiff (Wales).
Oud 29 november 2024, 22:49   #77
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Waar ik vandaan kom? Mijn “roots” liggen in West-Vlaanderen, maar ik heb 62 jaar in Oost-Vlaanderen in de Dender-regio gewoond. Nu sedert 02/11/2024 woon ik in 1050 Elsene/Ixelles in de Italiëlaan, een heel rustige wijk (Boondael).
Wat “Den Duits” betreft, ik heb het bedenkelijk genoegen gehad om als kind herhaaldelijk getracteerd te worden op bombardementen door de Luftwaffe. Dat was tijdens WO2 in Cardiff (Wales).
Maar wat is dan de Russische propaganda? "Wij" willen gewoon geen oorlog en als dat een stuk van Oekraïne kost, dan is dat toch beter dan mensen hun dood in te blijven sturen? En daarna opnieuw bommen op onze steden te vangen?

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 november 2024 om 22:49. Reden: Geen oorlog
Oud 29 november 2024, 23:35   #78
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Amerika heeft ons tweemaal bevrijd van de fascisten en heeft ons langer dan een halve eeuw beschermd tegen het Sovjet- en Russisch fascisme.

De VS hebben West-Europa niks dan goed gebracht. Al de rest is blabla.

Uw wanhopige poging om een authentieke overtuiging te framen als indoctrinatie is hilarisch.
De 5 miljoen of meer doden dat ze na wo2 op hun rekening hebben neem je er gratis bij? Het is maar waar uw ethische waarden liggen…

Maar goed, er komt verandering, met deze aan het roer ziet het er voor groen onderlijfje niet zo goed uit.
https://www.facebook.com/share/r/b2b...ibextid=UalRPS

Laatst gewijzigd door Skobelev : 29 november 2024 om 23:50.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2024, 11:10   #79
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wat is dan de Russische propaganda? "Wij" willen gewoon geen oorlog en als dat een stuk van Oekraïne kost, dan is dat toch beter dan mensen hun dood in te blijven sturen? En daarna opnieuw bommen op onze steden te vangen?
?
Oud 1 december 2024, 02:55   #80
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Uh oh
GAME OVER

Europa's grootste gasterminal in Lvov (Stryi ) is niet meer.

De Russische Kinjal heeft met chirurgische precisie toegeslagen en de onlangs gerestaureerde terminal met 17,5 miljard kubieke meter aan gascapaciteit in het as gelegd.

Dit is een grote klap voor Europa's gastransportsysteem, dat afhankelijk was van deze strategische locatie om zijn wintervoorraden in balans te houden.

Kiev heeft hiermee een belangrijke hefboom verloren. Met het aflopen van het gasdoorvoercontract eind 2024 lijkt Rusland een duidelijke boodschap af te geven: de regels van het energiespel worden niet langer gedicteerd door het Westen.

Wat nu? Europa en Oekraïne zullen de winter moeten trotseren met een verzwakt netwerk.
Dit is een onverbiddelijke demonstratie van de macht van Rusland op het wereldtoneel van de energie.
https://x.com/CarineKnapen/status/1862814901804089649

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 december 2024 om 02:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be