![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Deze slogan wordt officieel gebruikt door de gemeente Dilbeek. Voorlopig is het Vlaams Belang daar nog niet aan de macht, dat is nog even wachten tot in 2006. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wie de eigenheid van de Vlaams Brabanders niet respecteert, is wat mij betreft niet welkom in onze streek. Hij weet waarschijnlijk niets van de ergerlijke verfransingsdruk in de mooie Vlaamse Rand rond Brussel. Weg met deze snertzanger! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat Daan betreft : Hij heeft recht op zijn mening. maar die affiche verscheuren dat is een stap te ver. Dat is een gebrek aan respect voor de mening en de eigenheid van de meerderheid van de inwoners van Dilbeek. Weg met die snertzanger! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kijk, het is die mens zijn goed recht om affiches te verscheuren (zolang hij ze maar netjes sorteert in de container voor papier en karton heb ik daar niets op tegen).
Maar ik vind het persoonlijk wel een beetje belachelijk. En zelfs tamelijk zielig. Inderdaad, omdat zoals johan opmerkt, die affiches van de gemeente uitgaan. Het doet me denken aan de PVDA, die belgicistisch zijn enkel en alleen omdat het blok niét belgicistisch is. Daan denkt blijkbaar in termen van "vlaanderen=vlaamsblok=fascisme=stoute meneren". Zijn goed recht maar behoorlijk zielig naar mijn mening. Nu ja, hij moet dat zelf maar weten - zijn platen zullen niet meer zo populair zijn in kringen van vlaamsgezinden.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Daan is al sinds het verschijnen van zijn VERBODEN single de Koning Van Vlaanderen onpopulair in Vlaemsche kringen. Intussen is Daan een van de populairste artiesten van België, dus de boycot door die paar honderd frustrés heeft hem geenszins geraakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() onze nationalisten (belgicisten en flaminganten) laten zich hier weer van hun beste kant zien hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
en hyoens, stubrol, hoe goed gevonden van je! bravo! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onderstaande (komende van www.arbitrage.be) postte ik ook in de topic "Binnenland". De grondwet zelf - "blablabla" genoemd door minstens één notoire Belgicist, waardoor ook meteen duidelijk wordt hoe democratisch ingesteld deze persona(e) wel niet zijn - stipuleert dat Dilbeek (volgens de laatste geografische data nog altijd gelegen in Vlaams-Brabant) een Vlaamse gemeente is waar dus maar één officiële taal geldt: het Nederlands. Wat er dus onverdraagzaam zou zijn aan de tekst "waar Vlamingen thuis zijn", dat mag Joost weten... Maar ja, hoeft het nog gezegd dat "Belgicist" in vele gevallen in feite een eufemisme is voor "Extreem haatdragend voor alles waar Vlaams in voorkomt" ???
Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de liefhebbers : zijn laatste CD , toch wel een aanrader 8)
![]() Titellijst : 1. Victory 2. Lie 3. Eternity 4. Galaxy 5. Addicted 6. Housewife 7. Renegade 8. Dream 9. Gabriel 10. Neverland
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Hieronder een paar voorbeelden, en ik zal voor duidelijkheid de redenering van de flaminganten toepassen: ![]() "Wat?! Smerige Normandiëhaters!!!! ![]() ![]() "Wat?! Smerige Baskenhater!!!" ![]() "Vuile Ierlandhater!!!!" ![]() "Smerige friesenhaters!!!" ... ![]() "KRIJG NOU WAT! Smerige volksverrader! Francofiel! Vlamingenhater! Belgicist! Nestbevuiler! " U ziet. Overal is het zeer normaal dat men voor het land opkomt. In België is dat niet anders. Zij die daar een probleem mee hebben, kunnen altijd verhuizen naar gebieden waar azijnpissers het beleid uitmaken. ![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen viel al op wat een air dat ventje had en hoe lomp hij wel was. Het enige wat ik mij van die man herinner is 'Swedish designer drugs', een liedje dat op alle manieren is gepromoot door TMF en Jim, maar verder weinig potten heeft gebroken. Da's zo'n typisch geval dat gesteund wordt door de 'culturele elite' van dit land. Eens om de zoveel tijd hebben die een nieuwe chérie nodig. Het zal nu wel die Rios worden uit Gent zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door groene flamingant : 6 januari 2005 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |