![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tegen dan was software copyeren ook heel lastig geworden, overal zaten copy beveiligingen op. met nen atari kon je dan nog wel een echte diskcopy maken van een 720 schijfje maar ja daar sprong je ook niet ver mee natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ne vinyl met alli baba en de 40 rovers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat die kleinkinderen nog maar een jaar of 15 wachten
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals met alle sporten worden die kinderen beter naar mate hoe vroeger ze beginnen. Zou je die kinderen eerst laten voetballen of gitaar spelen wanneer ze volwassen zijn?
Ik begrijp die houding niet goed.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 februari 2025 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee herinneringen die me heel mijn leven bij gaan blijven:
1) Als kleine jongen droomde ik meermaals over een heel groot schip, dat in een vijver in de bossen achter ons huis zou liggen. Het was een gigantisch schip (genre containergigant) en als ik op de oever stond kon ik het aanraken. Het was meters hoog. En hoewel het meters diep moet hebben gelegen lag het op nog geen halve meter van de oever. De vijver was ook heel kenmerkend perfect rechthoekig. Ik ging er ooit kijken maar het deel van het bos was omheind met een metershoge draad. Ik schonk er dan ook nooit nog aandacht aan al heb ik die droom (wegens zo absurd) altijd onthouden. Tot Google Maps verscheen, meer dan 20 jaar later. En ik daar, tijdens rondsnuffelen in de buurt, tot mijn verbazing zag dat op de plaats van mijn droom daadwerkelijk een vijver lag. Een rechthoekige nog wel. Nog een tijd later ben ik er tijdens een fietstocht eens gaan kijken. De omheining was weg. En er lag een rechthoekige vijver. Helaas zonder containerschip. Of gelukkig zonder schip. Dat zou pas echt freaky zijn geweest. 2) Toen wij in 2009 op reis waren door de US reden wij op een bepaald avond, rond middernacht, LA binnen. Omdat de GPS niet echt zijn werk deed verzeilden we in downtown LA, waar we niet moesten zijn. Veel delen van de wegen lagen er vrij verlaten bij. Op de radio speelde Papillon van Editors, pas uitgekomen. Ik herinner me dat ik vrij snel besefte: Dit is Editors' nieuwe single!! Ik was toen redelijk grote fan. Toen wij enkele weken later weer thuis waren en ik op Youtube de videoclip van dat nummer bekeek was dat heel bevreemdend. Die clip is immers gefilmd op exact dezelfde locatie als waar ik het nummer voor het eerst hoorde. Laat op de avond in downtown LA. Het blijft dan ook mijn favoriete video aller tijden.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft de ouders veel geld gekost, Interelectra kon er destijds niet mee lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel daarmee dat mijn kinderen nog 15 jaar mogen wachten alvorens ze mij vereren met een kleinkind....
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd voor het eerst oma toen ik 41j was. Pas op: ik was héél trots! ps: mijn beste vriendin die toen ook 41j was is bevallen van haar 2de kind een maand nadat ik grootmoeder werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik geef u gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een herinnering;
ik was ongeveer 8 jaar. Dat schooljaar werd de jongensschool gesloten en kwamen de jongens naar onze (meisjes)school. Er was een 'grote' jongen van het zesde leerjaar die mij altijd pestte. Op een dag had ik er genoeg van! Tijdens de middagspeeltijd zag ik hem naar de wc's lopen. Ik volgde hem en toen hij aan't plassen was heb ik hem bij zijn haar gegrepen en hem 2 harde vuistslagen in zijn gezicht gegeven. Vanaf die dag heeft hij mij nooit meer gepest.... ![]() Toch nog dit; toen ik mijnen Albeir leerde kennen bleek die pester de broer van één van mijn schoonzussen te zijn. Intussen is die pester nen toffe en lieve man geworden en zijn hij en ik beste vrienden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij zoiets van dat ze dril hebben uitgevonden omdat te vervangen. Het geschreeuw...krijg daar een beetje migraine van. ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die heb ik toch ooit eens ne klasgenoot weten isoleren, wij mochten allemaal buiten, en ik ben er zeker van dat die er serieus van gehad heeft. |
|
![]() |
![]() |