![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Als gij daar het daar moeilijk mee hebt, zijt ge een deel van het probleem"
![]()
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaaa, maar dan vallen we pardoes in het netelige probleem van de Nederlandse spelling. Er werden daarover in het verleden epische discussies gevoerd waarbij op een bepaald ogenblik de Vlamingen “progressief” bleken te zijn en de Nederlanders eerder “conservatief”. Om de zoveel jaar stak die spellingkoorts de kop op. Een soort taal-malaria. Gelukkig is het erg lang geleden dat er op dat vlak nog een stormpje raasde.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is iedereen toch bij wat hij/zij/het een afschuwelijk woord vindt? Bovendien is een nacht bij maneschijn toch ook schoner voor een romantisch koppel? Ik sublimeer die romantiek bij volle maan met een hele hoop maagden, die allemaal eregasten zijn bij mijn festijn, maar het verschil is toch niet zo klein? Ik bezing de volle maan zelfs met een serenade, om aan die romantiek uiting te geven.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Nog beter is het, als ze beide woorden gebruiken. Heb ik laatst nog mogen beleven bij de burgelijke stand. "Eigenlijk feitelijk is dat zo, dat dat eigenlijk feitelijk niet in orde is op die manier". Ik vraag dan: "moet ik dan nog eens terugkomen met de aangevulde versie"? Antwoord: "eigenlijk feitelijk wel, ja. Daar kunnen wij eigenlijk feitelijk niks aan doen, meneer".
't Was een dag na de volle maan op de koop toe... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons zit er eentje op het werk die graag verhaaltjes vertelt, maar ze kan het niet. Elke zin die ze uitkraamt begint dan ook met "en kzegge"
HORENDOL word ik er van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat noem jij hoogbejaarden? Mijn moeder is 85j.En ik vind haar niet hoogbejaard. Ik ga 2-3 keer/ week bij haar langs en ik heb haar nog nooit, jamais horen spreken in de 'wij"-vorm. Mijn moeder zegt gewoon: "ik ben gisteren naar de kaasavond geweest. ik ga morgen eens langs bij Julienne. Ik heb een nieuw paar schoenen besteld. En wat betreft "die hun echtgenoot/ echtgenote": de echte hoogbejaarden zijn heel vaak weduwe/ weduwnaar. Hoezo vindt u dat de gelukkigen die nog met hun man/ vrouw samen zijn hun partner als ondergeschikt beschouwen? Ik vind dat héél straffe en ongegronde uitspraken van u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En wat gij huilen noemt, is het muzikale bezingen van de volle maan in een kunstzinnige serenade alvorens over te gaan tot het offerfeest ende vreetfestijn..
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Mijnen Frans zegt altijd: Marie, zegt 'm...
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het gewoon een vreemd fenomeen... We zijn toch allemaal personen ? Individuën ? Iedereen heeft toch zijn opinie ? Of stopt die in de conservatieve geest van sommigen als die trouwen ? Of vinden die dat ze in de plaats van hun vrouw mogen spreken, zo een beetje wat wij de conservatieve moslims uit de BerBerstreken of Arabië verwijten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu plotseling beweert u dat het geen schop is naar oudere mensen toe.? Bovendien spreekt u forummer Quercus aan als zijnde "hoog/ hogerbejaard". Ik vind dat onbeschoft. Ik weet niet hoe jong/ oud u bent maar geloof mij: wijsheid groeit naarmate men ouder wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 5 maart 2025 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het feit is nu éénmaal dat jij als Lykantroop deels binnen dezelfde soort zit als wij, maar tijdens je maandelijkse hoogmis toch echt wel -heel- sterk afwijkt van de gewone humanoiden ? Het is voor ons niet altijd evident om voldoende empathie te tonen voor een leefwereld die we onvoldoende kennen. (logisch eigenlijk, aangezien diegenen die first hand experience hebben zelf opgevreten zijn en het dus niet kunnen navertellen) |
|
![]() |
![]() |