Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2025, 16:06   #61
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er is jodenhaat zoals er haat voor Vlamingen, moslims, christenen en meer is. Maar wij orienteren ons niet op haat voor het ene volk, maar uit genade voor het andere volk.

Het is tijd dat ieder land zich met zichzelf bezig houdt en het midden oosten aan het midden oosten overlaat.
En wij spreken ons eenders hoe, waar en wanneer uit in onze eigen landen zoals dat volgens ons synchroon met de feiten is.
2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 16:16   #62
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is andersom, zoals nazi Duitsland Europa omvolkte, werd Palestina omvolkt he.
Ik denk dat Arabieren in Europa in hun eigen belang maar beter hun mond kunnen houden over omvolking.

Maar allee, ge doet maar hee.
Oud 23 juli 2025, 17:01   #63
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Het gaat niet om joden maar om oorlogsmisdaden van de schurkenstaat Israël . Het is terecht dat de koning dit scherp veroordeelt.
100% mee akkoord.
Net zoals Hiltler & Co tijdens WO 2 de Joden wilde uitroeien doen Nethanyanu en Co hetzelfde met de Gazanen.
In de Nazi kampen werden kinderen onder de 16 jaar asap naar de gaskamer gevoerd met de bedoeling de toekomst van het Joodse volk tegen te gaan.
Het leger van Nethanyanu & Co doet nu net hetzelfde door in Gaza massaal kinderen te vermoorden. Waar zouden ze het geleerd hebben denk je!!!
Nu Israel het plan is de Gazanen in een groot kamp onder te brengen vraag ik me af hoelang het zal duren alvorens de gaskamers daar op volle toeren gaan draaien.
Voor mijn part mag men alle Europese Joden die mordicus achter de handelswijze van Israel blijven staan, waaronder mijn zus, per direct op een vliegtuig naar Israel gezet worden.

Laatst gewijzigd door speurneus : 23 juli 2025 om 17:03.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 17:07   #64
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking rassenoorlog is toch natuurlijk proces ok ook in zwarte werelden india afrika amerika

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Ik wil u niet teleurstellen, maar iets zegt me dat het weer gaat over de aloude samenzwering tussen de Angelsaks en de Zionist, die door de oprichting van Het Imperium de hele wereld onder de knoet houden. Enkel het Globale Zuiden, waar Noord-Korea, Rusland en China de belangrijkste democratische krachten zijn, die het beste voorhebben met iedereen, nemen het nog op voor de onderdrukten wereldwijd, waaronder de mullah‘s, de Houthi‘s, Hezbollah en allen op kop, Hamas. En o ja, Oekraïne, pardon, 404, is deel van Het Imperium.

Olgino-experten zijn een tikkeltje vastgeroest en dogmatisch, die komen niet zo snel op iets nieuws…

haha haha nu begrijp ik het JOH LOF DER ZOTHEID, echt man

zie dit, nu begin ik het te begrijpen man, ben al jongbejaarde Surikoelie aapje, 59 jaar en lig al halfdood in mijn goedkope lijkkist weg te rotten,

========================================
<week 30, woensdag 23 juli 2025, 18:02 uur> Dewanistische stelling van Waldo & Wieroe (RIP):

(01) SATAN, GOD en alle overige goden, godinnen, duivels, djinns, engelen, rakshats, satanisten, halfgoden en overige Hogere Kosmische Krachten, Machten en Energieen op onze AARDSE Hellewereld willen feitelijk dat de door hen ALLEMAAL samen ontworpen en gefabriceerde, DOMintelligente, vaginaal en rectaal, diep en wijd uitrekbare feminieme mensapen, en relatief grootgeschapen masculine mensapen lekker eindeloos doorgaan met het POTJE RISK tot de DOOD op deze exo planeet.

========================================

VERZOEK Iedereen, geef aub UW deskundige mening als Academische WC geleerden.

==========================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 17:11   #65
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welke oorlogsmisdaden begaat Israel tegen ons ?
Waarom veroordeelde je dan indertijd de handelswijze van Dutroux een man die jou geen enkel nadeel had bezorgd?
Oud 23 juli 2025, 17:11   #66
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Die joodse organisaties doen aan apologie.

Apologie:
2) het verheerlijken, goedpraten, bagatelliseren of ontkennen van ernstige
misdrijven zoals volkerenmoord of terreurdaden

https://www.woorden.org/woord/apologie

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 23 juli 2025 om 17:12.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 17:17   #67
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
zijn er Belgen en Vlamingen hier die de Druzen HATEN??
die Koning Filip van Belgie heeft niets gezegd over de Arme Druzen denk ik
Nog eens ne kaasbol die denkt de waarheid in pacht te hebben.
Hebben wij geluk dat we de kaasbollen in 1830 terug de grens over geschopt hebben.
Oud 23 juli 2025, 17:39   #68
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
100% mee akkoord.
Net zoals Hiltler & Co tijdens WO 2 de Joden wilde uitroeien doen Nethanyanu en Co hetzelfde met de Gazanen.
In de Nazi kampen werden kinderen onder de 16 jaar asap naar de gaskamer gevoerd met de bedoeling de toekomst van het Joodse volk tegen te gaan.
Het leger van Nethanyanu & Co doet nu net hetzelfde door in Gaza massaal kinderen te vermoorden. Waar zouden ze het geleerd hebben denk je!!!
Nu Israel het plan is de Gazanen in een groot kamp onder te brengen vraag ik me af hoelang het zal duren alvorens de gaskamers daar op volle toeren gaan draaien.
Voor mijn part mag men alle Europese Joden die mordicus achter de handelswijze van Israel blijven staan, waaronder mijn zus, per direct op een vliegtuig naar Israel gezet worden.
Als u DIE vergelijking wil maken, wat dan met Hamas die (zeer) jonge kinderen ontvoerd heeft op 7 oktober, waarvan ze een jaar later de lijkjes hebben terugbezorgd aan Israël. Waar heeft Israël Gazaanse kinderen op hun brommer geladen om in een Israëlisch martelkamer te sterven ?
Oud 23 juli 2025, 18:35   #69
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking DERDE Wereldoorlog kan beste NU meteen officieel starten ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
100% mee akkoord.
NU jammeren om OORLOG en conventie geneve gezeik, is kinderachtig, jouw vijanden geloven in de Heilige en Allerhoogste Sharia wetten van ALLAH....... dus dan ben je snel klaar

Wij kunnen jou na je dood wel heilig verklaren als GE dit wil ok en dan lig jij wel lekker samen in een Vlaams massagraf denk ik

----------------
REF; The Bengal WAR 1962 ok

HIndoe babies werden in de lucht gegooid en opgevangen met de punt van de bajonetten

boek
hier een download he van deze proxy oorlog van China:

https://www.scribd.com/document/3814...iv-kunal-verma

=========================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 18:42   #70
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als u DIE vergelijking wil maken, wat dan met Hamas die (zeer) jonge kinderen ontvoerd heeft op 7 oktober, waarvan ze een jaar later de lijkjes hebben terugbezorgd aan Israël. Waar heeft Israël Gazaanse kinderen op hun brommer geladen om in een Israëlisch martelkamer te sterven ?
Wacht, als je het op een andere manier doet is het minder erg?
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 19:01   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Welke andere manier?

Voor zover ik weet heeft het IDF geen ontvoerders ingezet om een oorlog te starten.
Oud 23 juli 2025, 20:25   #72
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze hebben het zelf gezocht. Mij kan het geen ballen schelen wat in Gaza gebeurd.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2025, 20:34   #73
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Het Vlaams Belang spreekt continu over de racismekaart maar het woord antisemietenkaart hebben ze nog nooit (letterlijk nul keer) gebruikt sinds 1945. Hoe zou dat komen?
Oud 24 juli 2025, 08:18   #74
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ze hebben het zelf gezocht. Mij kan het geen ballen schelen wat in Gaza gebeurd.
Dus als een politieke partij in uw naam elders gaat moorden, hebt ge het zelf gezocht als uw kind omkomt in een wraakactie daarop?
Oud 24 juli 2025, 08:22   #75
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Welke andere manier?

Voor zover ik weet heeft het IDF geen ontvoerders ingezet om een oorlog te starten.
Noem dit geen oorlog. Als ze tegen Iran, Turkijke, Pakistan etc staan en het zich niet meer beperkt tot bommen droppen of tanks in onbemande woonwijken rijden; dan is het oorlog.

Nu is er een serieuze provocatie naartoe oorlog in de hoop het westen, vooral Amerika dan, daarin mee te trekken.
Maar de echte oorlog moet nog beginnen.
Oud 24 juli 2025, 08:30   #76
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus als een politieke partij in uw naam elders gaat moorden, hebt ge het zelf gezocht als uw kind omkomt in een wraakactie daarop?
Als gij deel uitmaakt van die politieke partij, ja. Dat is de prijs van een volk te zijn: samen uit, samen thuis. Als wat dat volk vertegenwoordigt, storend is, 80 jaar lang, dan is het ergens normaal dat zij die die ambras ondergaan, als ze daar de middelen toe hebben, dat volk opruimen he.

Ge moet er dus maar voor zorgen dat "uw volk" niet vertegenwoordigd wordt door "een politieke partij" die "elders gaat moorden" he, OF indien dat gebeurt en ge zijt daar niet akkoord mee, direct totaal afstand nemen van dat "volk" he.

Men kan niet zeggen dat Hamas niet voortkomt en sterk gesteund is door de Palestijnen he. Dat er slimmere Palestijnen zijn die daar niet moeten van weten zal wel. Als die slim waren, waren die ondertussen Israelische burger geworden en hun Palestijnse identiteit weggedaan.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2025, 08:30   #77
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Noem dit geen oorlog. Als ze tegen Iran, Turkijke, Pakistan etc staan en het zich niet meer beperkt tot bommen droppen of tanks in onbemande woonwijken rijden; dan is het oorlog.

Nu is er een serieuze provocatie naartoe oorlog in de hoop het westen, vooral Amerika dan, daarin mee te trekken.
Maar de echte oorlog moet nog beginnen.
Ah, dan zijn er ook geen oorlogsmisdaden he. Bij de les blijven.
Oud 24 juli 2025, 08:35   #78
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, dan zijn er ook geen oorlogsmisdaden he. Bij de les blijven.
Wel genocide.

Genocide is een misdrijf in het internationale recht dat door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in Resolutie 96 omschreven werd als 'de ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.' Genocide staat in haar praktische uitvoering vaak gelijk aan massamoord van een specifieke groep, hoewel ook andere daden onder de definitie vallen. Wikipedia (NL)
Oud 24 juli 2025, 08:40   #79
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als gij deel uitmaakt van die politieke partij, ja. Dat is de prijs van een volk te zijn: samen uit, samen thuis. Als wat dat volk vertegenwoordigt, storend is, 80 jaar lang, dan is het ergens normaal dat zij die die ambras ondergaan, als ze daar de middelen toe hebben, dat volk opruimen he.

Ge moet er dus maar voor zorgen dat "uw volk" niet vertegenwoordigd wordt door "een politieke partij" die "elders gaat moorden" he, OF indien dat gebeurt en ge zijt daar niet akkoord mee, direct totaal afstand nemen van dat "volk" he.

Men kan niet zeggen dat Hamas niet voortkomt en sterk gesteund is door de Palestijnen he. Dat er slimmere Palestijnen zijn die daar niet moeten van weten zal wel. Als die slim waren, waren die ondertussen Israelische burger geworden en hun Palestijnse identiteit weggedaan.
Ja tis dat die kinderen geboren worden met kennis van die politiek.
Experts zeggen dat ge per gedood kind 5 nieuwe hamas recrutanten in ruil krijgt.
In die logica denkt men dan snel als een PatrickVe en ge kunt dat dus makkelijk relativeren.

Maar ongewapende burgers en reddingswerkers doden kunt ge niet op hamas blijven steken. De uithongering evenmin.
Oud 24 juli 2025, 08:57   #80
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel genocide.

Genocide is een misdrijf in het internationale recht dat door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in Resolutie 96 omschreven werd als 'de ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.' Genocide staat in haar praktische uitvoering vaak gelijk aan massamoord van een specifieke groep, hoewel ook andere daden onder de definitie vallen. Wikipedia (NL)
Zoals ik al zegde, ten eerste is genocide een goeie zaak als het om lastig volk gaat. Die internationale dinges ontploffen in ons gezicht omdat wij die destijds ingevoerd hadden om dictators in bananenrepublieken ons willetje kunnen op te leggen, maar dat is niet serieus.

Het "ontzeggen van het bestaan van een hele menselijke groep" is toch de essentie van het wegdoen van ambetanterikken zou ik denken. Als dat al niet meer mag, dan is dat een vrijkaart voor lastig volk.

Maar Israel speelt het slecht, want mochten ze al aan die definitie voldoen, ze plukken er de vruchten niet van. Van genocide beschuldigd worden maar uw lastigaards echt allemaal opgeruimd hebben kan positief zijn. Maar ervan beschuldigd worden terwijl de nest ambetanterikken die ge zogezegd wilde genocideren nog aangroeit, daar is niks mee te winnen he. Ga ervoor, verdorie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be