![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bewijs dat eens even makker, want als dat effectief het geval is, zit ik als rasechte Antwerpenaar niet op m'n plaats daar! 8)
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() En wat is het volgende wat jullie zullen aanklagen wegens racisme het vnj of de vvb of roze leeuwen of meervoud.
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... jullie zijn anti-Vlaams en pro-Waals. Eenvoudig. btw : vandaag stond er een klein artikeltje over de klucht van de BUB in De Standaard : "het mini-partijtje BUB..." en "de kleine garnalen ..." ![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen, spreek eens over B-Plus als je ook daadwerkelijk hun site eens bezocht hebt. Je zit hier te zwammen tot en met!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 januari 2005 om 14:43. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, lachen mag blijkbaar ook al niet meer van de Bubbeltjes. Kan je daar een proces voor krijgen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mag van mij alles, zolang het maar niet strijdig is met de wet.
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
[size=1]Ik vond het eigenlijk best grappig B Plus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ga jij überhaupt op de site van B-Plus kijken om een nieuwe naam voor de N-Va te verzinnen, leg dat eens eerst uit!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 januari 2005 om 14:59. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar U verwijt mij dat ik nog eens niet ben gaan kijken op die webstek, wat ik al wel degelijk gedaan heb. Ik moet daar naartoe omdat ik niet weet hoe je BPlus schrijft. Alsjeblief zeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | |
Vreemdeling
|
![]() Uit het persbericht:
Citaat:
![]() Ik denk dat geen enkele rechtbank de NVA zal veroordelen, zij hebben niets gedaan dat strijdig is met de wet. Wij willen geen walen uitwijzen ed. Zij ijveren gewoon voor de oprichting van een nieuwe staat..... Laatst gewijzigd door woollywalter : 8 januari 2005 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Doel niet bereikt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 |
Vreemdeling
|
![]() Ik durf er een brouwerij Duvel op te verwedden het niet tot een veroordeling komt. Behalve de BUB (10 000 kiezers) heeft NIEMAND belang bij het verdwijnen van de NVA. Bij het Vlaams Blok wouden de andere partijen ervan af, daarom werd het blok veroordeeld.
Nu, bij de NVA ligt dat anders. De CD&V (alias Tsjeven) hebben er een kartel mee, SP-A-Spirit en VLD zitten er mee in de VL regering... |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling