![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 7 januari 2005 om 18:45. |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Kom met goed onderbouwde argumenten af die op het heden van toepassing aub. Ik ben nog nooit op een meeting van eender welke partij geweest maar ik denk niet dat het Vlaams Belang (of vroeg het Vlaams Blok) zich heeft voorgesteld met hakenkruisen en dergelijke
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Lat ze maar doen ... ik zal ze in 2006 een doos kleenex cadeau doen . het vb doet al 25 jaar op een democratiasche wijze aan politiek , links probeert al 25 jaar op ondemocratische wijze het vb uit te schakelen ... dat is de realiteit.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, mijn avatar is een zuiver "symbolische" illustratie.. en die staat los van mijn gedachtegoed. Het heeft toch geen zin om hier een bv een VLD avatar te zetten om naderhand voor racist/facist uitgescholden te worden. Dan kan je nu wel zeggen "zie je wel, het gaat in de richting van Hitlers idealen" maar dan men kan evengoed van een SP.a'er zeggen dat hij in de richting van het extreem-linkse communisme denkt. Een avatar kan ook een beetje misleidend zijn ![]()
![]() |
#66 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Over wie heeft u het in de volgende zin?: "Een ieder die dergelijk iemand "ter hulp" snelt en het voor hem/haar opneemt in een poging om de aandacht af te leiden, moet niet komen zagen dat ook hij/zij als een neo-nazi wordt aanzien." PS Ik vind dat u wel kwistig strooit met de term neo-nazi. Maar dat noemt men tegenwoordig 'politiek correct' als ik mij niet vergis. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel consequent blijven aub.
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() net zo goed dat er leden van de n-va op die herdenking zijn ... en het is trouwens maar een klein deel van de vlaamse beweging dat die figuren herdenkt . Irma laplasse werd trouwens valselijk ter dood veroordeeld door de belgische onstaat ... Dus als een lid van de vld op die herdenking is dsn is het een vld herdenking . tsjonge toch wat een idioten die linkiwinkies. Dit toont enkel het deficit aan van het linkse denken.
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Om hier te verkondigen dat het VB al 25 jaar aan democratische politiek doet vind ik er toch een beetje over. Een democratische partij verkiest zijn voorzitter ook democratisch, is niet het geval bij het VB. Zelfs dit jaar, hun eerste "democratische verkiezing" was alles behalve democratisch. Er mochten maar een handvol uitgekozenen kiezen. Ten tweede , 25 jaar staan roepen aan de zijlijn, zonder één constructief voorstel te doen ??? en dan beweren dat je goed bezig bent. Dat alle Belangers eens nadenken hoe ze werkloosheid, gezondheidszorg e.d. gaan aanpakken met haalbare (!!!) voorstellen en dan , dan spreken we nog is ....
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ieder persoon die zich voorstelt door middel van een nazi-symbool noem ik een neo-nazi. Jij noemt dit "politiek correct" zijn, ik noem het eerder een vaststelling gebaseerd op waarneming.
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, de paus is ook bij Fidel Castro geweest ![]() ![]()
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom proberen ze toch te blijven bewijzen dat het water naar de zee stroomt?
Een aantal kwieten van het Vlaams Bekak zijn neo-nazi's. So what? Et alors? Iedere gemeenschap moet zijn zotten hebben, aan beide kanten van 't firmament (ik bedoel: links en rechts). Dat is dus niet het probleem. Het probleem is wel dat bijna een miljoen mensen erop stemmen. Dat is het probleem. En dat zal maar opgelost worden door degelijk regeerwerk. Door de gewone man niet bestendig de indruk te geven dat hij voor onnozelaar gehouden wordt. Hij is de onnozelaar en de fiskale of sociale profiteur haalt gelijk. Hij is de onnozelaar en de krimineel of overlast-verkoper haalt gelijk. Hij is de onnozelaar en de Franse superieure landgenoot loopt met dertien kamions geld weg ieder jaar. Hij is de onnozelaar en wie rondrijdt met een onverzekerde auto wordt jarenlang gerust gelaten. Hij betaalt huur, de krakers smijten de straat vol vuil en betalen zelfs geen elektriciteit. Hij treurt om zijn dochter die aan de drugs is, de dealer wordt gerust gelaten omdat de gevangenis te vol zit. Hij ... kan zo nog uren doorgaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En dankzij personen als Piano zijn bepaalde rechtse standpunten wat 'radicaler' geworden na verloop van tijd.
![]() |
#78 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bovendien noem ik 'het zich voorstellen door middel van nazi-symbolen' niet politiek correct. Wat ik zoëven als politiek correct bestempelde was uw reactie. U stelde namelijk dat iemand die een neo-nazi verdedigt (en dat heb ik hier niet gedaan), er zelf ook een is. Uw 'een pot nat' als het over rechts gaat, dat noem ik politiek correct. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() E kristof is dat daarom plots een herdenking van het vb , voor zover ik weet waren daar leden van alle vlaams -nationale partijen aanwezig ....belgie herdenkt trouwens zelfs een massamoordenaar als Leopold 2; En spa stevaert bezoekt openlijk een linkse dicator. Als je zou weten welk verleden de spa ministers hebben ... Maar ja links autoritairen zijn goed en rechtse zijn slecht . voor mij zijn alle autoritaire strekkingen slecht. En als belgie vlaanderen gelijke rechten had gegeven was er wssh enkel belgische collaboratie geweest ( zie hendrik de man , degrelle en co..)
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In 1302 hebben de Fransen en de adel ook gedacht dat ze met de Vlaming zijn voeten konden blijven spelen. Wel als ge een dier in een hoek drijft zal het zotte dingen doen... . Laatst gewijzigd door Azal : 7 januari 2005 om 19:23. |
|
![]() |