![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Transferpolitiek, zogenaamde 'vernieuwing', [size=5]-[/size] 200.00 jobs, interne disputen die in de media uitgesmeerd worden,... Een schoon prestatielijstje noem ik dat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is lang geleden dus; dit is wat u gezegd heeft:
Citaat:
Dat jij nu zo ligt de mekkeren; Citaat:
Naar nu zijn we serieus aan't muggeziften en ook totaal naast de kwestie aan't lullen. Citaat:
Da's dan jammer...
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
B/ Zal jij het me kwalijk nemen als ik mezelf niet extreem rechts maar centrum rechts noem? C/ Het zal helemaal geen wonder te noemen zijn, veronderstel ik, dat ik het met jou wat het cordon betreft volledig eens ben. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik kom hier ook veel minder de laatste tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Op 23 maart 1933 richtte Hitler zich tot de Rijksdag, waarin hij in een drie uur durende toespraak zijn programma toelichtte. Hij beloofde een ingrijpende morele sanering van het volk (let op: de maakbaarheid van de maatschappij door SStevaert ![]() ![]() ![]() ![]() Dit is een stukje dat ik snel bijeengegoogled heb. Dus Hitler had geen absolute meerderheid maar toch is hij kanselier geworden op een democratische wijze
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar de vrijheid van meningsuiting zet me aan tegen al dat racistisch, extremistisch, nazigedoe hier te reageren... en over liberale waarden of VLD zal ik ook blijven zeggen wat ik erover denk... en slogans... wie bij de hond slaapt krijgt luizen... en vermits het hier wemelt van verheerlijkers van mestkevers en luizen.... dus dan zullen slogans wel daardoor opgewekt worden...
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het Vlaams Belang steeds groter wordt, meer kiezers en aanhangers vindt is normaal, dus ook op dit forum.
De meesten onder ons komen er openlijk voor uit en schamen zich niet, tot grote frustratie van de Heer Vermeersch en zijn uitbraaksel ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 9 januari 2005 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
De verkiezingen die jij aanhaalt waren tevens de eerste en enige verkiezingen die de NSDAP nog hield na de machtsovername van 31 januari 1933 en dat nadat Hitler al kanselier was en al zes weken aan de macht was.
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ps: scroll eens terug naar boven en kijk wie er over begonnen is en wie de discussie levend houd
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 9 januari 2005 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |