![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() ja u ziet het , demorgen misbruikt zelfs een ramp om een ideologische tegenstander te treffen . En vtm is solidair ... maar ook niet te solidair want vt4 mag niet meedoen aan de benifietuitzending... het belangrijkste is toch niet aan wie je geeft , maar dat het terecht komt.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Kijk als m'n vindt dat m'n meer vetrouwen heeft in de ene organisatie dan ind e andere dan zie ik daar geen enkel probleem in. Als je zietd at er al bedrijven zijn die ontevreden zijn omdat ze niet op de tv moegen komen .. VIn gaat het geld trouwens aan plaatselijke organisaties geven; En je kan toch moeilijk verwachten dat het vb haar geld gaat geven aan mensen die het vb geld zelfs niet willen aanvaarden ... of aan orgainsaties die eigenlijk een extreem-linkse agenda hebben . ik heb vroeegr ook veel oxfam producten gekocht , maar dat is ook gedaan hoor ... het is dus voor hen dat het links zijn belangrijker is dan de neutraliteit die meer zou opbrengen.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Het Belang ideologiseerd dus evenveel! Aangezien ze niet aan reeds aanwezige hulporganisaties willen geven omdat deze in hun ogen extreem-links zijn.
ps.Gewoon uit nieuwsgierigheid, welke bedrijven zijn ontevreden? |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn schuld is het dan? |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind het raar om een organisatie te steunen die niet de capaciteit heeft om dergelijke operaties in ZO-Azie op te zetten. En dit gaat niet enkel over expertise, maar ook over infrastructuur, projecten en dergelijke meer.
Dus gaan ze het doorstorten en met andere woorden is het zeer waarschijnlijkdat het bij zo'n 1212 organisatie terechtkomt. storten voor de vlaamse zaak te behartigen daar waar men zich er geen reet van aantrekt. Het is gelijk een BUB-idee dat zijn weg tot het VB gevonden heeft.
#74 |
Parlementslid
|
![]() Tiens, ik heb vroeger een werkje gemlaakt over oxfam wereldwinkels. Ik heb toch goede puntjes op behaald (47/50, niet slecht he
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Parlementslid
|
![]() Geld weigeren van bepaalde mensen die bij een bepaalde zitten vind ik inderdaad kinderachtig.
![]() |
#78 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar om het allemaal kort te houden, het VB donneert in tegenstelling van wat sommige durven beweren. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Daarenboven stond het hen vrij tal van andere organisaties die zowel als NGO als internationaal erkend waren, te steunen. Ik denk maar aan de Wereldbank ( IDA, IBRD, ...) of Europeaid, UNDP,UNCHR, UNICEF, ... deze organisaties zijn apolitiek en zouden deze giften wel aanvaarden. Ook op lager niveau zijn er tal van organisaties die deze donaties zouden aanvaarden én nodig hebben. Ik denk dat bv TRIAS het zeker zou aanvaarden ... Ik vind het schrijnend te zien dat ze uiteindelijk terechtkomen bij een niet-erkende, regionale NGO die geen banden heeft met de getroffen regio.
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |