![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 januari 2005 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#63 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zit namelijk zo: Vooraleer het Belang 2miljoen stemmen haalt zal het al met een gedeelte van de kazakkendraaiers van de VLD een regering kunnen vormen en dan zal het Belang zelf kunnen bepalen door middel van het wapen van de besluitvorming om aan het gerecht op te leggen wat nu eigenlijk racisme is (en corruptie, en antidemocratie, enz enz). Het grote voordeel is dan echter, en dit heb ik nu al verschillende keren op dit forum gepost, dat het Belang zich desgevallend perfect zal kunnen bedienen van de wapens die door de huidige machtspartijen worden gesmeed. Daardoor zal ze dan ook met glans een eventuele ethische screening doorstaan daar zij zelf de wetten niet heeft gemaakt waarmee ze de oppositie zal droogleggen.
![]() |
#65 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op dat is een statuut dat je moet verdienen hé. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
noegabollen dus! ![]() Citaat:
Hij heeft het gerecht helemaal niet gecontroleerd op de openingsreceptie. noegabollen dus! ![]() Wanneer wordt ik heir eens aangenaam verrast door een doorvrochten en geargumenteerde stellingname van links. ![]()
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]En toch vind ik dat ook jij jouw mening mag hebben en uiten[/size]
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 12 januari 2005 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Net zo min als uitspraken. Nu ben je mijns inziens toch behoorlijk uit de bocht aan't gaan hoor!
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.storme.be/itwstormevdvTVMR.html Laatst gewijzigd door lustige lezer : 12 januari 2005 om 02:50. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is nogal wiedes dat de franstaligen door die wet zijn omdat het Vlaams Belang voor de afschaffing van de miljardenstroom is en dan is het normaal dat iedere Waal op zijn kar springt. Immers het willen afschaffen van die miljardenstroom is het democratisch recht van een politieke partij en door dat te willen overtreed je geen wet. Maar uit gevaar creeërt men er één die de subsidies willen afpakken van een welbepaalde politieke partij. Dit versterkt mij in mijn mening om nooit een stem te geven aan alle politieke partijen die aan dit spelletje meedoen, aan alle politieke partijen die meedoen aan het cordon sanitaire. De enige ondemocraten zijn zij zelf. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Als de dotatie wordt afgeschaft , moeten ze idd mij , als stemmer voor het Vlaams Belang , een stuk van mijn belastingen teruggeven.
Of gaan ze de dotatie van het Belang toevoegen aan de 11,3 miljard euro die nu als jaarlijke rente aan de frankofonen afgedragen wordt?
#80 |
|
![]() Anderzijds, als elke kiezer een storting doet van een euro of 5 , is de financiële toekomst gevrijwaard. (1.000.000 x 5 is niet niks)
Als het ooit zover komt zal ik wel een tsunami-storting van heel wat meer doen voor het Vlaams Belang want het is , voor ons eigen , voor het .. Vlaams belang. Rekening nummer beschikbaar op hun website..