Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2005, 13:10   #61
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Laat de pitaterrorist het oplossen!
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 14:48   #62
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Weer maakt u de generalisering van de moslim, waarom? Waarom zou elke moslim onverdraagzaam zijn, waarom zou elke moslim een potentiel terrorist kunnen zijn? Er is inderdaad een moslim-extremisme dat bevochten moet worden, maar waarom moet dan een hele cultuur bevochten worden. De moslimcultuur is de voedingsbodem niet, daar zijn andere redenen voor, die uitvoerig kunt terugvinden, neem maar eens een kijk naar het laatste rapport van de World Watch. Bovendien is het normaal,wat niet wil zeggen dat ik terrorisme goedkeur, dat een bedreigde cultuur zich gaat verdedigen, wat tot de door ons ongewenste radicalisering leidt. Wij creeren mee deze vicieuze cirkel van "de clash der beschavingen".En waarom wordt de terrorisme dreiging zo overschat. U heeft meer kans te sterven in een verkeersongeluk of aan longkanker dan aan een terroristische aanslag. Een beetje empirisme en realisme zou zeker helpen.
Wanneer U stelt dat de moslimcultuur de voedingsbodem niet is, wil U zeker de rasistische europeaan aanduiden.
U spreekt steeds over veralgemenen wanneer het de moslim aangaat.
Volgens U mag dat niet. Blijf even eerlijk aan uw stelling en veralgemeen dan ook niet de Vlaams Belangers.
Ik heb niet 45 jaar gewerkt, syndicaal gestreden om nu in een angst te moeten leven!
Mijn schoondochter is marokaanse, en zij heeft meer af te rekenen met het rasisme van haar "eigen" volk!
Zij wordt gescholden voor hoer, omdat ze met een witte is gehuwd.
Zij wordt steeds lastig gevallen omdat ze geen kopvod wil dragen, zij wordt steeds gescholden omdat ze in spijkerbroek, en met make up rondloopt.
En zij begint nu de kopvod te dragen!!!!!!!!!!!!!!!
Als schrik! Van wie? Voor mij omdat ik de rasist ben! ??
Ga eens in de echte wereld kijken.
Mijn vriend, gehuwd met een Turkse, is naar Turkije gaan wonen, omdat ze in Blankenbergen geen rust meer hadden.
En door wie is dat gekomen.
Door die verdraagzamen!
En zeik nu niet omdat ze zich afzetten tegen de Belgische rasisten.
Vlaanderen heeft geen rasisten.
Men geeft de Vlaming de NAAM rasist te zijn. De Vlaming te verdraagzaam. Maar de kruik gaat zolang te water tot ze barst!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 15:06   #63
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Wanneer U stelt dat de moslimcultuur de voedingsbodem niet is, wil U zeker de rasistische europeaan aanduiden.
U spreekt steeds over veralgemenen wanneer het de moslim aangaat.
Volgens U mag dat niet. Blijf even eerlijk aan uw stelling en veralgemeen dan ook niet de Vlaams Belangers.
Ik heb niet 45 jaar gewerkt, syndicaal gestreden om nu in een angst te moeten leven!
Mijn schoondochter is marokaanse, en zij heeft meer af te rekenen met het rasisme van haar "eigen" volk!
Zij wordt gescholden voor hoer, omdat ze met een witte is gehuwd.
Zij wordt steeds lastig gevallen omdat ze geen kopvod wil dragen, zij wordt steeds gescholden omdat ze in spijkerbroek, en met make up rondloopt.
En zij begint nu de kopvod te dragen!!!!!!!!!!!!!!!
Als schrik! Van wie? Voor mij omdat ik de rasist ben! ??
Ga eens in de echte wereld kijken.
Mijn vriend, gehuwd met een Turkse, is naar Turkije gaan wonen, omdat ze in Blankenbergen geen rust meer hadden.
En door wie is dat gekomen.
Door die verdraagzamen!
En zeik nu niet omdat ze zich afzetten tegen de Belgische rasisten.
Vlaanderen heeft geen rasisten.
Men geeft de Vlaming de NAAM rasist te zijn. De Vlaming te verdraagzaam. Maar de kruik gaat zolang te water tot ze barst!
Deze discussie kan blijven duren. Eerst had u het over het terrorisme van de islam, waar u argumenten gebruikt die u niet kon hard maken, dan verandert u maar even naar u "eigen ervaring". Mijn vraag is, waarom geeft u Marokkaanse schoondochter toe aan dergelijke chantage? We kunnen haar helpen in haar strijd tegen de onderdrukking maar waarom kan ze haar eigen strijd niet voeren in een vrij land als Belgie. Dat is geen verwijt. Bovendien veralgemeen ik de Vlaams Belanger niet. Ik ben bereid met iedereen te discussieren.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 15:25   #64
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Deze discussie kan blijven duren. Eerst had u het over het terrorisme van de islam, waar u argumenten gebruikt die u niet kon hard maken, dan verandert u maar even naar u "eigen ervaring". Mijn vraag is, waarom geeft u Marokkaanse schoondochter toe aan dergelijke chantage? We kunnen haar helpen in haar strijd tegen de onderdrukking maar waarom kan ze haar eigen strijd niet voeren in een vrij land als Belgie. Dat is geen verwijt. Bovendien veralgemeen ik de Vlaams Belanger niet. Ik ben bereid met iedereen te discussieren.
Omdat haar soortgenoten haar NOOIT zullen aanvallen als haar man erbij is, maar steeds als ze alleen is, boodschappen doet, kinderen naar school brengt en naar haar werk gaat.
En de gemakkelijkste oplossing, wanneer men niet wil onderduiken is TOEGEVEN.
OF ............; als de man ook eens achter zijn vrouw aangaat, die verdraagzame medeburgers eens goed onder handen neemt.
Maar ja dan is hij de rasist en staat voor de rechter.
Een rechter heeft hier niets in de hand over die mannen. Wanneer die gasten (meestal minderjarigen! opgejust door jawel een meerderjarige), hier iets uithaald, tot mmord toe, krijgt hij een vermaning.
Waarom denkt U dat die rechters zo mild zijn vor die gasten????????????
Omdat ze bang zijn van die gasten! Omdat ze bang zijn voor wraak.
En omdat wanneer de moordenaar naar zijn "thuisland" vlucht, zijn regering hem NOOIT zal uitleveren aan ons gerecht!
Zie maar de moordenaar van Mombaerts, of dacht U dat dit geen rasistiche moord was?
Oud 15 januari 2005, 16:26   #65
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Omdat haar soortgenoten haar NOOIT zullen aanvallen als haar man erbij is, maar steeds als ze alleen is, boodschappen doet, kinderen naar school brengt en naar haar werk gaat.
En de gemakkelijkste oplossing, wanneer men niet wil onderduiken is TOEGEVEN.
OF ............; als de man ook eens achter zijn vrouw aangaat, die verdraagzame medeburgers eens goed onder handen neemt.
Maar ja dan is hij de rasist en staat voor de rechter.
Een rechter heeft hier niets in de hand over die mannen. Wanneer die gasten (meestal minderjarigen! opgejust door jawel een meerderjarige), hier iets uithaald, tot mmord toe, krijgt hij een vermaning.
Waarom denkt U dat die rechters zo mild zijn vor die gasten????????????
Omdat ze bang zijn van die gasten! Omdat ze bang zijn voor wraak.
En omdat wanneer de moordenaar naar zijn "thuisland" vlucht, zijn regering hem NOOIT zal uitleveren aan ons gerecht!
Zie maar de moordenaar van Mombaerts, of dacht U dat dit geen rasistiche moord was?
Gelooft u nu echt dat men bang is om op te treden tegen dergelijk crimineelgedrag. U verwijt mij geen contact te hebben met de realiteit, maar u zou u angst eens moeten doorgronden. Angst verblind ons. Als ik onrecht zie zal ik het ook aanklagen. U schoondochter wordt onrecht aangedaan. Denkt u nu dat wij dergelijke praktijken accepteren. Zoiets getuigt van weinig respect voor onze waarden en niet alleen onze waarden. Men mag niet toegeven aan dergelijk wangedrag. Af met die hoofddoek zou ik zeggen, snel gezegd aangezien ik mij de situatie niet kan voorstellen. Maar mijn probleem is dat men niet elke moslim op die manier mag stigmatiseren. Als Islam ter sprake komt spreekt men altijd van fundamentalisme, extremisme, criminaliteit, ..., enz. Men stigmatiseerd 1miljard mensen daarmee. Als er 1 miljard extremisten zouden bestaan zouden er toch wat meer problemen bestaan. Nogmaals de Islamdreiging op het Westen wordt overschat. Het is een drogreden voor het voeren van een bepaalde onmenselijke politiek.
Oud 15 januari 2005, 17:27   #66
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gelooft u nu echt dat men bang is om op te treden tegen dergelijk crimineelgedrag. U verwijt mij geen contact te hebben met de realiteit, maar u zou u angst eens moeten doorgronden. Angst verblind ons. Als ik onrecht zie zal ik het ook aanklagen. U schoondochter wordt onrecht aangedaan. Denkt u nu dat wij dergelijke praktijken accepteren. Zoiets getuigt van weinig respect voor onze waarden en niet alleen onze waarden. Men mag niet toegeven aan dergelijk wangedrag. Af met die hoofddoek zou ik zeggen, snel gezegd aangezien ik mij de situatie niet kan voorstellen. Maar mijn probleem is dat men niet elke moslim op die manier mag stigmatiseren. Als Islam ter sprake komt spreekt men altijd van fundamentalisme, extremisme, criminaliteit, ..., enz. Men stigmatiseerd 1miljard mensen daarmee. Als er 1 miljard extremisten zouden bestaan zouden er toch wat meer problemen bestaan. Nogmaals de Islamdreiging op het Westen wordt overschat. Het is een drogreden voor het voeren van een bepaalde onmenselijke politiek.
Neen de knuffelpolitiek, en die mensen veralgemenen als achteruitgestelden, dat past beter in Uw denkwereld.
Ook niet ALLE amerikanen zitten in IRAK.
Een kleine minderheid is reeds genoeg om een land te bezetten of te destabiliseren.
Als men schoondochter bij de politie ging, was de vraag: "weet ge hoe ze heten?" En klacht neerleggen! Bij wie?
De plitie treed niet op. en het GRK treed nog minder op.
En U gaat beweren dat ze niet bang zijn.
Zelfs Wilder is ondergedoken. Een parlementslid dat zelfs nog niet beschermd kan worden.
Waar haaalt u het om de realiteit niet te kunnen of willen zien.
Politiekers worden op ,straat doodgeschoten.
En mijn amzalige schoondochter zou zich moeten verzetten. ?
Als ik die knuppels een pandoering verkoop, vlieg ik de bak in, met daarbvenop een schadevergoeding te betalen.
De politie kent de heren, maar zolang de rechters zo laks optreden tegen die gasten, staan ze ook maar voor Piet snot.
Ze worden door die gasten uitgelachen.
Wanneer een van die gasten een misdaad begaat, vlucht hij naar zijn land van herkomst, en daar is hij dan een held!
Oud 15 januari 2005, 17:47   #67
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neen de knuffelpolitiek, en die mensen veralgemenen als achteruitgestelden, dat past beter in Uw denkwereld.
Ook niet ALLE amerikanen zitten in IRAK.
Een kleine minderheid is reeds genoeg om een land te bezetten of te destabiliseren.
Als men schoondochter bij de politie ging, was de vraag: "weet ge hoe ze heten?" En klacht neerleggen! Bij wie?
De plitie treed niet op. en het GRK treed nog minder op.
En U gaat beweren dat ze niet bang zijn.
Zelfs Wilder is ondergedoken. Een parlementslid dat zelfs nog niet beschermd kan worden.
Waar haaalt u het om de realiteit niet te kunnen of willen zien.
Politiekers worden op ,straat doodgeschoten.
En mijn amzalige schoondochter zou zich moeten verzetten. ?
Als ik die knuppels een pandoering verkoop, vlieg ik de bak in, met daarbvenop een schadevergoeding te betalen.
De politie kent de heren, maar zolang de rechters zo laks optreden tegen die gasten, staan ze ook maar voor Piet snot.
Ze worden door die gasten uitgelachen.
Wanneer een van die gasten een misdaad begaat, vlucht hij naar zijn land van herkomst, en daar is hij dan een held!
Pfff discussie is hier onmogelijk. U springt van hak op tak, u poneert wat stellingen zonder ze te onderbouwen, u leest niet eens mijn stelling volledig anders had u al kunnen afleiden dat ik de knuffelpolitiek niet aanhang. U leest wat u wil lezen. U begint over alle Amerikanen terwijl ik nooit de Amerikaan veralgemeend heb, die veralgemening maakt u alweer. Heb geprobeerd te luisteren naar u maar discussie is niet mogelijk. Kan alleen maar zeggen arme blanke man.

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 15 januari 2005 om 17:49.
Oud 15 januari 2005, 17:55   #68
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Pfff discussie is hier onmogelijk. U springt van hak op tak, u poneert wat stellingen zonder ze te onderbouwen, u leest niet eens mijn stelling volledig anders had u al kunnen afleiden dat ik de knuffelpolitiek niet aanhang. U leest wat u wil lezen. U begint over alle Amerikanen terwijl ik nooit de Amerikaan veralgemeend heb, die veralgemening maakt u alweer. Heb geprobeerd te luisteren naar u maar discussie is niet mogelijk. Kan alleen maar zeggen arme blanke man.
Neen, U ziet steeds alleen maar de veralgemening naar de mslims toe. Alhoewel ik ook nog nooit veralgemeen heb.
Ik heb steeds gesteld dat de terrorist MEER aanwezig is bij de moslims. Dat U dat als een veralgemening ziet is uw uitleg.
Daarom ga ik het voorbeeld aanhalen van de amerikanen die Irak bezetten.
Het is niet nodig om alle amerikanen daar te steken om een land te bezetten of te teroriseren.
Niet alle moslims die hier leven zijn terroristen, maar een TE hoog pecentage wel.
En zeggen niet dat ze terroristen zijn. Dat komen we maar te weten wanneer het te laat is.
iemand die kanker heeft, laat dit wegsnijden Tot op, en met , een gedeelte van het gezonde vlees!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be