![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vechten doen ze alleen voor de Islaam. Maar ze blijven hier liever rondhangen omdat in hun warme thuislanden geen sociale hangmat bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Logica was nooit uw sterkste vak zo te zien, maar dat zal het tekort aan begeleiding weer niet vreemd aan zijn zeker |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens eens willen weten hoeveel mensen in de brousse iets van het bestaan van zoiets als Sociale zekerheid afweten... Trouwens, "arbeidsethiek", wordt dat niet aangeleerd op school, of heeft dat ook al met etnische afkomst te maken?
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het één sluit het ander naar mijn weten niet uit - Het bestaan van beide fenomenen naast elkaar, zelfs in hetzelfde land, bevestigd dat er helemaal niet mis is met mijn logica... Men vernietigd bijvoorbeeld rundsvlees, omdat er anders een overaanbod zou zijn, wat de prijs zou kelderen. Dit is dus het aanbod verkleinen, en dus de prijs verhogen... Maar er wordt ook geld geleend aan consumenten om de vraag eveneens te laten stijgen. Wat ook de marktwaarde doet stijgen. Beide maatregelen hebben dus hetzelfde effect.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 14 januari 2005 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(En intussen voor meer "inhoud" pleiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2) Meer dan u. Met radio tamtam worden ze en masse gelokt door hun hier aanwezige familieleden om te komen genieten van de geneugten van de sociale welvaartsmaatschappij. 3) Arbeidsethiek leert me niet op school. Dat leert men op de arbeidsplaats. Waar ik werk kan enkel vastgesteld worden dat allochtonen het moeilijk hebben met de arbeidsethiek. Er is dan ook veel 'roulement' onder deze mensen : ze blijven spontaan weg na enkele weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De boeren in de derde wereld zijn u dankbaar voor de solidariteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was niet nodig Yos. Je lijkt wel te hengelen naar het kampioenschap onder die dwazen. Dat noem jij dan ook 'inhoud' geven. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ten eerste je moet willen werken en willen werk zoeken. Ten 2de werk is een zeldzaamheid geworden hier in Belgie. iedereen heeft het moeilijk. Ten 3de ik zie maar bitter weinig allochtonen in onze school rondlopen. Ik heb er 2 in de klas gehad, en die deden gene zak. Ten 4de ik heb aangetrouwde familie die allochtoon zijn. Daar hoor ik niets over werkproblemen. Het is allemaal dikke zever. Ten 5de wil ik jouw getallen eens bewezen zien, ik geloof er gene zak van. Ah, ja, met een strafblad is het ook moeilijk om aan een job te geraken. Citaat:
Laatst gewijzigd door lustige lezer : 14 januari 2005 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie niet eens moeite wil doen om te studeren zal al zeker geen zin hebben om te werken. Achteraf klagen dat hij er zelfs geen krijgt met dat soort mentaliteit is al te gemakkelijk. Wie het later goed wil hebben, en het met een 'verkeerde' naam moet doen zou beter dubbel zijn best doen om zich op een positieve manier te bewijzen inplaats van op een negatieve. Een autochtone kansarme geraakt evenmin aan de slag met dergelijke 'het is andermans schuld' mentaliteit.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |