Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 15 juni 2005, 15:56   #61
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ze werken inderdaad niet, jullie blijven preutse moraalridderkes!
zeker niet allemaal, enkele affiches of filmjes zijn niet geschikt voor -16 jarigen...
het is een kwestie van principes en waarden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 juni 2005, 16:07   #62
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zeker niet allemaal, enkele affiches of filmjes zijn niet geschikt voor -16 jarigen...
het is een kwestie van principes en waarden.
nee eerder een kwestie van een rabiaat ultra-conservatisme van "nonkel pastoor" en "tante nonneke"
Pietje is offline  
Oud 15 juni 2005, 16:25   #63
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

wij hebben enkel een tante nonnenke...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 16 juni 2005, 19:03   #64
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peace in the world
Daarbij wou ik gewoon even vermelden dat het er gewoon weer op aankomt dat VB weer overbodig veel kritiek geeft. Elke keer dat een partij een voorstel heeft zijn ze er weer als de kippen bij om 'hun' mening te geven die dan , hoe toevallig, 90% van de tijd tegenstrijdig is.
En aangezien het Verhofstadt-kabinet toch al lang afgedaan heeft en ook met de meest rare voorstellen afkomt (ik bedoel naast de kwestie voorstellen, terwijl er een pak belangrijke dingen te doen zijn ...)... vinden meer en meer kiezers dat geweldig.
Oud 16 juni 2005, 19:06   #65
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Naar aanleiding van het commentaarstuk in de Morgen waarin ik de titel kreeg "Tettenman" heeft zich vandaag, in de koffiekamer én op de fractie van het Vlaams Belang een hevige discussie ontsponnen.Het kamp was verdeeld in Tettenmannen, Billenmannen en Kontenmannen. De Morgen zat ernaast, ik zit in het kamp van de Kontenmannen (opzettelijk de foto van miss reef als bewijs). Onze fractieleider (FDW) verklaarde dat hij zich in de 3 kampen thuis voelt. De vrouwen (gisteren was vrouwendag) namen niet deel aan de discussies. Zij voelden zich slachtoffer van het machogedrag en verklaarden niet als lustobject te willen zien. Het zal nu zaterdag nog boeiend worden op de partijraad....wordt vervolgd.
(grappig hoe titels in kranten voor discussie zorgen )
En welke groep was in de meerderheid?

Trouwens ... laat mij raden: waarschijnlijk Arabische koffie...
Oud 21 juni 2005, 20:57   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zondag nog Vlaamse Choc gezien op Aktua TV en daar waren zelfs affiches te zien met de halfnaakte vrouw en een baby... zo preuts waren ze daar ook niet bezig en dat was voor de camera !
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be