Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 januari 2005, 13:33   #61
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Lol!! Iedereen een microchip en nog wel een superkillervirus. Tjonge jonge jonge. Ik raad je echt aan om te stoppen met het lezen van je sites kerel!! Het gaat anders echt de slechte kant op met je vrees ik.
Ik raad je aan wat minder mainstreammedia te lezen en wat meer te lezen wat ernstige onderzoeksjournalisten zoal naar boven spitten.
Je weet blijkbaar ook niet veel af over de ontwikkelingen van virussen.
De Vs is al een hele tijd bezig met het ontwikkelen van een mutatie op het pokkenvirus.(heeft zelfs in GvA gestaan)
Het programma heeft veel tegenstand ondervonden in Congres en Senaat, maar het is toch maar mooi van start gegaan.
Wat de microship betreft.
Inplanten is (nog niet) verplicht, maar de leerlingen in scholen in Florida zijn al wel verplicht een ID-card te hebben, waarmee ze 24 op 24 opspoorbaar zijn.
Indien scholen dit weigeren wordt simpelweg hun subsidie afgeschaft.
Zie je, het is dus zogezegd niet verplicht, maar als je weigert verlies je je subsidies. Zachte dwang noemt men dat.
Soms heb ik echt de indruk dat jij ergens in een grot woont, verstoken van alle info, want zelfs van de meest algemeen bekende feiten schijn jij niet op de hoogte te zijn.
Oud 25 januari 2005, 14:26   #62
spaz322
Burgemeester

Standaard

goed gezegd

Mensen begrijpen ook niet waar het echte gevaar ligt van die tracking-chips.
Het gaat heel traag op gang komen. Wij in Europa kennen trouwens al een aantal jaar het gebruik van chips, tot nu toe in schijnbaar aanvaardbare toepassingen. Je SiS-kaart, het digitale paspoort met dezelfde chip, (in nederland) de age-chip om sigaretten te kopen in automaten,....
Die chip is trouwens een belgische uitvinding.
Als je ff rondzoekt vind je in je omgeving wel iemand die zijn SiS-kaart al wel eens is kwijtgeraakt, of zijn bankpas, of zijn identiteitskaart.
De nabije toekomst zal er een zijn waar al deze dingen in 1 kaart worden gestoken. Dus bij elke controle zal heel je leven zichtbaar zijn op een computer=scherm, niet erg als je niets te verbergen hebt, maar de schending van privacy is wel een feit.

Als duizenden mensen per dag/week/maand hun pasje verliezen zal er al snel geroepen worden voor een verbeterd systeem. Dit kan komen in de vorm van een ingeplante chip. Men zal de publieke opinie bespelen zodat die sociaal aanvaard gaat worden. Mensen met een implant zullen korting krijgen op goederen, rapper bediend worden,.... Het deel van de bevolking dat implant-loos is zal gediscrimineerd worden in alle facetten van het openbare leven en zodoende gepushed worden om de chip toch te aanvaarden om niet in de marginaliteit terecht te komen.

Zo wordt ook papier-geld overbodig. Je zal credits op je naam hebben staan, en iedereen zal ten allen tijde weten wat je verdiend, wat je uitgeeft, in welk cafe je iets gaat drinken, welke boeken je koopt, .... en dat allemaal door ff je chip te scannen.

Het enige echte voordeel gaat zijn dat er geen geld meer in omloop is. Geen geld dat op die manier van eigenaar wisseld wil zeggen dat de criminaliteit danig zal minderen, aangezien criminelen geen wit-geld te spenderen hebben. Misschien van daar ook het gedoogbeleid naar canabis toe.

Klinkt misschien paranoia, maar het komt er aan, there's no escape.

Een mooi fictief voorbeeld van hoe zo'n chip/implant-maatschappij kan werken vind je in de pocketboek reeks "netrunners" geschreven door Tom Clancy.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 15:25   #63
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vs is al een hele tijd bezig met het ontwikkelen van een mutatie op het pokkenvirus.(heeft zelfs in GvA gestaan)
site? wie? wat? hoe? waarom? neem je GvA als bron???

Citaat:
Soms heb ik echt de indruk dat jij ergens in een grot woont, verstoken van alle info, want zelfs van de meest algemeen bekende feiten schijn jij niet op de hoogte te zijn.
heb jij per ongeluk last van een ironische aandoening? je kan alleen maar ironische zaken zeggen?
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 18:38   #64
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Grootvader Prescott Bush was een van de voornaamste financiele bronnen van het regime in nazi-duitsland. Dus rechtstreeks Bush Jr niet veel. Onrechtstreeks ....
Ja komaan é, onrechtstreeks heb jij ook iets te maken met 1 of andere holbewoner een paar miljoen jaar geleden.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2005, 18:51   #65
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik raad je aan wat minder mainstreammedia te lezen en wat meer te lezen wat ernstige onderzoeksjournalisten zoal naar boven spitten.
Zoals dezelfde ernstige onderzoeksjournalisten die beweren een foto te hebben van een plasje water op mars? Van dezelfde die beweren dat een nucleaire stofwolk te zien is op foto's bij de Wtc torens terwijl heel duidelijk op te zoeken is dat deze stofwolk gewoonweg van de eerste toren afkomstig zijn? En wat was het nog allemaal voor onzin... Ik lees en bekijk alles, helemaal niet jou ozo genoemde mainstreammedia. Je hebt de beweringen goed te pakken, weet jij waar ik naar kijk of wat ik lees misschien? Je kent mijn naam niet eens kerel. Ik lees alles wat ik tegenkom maar ik geloof pas een bewering wanneer er bewijzen voor zijn en dus redenen om het te geloven, ok. Kun je dat nu echt niet in je kopje krijgen?

Citaat:
Je weet blijkbaar ook niet veel af over de ontwikkelingen van virussen.
Het programma heeft veel tegenstand ondervonden in Congres en Senaat, maar het is toch maar mooi van start gegaan.
Wat de microship betreft.
Inplanten is (nog niet) verplicht, maar de leerlingen in scholen in Florida zijn al wel verplicht een ID-card te hebben, waarmee ze 24 op 24 opspoorbaar zijn.
Indien scholen dit weigeren wordt simpelweg hun subsidie afgeschaft.
Zie je, het is dus zogezegd niet verplicht, maar als je weigert verlies je je subsidies. Zachte dwang noemt men dat.
Neen, ik heb geen biochemie ofzo gestudeerd, sorry. Jij wel dan?
Ja, en? Wat als de Vs een virus aan het ontwikkelen is? Hoeveel landen doen dit nog volgens jou? Was trouwens ook een hobby van Saddam! Als de VS een virus wil ontwikkelen om weet ik veel hoeveel mensen hier uit te moorden é, waarom zou hij het nu al niet doen? Atoombommetjes genoeg hoor. Je zegt, heeft veel tegenstand ondervonden in het congres en senaat...awel laat staan dat hij voorsteld om het te gaan gebruiken. Daar zal hij wel toestemming voor krijgen zekers.

Zoals ik al zei, ben ik er niet op tegen. Ik ben voor zulke chips of kaarten. Ik heb geen enkele reden om daar op tegen te zijn. Je kunt criminelen heel erg gemakelijk opsporen, vermiste kinderen of mensen zullen niet meer bestaan é. Stel voor dat in Thailand enzo, iedereen een chip had. Awel, men zou al veel verder staan hoor. Ik zie er enkel iets positiefs in.

Van welke algemene feiten ben ik niet op de hoogte?
Oud 26 januari 2005, 07:56   #66
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Of zoals dezelfde die beweerden dat Bin Laden al lang gevangen zat en dat dit ging bekent gemaakt worden net voor de verkiezingen. En stil dat ze nu allemaal zijn. Geen enkele maar dan ook geen enkele die het toen stond te roepen trekt er nu nog zijn mond over open é.
Oud 26 januari 2005, 10:00   #67
spaz322
Burgemeester

Standaard

bin laden is een CIA agent

Het al dan niet vangen van hem voor de verkiezing is bijzaak.
Denk ook dat de bushies inzagen dat hem vlak voor de verkiezing bovenhalen een beetje te veel van het goede zou geweest zijn, niemand had dat ooit geloofd. Behalve zijn blinde aanhangers.

Zoals Bush eerst zei: " bin laden is our top-priority. Justice will be done."
Nog geen jaar later zei Bush: " i don't really think about him, he's not that important. He's not our top-priority."

En als je dan nog niet een beetje begint in te zien dat het allemaal doorstoken kaart is....

Als je dan ook nog weet dat de eerste persoon die Bush aanduidde voor de 911 Commission Kissinger was. Dan kun je al vragen beginnen stellen. Het is Kissinger uiteindelijk niet geworden. Maar toch was die keuze opmerkelijk.
Uit zo'n keuze blijkt dat er meer achter deze dag zit dan het daglicht mag zien. Als je al de grootste oorlogsmisdadiger sinds WO2 in dienst neemt om de grootste "terrorristische" aanval allertijden te onderzoeken, dan heb je denk ik een probleem.

Laatst gewijzigd door spaz322 : 26 januari 2005 om 10:08.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 12:19   #68
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
bin laden is een CIA agent

Het al dan niet vangen van hem voor de verkiezing is bijzaak.
Denk ook dat de bushies inzagen dat hem vlak voor de verkiezing bovenhalen een beetje te veel van het goede zou geweest zijn, niemand had dat ooit geloofd. Behalve zijn blinde aanhangers.

Zoals Bush eerst zei: " bin laden is our top-priority. Justice will be done."
Nog geen jaar later zei Bush: " i don't really think about him, he's not that important. He's not our top-priority."

En als je dan nog niet een beetje begint in te zien dat het allemaal doorstoken kaart is....

Als je dan ook nog weet dat de eerste persoon die Bush aanduidde voor de 911 Commission Kissinger was. Dan kun je al vragen beginnen stellen. Het is Kissinger uiteindelijk niet geworden. Maar toch was die keuze opmerkelijk.
Uit zo'n keuze blijkt dat er meer achter deze dag zit dan het daglicht mag zien. Als je al de grootste oorlogsmisdadiger sinds WO2 in dienst neemt om de grootste "terrorristische" aanval allertijden te onderzoeken, dan heb je denk ik een probleem.
Kun je nu echt niet zien waarom hij eerst top priority was en nu niet meer? Eerst had hij veel macht, hebben we allemaal gezien, wat is Bin Laden nu nog? Is nogal logisch é.
Wat was Saddam enkele jaren geleden? Wat is ie nu? Toch net hetzelfde.
Oud 26 januari 2005, 12:39   #69
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kun je nu echt niet zien waarom hij eerst top priority was en nu niet meer? Eerst had hij veel macht, hebben we allemaal gezien, wat is Bin Laden nu nog? Is nogal logisch é.
Wat was Saddam enkele jaren geleden? Wat is ie nu? Toch net hetzelfde.
Nu ben je jezelf dingen aan het wijsmaken om je overtuiging staande te houden...

Trouwens Sadam is wel al gevangen. Bin Laden niet omdat ze hem nodig hebben.
Oud 26 januari 2005, 12:57   #70
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Een beetje meer nederigheid zou U sieren, Steve...

Is het U ook nog niet opgevallen, Steve, dat hier iemand met minstens drie nicknames bezig is?
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 13:29   #71
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Een beetje meer nederigheid zou U sieren, Steve...

Is het U ook nog niet opgevallen, Steve, dat hier iemand met minstens drie nicknames bezig is?
Wanneer gaat dit gezever ophouden? Vraag het desnoods aan de moderatoren. Ik ben alleszins DemocratSteve niet.
Oud 26 januari 2005, 14:03   #72
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Wat voor gezwam is dit toch allemaal.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door History 101
If you look at the left hand circle, you will see a Pyramid. Notice the face is lighted and the western side is dark. This country was just beginning. We had not begun to explore the West or decided what we could
do for Western Civilization. The Pyramid is un-capped, again signifying that we were not even close to being finished. Inside the capstone you have the all-seeing eye, and ancient symbol for divinity. It was Franklin's belief that one man couldn't do it alone, but a group of men, with the help of God, could do anything.

"IN GOD WE TRUST" is on this currency. The Latin above the pyramid, ANNUIT COEPTIS, means "God has favored our undertaking." The Latin below the pyramid, NOVUS ORDO SECLORUM, means "a new order has begun."

At the base of the pyramid is the Roman Numeral for 1776. If you look at the right hand circle, and check it carefully, you will learn that it is on every National Cemetery in the United States. It is also on the Parade of Flags Walkway at the Bushnell, Florida National Cemetery and is the centerpiece of most hero's monuments. Slightly modified, it is the seal of the President of the United States and it is always visible whenever he speaks, yet no one knows what the symbols mean.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Over de vrijmetselarij conspiracy
What makes the story interesting is that the eye and pyramid have links to Freemasonry. The eye, for example, is said to be a symbol of the Great Architect of the Universe, i.e., God. The symbolic significance of the pyramid and the eye were well known to educated folk of the 18th century, and one may argue that the Masons and the designers of the seal were merely drawing on the same symbolic sources. But what if ... one pauses pregnantly ... there's more to it?

Due to incomplete records, nobody knows exactly how many of the founding fathers were Masons. But there were quite a few, including George Washington, Ben Franklin, and possibly Thomas Jefferson. Franklin and Jefferson were on the committee assigned to design the great seal. This group produced a design calling for, among other things, an all-seeing eye. While the eye was cool, the design otherwise pretty much stank, and the job wound up getting dumped on the secretary of the Congress, Charles Thomson. Thomson enlisted the aid of Philadelphian William Barton. The two cooked up the scheme we have today, incorporating the all-seeing eye plus a pyramid, because everybody liked the idea of Egyptian symbolism.

It's not known if Barton and Thomson were Masons, and judging from surviving correspondence there's no indication a Masonic connection crossed anybody's mind at the time. But it's crossed lots of minds since....Joseph Campbell, in The Power of Myth, proposed a wacky but basically genial interpretation that works in Solomon's Seal and the Pythagorean tetrakys and Egyptian folklore. Upshot: the seal is a symbolical representation of democracy. Fine as far as it goes, but lacking the essential element of paranoia. For this we turn to the religious right, which sees the eye and pyramid as evidence of a Masonic plot (by George Washington!) to destroy Christianity."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Latijnse les
"The symbol in question is the pyramid with an eye on the back of the dollar bill. Below it is the Latin inscription Novus Ordo Seculorum, which translates as "New World Order." Or does it? What we have here is a compound error made up of bad Latin, bad spelling, and poor history. Those readers who, like myself, took some Latin in high school, might remember that the suffix "orum" is the genitive plural for nouns in the second declension. Seculorum would have to be plural and mean "of the worlds," which seems a rather clumsy phrasing. It certainly would be if in fact the word in question was "seculorum." Actually...the millenarian crowd has added the letter "u" between the "c" and the "l" of the word printed on the dollar, which is seclorum or "of the ages." Thus, far from saying "New World Order," Novus Ordo Seclorum reads "New Order of the Ages." Since this symbol and motto are on the back of our country's Great Seal and were put there when the nation was being founded, they represent the revolutionary sentiment that by dispensing with kings, whose rule was autocratic and based on force, and replacing that system with a republic based on reason, balance of powers, and self rule, the founders of our nation were creating a new order for the ages."
Lees hier nog de officiele geschiedenis: http://www.state.gov/www/publications/great_seal.pdf

But above all, moeten de conspiracy theoristen mij eens uitleggen waarom je een geheim complot zou adverteren op 1 van de meest verspreide documenten ter wereld ($1 bill).

Another frivolous case dismissed.
Oud 26 januari 2005, 15:00   #73
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Wat voor gezwam is dit toch allemaal.

Lees hier nog de officiele geschiedenis: http://www.state.gov/www/publications/great_seal.pdf

But above all, moeten de conspiracy theoristen mij eens uitleggen waarom je een geheim complot zou adverteren op 1 van de meest verspreide documenten ter wereld ($1 bill).
Het feit dat je dat zegt is een bewijs dat je er niets van snapt. Dit symbool staat daarop ondere andere als een boodschap "wij controleren het geld".

Begin eens te lezen over de federal reserve...
Oud 26 januari 2005, 17:59   #74
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Nu ben je jezelf dingen aan het wijsmaken om je overtuiging staande te houden...

Trouwens Sadam is wel al gevangen. Bin Laden niet omdat ze hem nodig hebben.
Wijsmaken? Is Bin laden op dit moment nog even gevaarlijk dan vroeger?
Oud 26 januari 2005, 18:01   #75
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals dezelfde ernstige onderzoeksjournalisten die beweren een foto te hebben van een plasje water op mars? Van dezelfde die beweren dat een nucleaire stofwolk te zien is op foto's bij de Wtc torens terwijl heel duidelijk op te zoeken is dat deze stofwolk gewoonweg van de eerste toren afkomstig zijn? En wat was het nog allemaal voor onzin... Ik lees en bekijk alles, helemaal niet jou ozo genoemde mainstreammedia. Je hebt de beweringen goed te pakken, weet jij waar ik naar kijk of wat ik lees misschien? Je kent mijn naam niet eens kerel. Ik lees alles wat ik tegenkom maar ik geloof pas een bewering wanneer er bewijzen voor zijn en dus redenen om het te geloven, ok. Kun je dat nu echt niet in je kopje krijgen?

Neen, ik heb geen biochemie ofzo gestudeerd, sorry. Jij wel dan?
Ja, en? Wat als de Vs een virus aan het ontwikkelen is? Hoeveel landen doen dit nog volgens jou? Was trouwens ook een hobby van Saddam! Als de VS een virus wil ontwikkelen om weet ik veel hoeveel mensen hier uit te moorden é, waarom zou hij het nu al niet doen? Atoombommetjes genoeg hoor. Je zegt, heeft veel tegenstand ondervonden in het congres en senaat...awel laat staan dat hij voorsteld om het te gaan gebruiken. Daar zal hij wel toestemming voor krijgen zekers.

Zoals ik al zei, ben ik er niet op tegen. Ik ben voor zulke chips of kaarten. Ik heb geen enkele reden om daar op tegen te zijn. Je kunt criminelen heel erg gemakelijk opsporen, vermiste kinderen of mensen zullen niet meer bestaan é. Stel voor dat in Thailand enzo, iedereen een chip had. Awel, men zou al veel verder staan hoor. Ik zie er enkel iets positiefs in.

Van welke algemene feiten ben ik niet op de hoogte?
Niets meer op te zeggen trouwens?
Oud 26 januari 2005, 18:03   #76
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het feit dat je dat zegt is een bewijs dat je er niets van snapt. Dit symbool staat daarop ondere andere als een boodschap "wij controleren het geld".

Meer waarom hints geven zodat anderen erachter kunnen komen wat hun kwaadaardige plannen zijn?
Oud 26 januari 2005, 19:15   #77
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ach natuurlijk, ik snap er niets van en dat is uw eindargumentatie. Ik zal dan maar dezelfde argumentatie gebruikenteneinde uw profetisch gewauwel af te sluiten.
Oud 26 januari 2005, 19:29   #78
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Is Bin laden op dit moment nog even gevaarlijk als vroeger?
Ik kon het niet laten....
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 19:38   #79
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ach natuurlijk, ik snap er niets van en dat is uw eindargumentatie. Ik zal dan maar dezelfde argumentatie gebruikenteneinde uw profetisch gewauwel af te sluiten.
Ik heb niet verder geargumenteerd omdat ik van andere threads geleerd heb dat het heel moeilijk is met u te geargumenteren.

Maar goed. Het schijnt dat u iets van economie afweet, wel lees dan eens over de Federal Reserve (het echte verhaal). Als u daarvan de waarheid zal inzien zal de rest volgen.

U kan erover lezen op deze link (ik vraag me af of u dat ooit gaat doen , maar ik zal hem toch maar geven):
http://www.rense.com/politics6/fedres.htm
http://www.wealth4freedom.com/truth/3/interlocks.htm
http://www.worldnewsstand.net/today/...atelyowned.htm

[font=times new roman,serif,sans serif][size=3]The powers of financial capitalism had (a) far-reaching aim, nothing less than to create a world system of financial control in private hands able to dominate the political system of each country and the economy of the world as a whole. This system was to be controlled in a feudalist fashion by the central banks of the world acting in concert, by secret agreements arrived at in frequent meetings and conferences. The apex of the systems was to be the Bank for International Settlements in Basel, Switzerland, a private bank owned and controlled by the world's central banks which were themselves private corporations. Each central bank...sought to dominate its government by its ability to control Treasury loans, to manipulate foreign exchanges, to influence the level of economic activity in the country, and to influence cooperative politicians by subsequent economic rewards in the business world."
[/size][/font] [font=times new roman,serif,sans serif][size=3] Prof. Carroll Quigley in Tragedy and Hope
[/size][/font]

Laatst gewijzigd door exodus : 26 januari 2005 om 19:45.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2005, 20:32   #80
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar waarom hints geven zodat anderen erachter kunnen komen wat hun kwaadaardige plannen zijn?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be