![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
- Wet van 25.02.2003 ter bestrijding van discriminatie welke Wet overigens het Centrum voor gelijkheid van kansen en voor racismebestrijding heeft aangewezen als bevoegd orgaan dat moet waken over de toepassing ervan (met andere woorden de Belgische Zedenpolitie) Dus, uit overwegingen van zelfbehoud en zal het antwoord op deze vraag wellicht blijven zitten te woelen tot het vanzelf naar buiten komt zoals vuur in nabijheid van buskruit...
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik hierboven reeds schreef is het geldelijke aspect altijd een van de meest beproefde middelen om een vorm van nederlandstalige communicatie te kunnen bewerkstelligen. Tip: Enkel betalen als de rekening in het Nederlands wordt gepresenteerd! LOL verzekerd. Indien mijn bezoek niet noodzakelijk was: gewoon 20 euro terugnemen en afbollen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 januari 2005 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu mag jij me eens vertellen wat het bouwcentrum te maken heeft met openbaar gezag of gerechtszaken.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 21 januari 2005 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is dit het "unitaire België" waar jullie zo voor pleiten? Het continu discrimineren van de nederlandstalige bevolking?
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat er ook in andere talen (bijv. Engels, Frans, Duits) wordt geserveerd aan de Vlaamse kust stoort niet, je hebt er immers toeristen uit het buitenland ( bijv. Engeland, Wallonië, Duitsland).
Maar hoofdregel moet wel zijn dat met in het Nederlands k�*n worden bediend. Wie geen Nederland spreekt hoort daar gewoon niet te werken. Je zou maar eens in Zuid-Frankrijk moeten proberen werk te vinden als kelner en geen woord Frans kunnen. ![]() Het is en blijft een oude zeer. De franstalige arrogantie kent geen grenzen ondanks het feit dat de Vlaming de grote financierder is van alles wat bestaat in de rot-structuur belgië. Vandaar dat we er vanaf moeten. Laatst gewijzigd door Antoon : 21 januari 2005 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Wat zijn Vlamingen toch kleinzielig. Waarom zou men in Antwerpen aan de kassa van het bouwcentrum nu nederlands moeten spreken? We zijn toch nog altijd in Groot Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Indien de Belgische Staatsveiligheid langs de ene kant de moslimtempels (tracht) te ontzenuwen omdat er in een arabische taal wordt opgeroepen tot haat en onverdraagzaamheid (onder het mom van religie) kan er gesteld worden dat het openbaar gezag 'ingrijpt' om de openbare veiligheid te waarborgen. Vrij vertaald: om te vermijden dat de boel volledig uit de hand loopt Het voorbeeld van het bouwcentrum is gewoon een embryonale fase in Antwerpen, wat reeds ver gevorderd is op de terrasjes in DE PANNE, verloren is in Brussel en uit de hand loopt in bepaalde moslimtempels... De gemeenschappelijke factoren zijn TAAL, RESPECT, INTEGRATIE. Artikel 30 van de Grondwet is een open deur instampen: het gaat niet over artikel 30, het gaat over het omstandig publiek stilzitten van de Belgische Zedenpolitie (lees Centrum Leman, ere aan wie ere toekomt) in schril contrast tot de Belgische Staatsveiligheid die trachten achter de schermen te werken ... Maar ik geef toe: overdrijven is een manier om iets scherp te stellen...
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner me de naam niet, was aan de zuidkant van Oostende, helemaal aan het einde ergens. Trouwens ook al een jaar of 10 geleden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 januari 2005 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 21 januari 2005 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |