![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms denk ik dat deze discussies nep zijn.
Zo dom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() ik denk dat het nazisme in onze genen zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Op het einde van die film over Hitler zou er n slogan moeten verschijnen:
"There's a little Hitler in all of us"... maar dan in het Duits. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() zorg dat je niet gehaat wordt als moslim en gedraag je, respecteer eerstanderen en behandel ze, zoals jij zou willen behandeld worden, steel niets, deal geen drugs, blijf uit andere auto's dan de uwe, laat de oudjes gerust, studeer op school, ga werk zoeken zoals iedereen... en je wordt geliefd zoals iedereen ! Bewijs ik ga in Brussel bij een Turks bakker mijn brood kopen en groenten en fruit bij een Marokaan of op de markten aan "den abattoir" bij vreemdelingen !! Het Vlaams (Blok) Belang is veel meer dan je denkt !! Lees het programma eerst eens op de website !! www.vlaamsbelang.org !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is toch ongeveer wat de secretaresse op bejaarde leeftijd helemaal op het einde zegt.....
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." Laatst gewijzigd door Joriske : 19 januari 2005 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Wat is er nu mis met drugs dealen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() vroeger hoorde je nog af en toe van "borgerokko" en vroeg mij af waar dat lag ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 19 januari 2005 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
Meestal is die aberante gevolgtrekking die je maakt onlosmakeljk verbonden en perfect compatibel met eventuele causale cerebrale pathologieën of gewone intellectuele beperking die je zelf aanhaalt maar jij bent daar bijzonder eerlijk in hetgeen jou siert.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 januari 2005 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uw ontkennen van de genocide op Armeniërs is net zo wraakroepend als de uitroeing van Joden tijdens WO II ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou het hier afbollen moest ik een moslim zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Dit forum is niet meer representatief voor een echte (neutrale) politics site. Het zit vol van haatdragende rechtse personen tegen moslims. Ze zeggen de domste dingen "there's a little Hitler in all of us" komaan zeg...
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |