Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2005, 17:20   #61
spaz322
Burgemeester

Standaard

W heeft ooit baas geweest van een baseball-team uit texas, dat hem door papa was gegeven omdat zijn olie-businessen allemaal in elkaar storten

zo kon W veel geld hebben en de belangrijken der politiek in de US ontmoeten
dit is allemaal common-knowledge, dus makkelijk te vinden als je wat googled

spaz322
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2005, 18:23   #62
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
ik vind de linkse dochter (op de foto dan) het knapst

ik krijg echt schrik als ik dat totaalbeeld bekijk
doet me beetje aan de partijdagen in Nuremberg denken in de jaren 30, misschien niet zoveel volk, maar de gedachte is er wel

is hij nu de president van enkel amerika? of toch stiekem ook van de rest van de wereld? want zo doen ze het soms wel overkomen.

spaz322
de linker dochter is Jenna

Partijdagen van nuremberg , daar was veel meer gemarcheer bij . Sa ,SS en dergelijke
Maar qua volktrekken moeten ze idd. niet onderdoen , zo ook het feestje van onze Albert daar kwam ook volk op af
Oud 21 januari 2005, 18:59   #63
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Tja, ik zei het al, ik weet het ook niet zeker. Het occulte is zo niet direct Steve's specialiteit. Maar ik weet wel zeker dat ik ooit gelezen heb dat het bij één of andere sportclub hoort.
Steve, ik weet welke Football club je bedoeld in Texas, de Texas Longhorn Baseball club. Hhun teken is gelijkaardig maar niet hetzelfde, van hun is de duim wijd gespreid (rechtse figuur op onderstaande afbeelding).

Het teken dat Bush en zijn familie doet is met de duim op de andere vingers, dit teken is wel occult. Het is een teken aan andere personen die in het occulte zijn. Het heeft wellicht nog een specifiekere betekenis maar ik ben hier ook niet echt in thuis.

Het is trouwens merkwaardig hoeveel bekende politici gefotografeerd zijn wanneer ze dit teken maken.

Ik heb een heel tijdje geleden prinses mathilde dit teken ook zien maken op een foto , een kleine foto ergens in een magazine.

Generaal Tommy Franks:

Dan Quale:

Bill Clinton:

Berlusconi:

Dit is misschien moeilijk te geloven voor velen maar er is weldegelijk een fascinatie met het occulte bij de wereldleiders. In Amerika heb je de bohemian grove, een verblijfplaats waar de top van het Amerikaanse establishment (inlusief presidenten) samenkomt en er deelneemt aan occultische rituelen:

Laatst gewijzigd door exodus : 21 januari 2005 om 19:00.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2005, 19:48   #64
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Steve, ik weet welke Football club je bedoeld in Texas, de Texas Longhorn Baseball club. Hhun teken is gelijkaardig maar niet hetzelfde, van hun is de duim wijd gespreid (rechtse figuur op onderstaande afbeelding).

Het teken dat Bush en zijn familie doet is met de duim op de andere vingers, dit teken is wel occult. Het is een teken aan andere personen die in het occulte zijn. Het heeft wellicht nog een specifiekere betekenis maar ik ben hier ook niet echt in thuis.

Het is trouwens merkwaardig hoeveel bekende politici gefotografeerd zijn wanneer ze dit teken maken.

Ik heb een heel tijdje geleden prinses mathilde dit teken ook zien maken op een foto , een kleine foto ergens in een magazine.

Generaal Tommy Franks:

Dan Quale:

Bill Clinton:

Berlusconi:

Dit is misschien moeilijk te geloven voor velen maar er is weldegelijk een fascinatie met het occulte bij de wereldleiders. In Amerika heb je de bohemian grove, een verblijfplaats waar de top van het Amerikaanse establishment (inlusief presidenten) samenkomt en er deelneemt aan occultische rituelen:

Thx, dat weet ik dan ook weer.
Oud 21 januari 2005, 20:59   #65
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Hehe, eventjes paniek toen een sneeuwbal de auto raakte van Dick.Die amerikaanse politie toch, direct denken dat ze met anthrax aan het smijten waren.

En al die veiligheidsmaatregelen, beetje overdreven. Zoveel miljoen dollars voor 1 man... Achja, amerikanen zitten soms vol rare gedachten.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2005, 21:39   #66
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thx, dat weet ik dan ook weer.
Steve, mag ik U eraan herinneren dat Uzelf hieraan enkel maanden geleden een hele bijdrage gewijd hebt?

Het is natuurlijk altijd boeiend te zien hoe U erin slaagt met Uzelf te converseren...

Zou het niet gemakkelijker zijn hier rechtstreeks een link met die vorige draad te leggen zodat U alles niet opnieew moet tikken?

[size=4]MAKE REED, NO WAR AND NO WEED...[/size]
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 00:19   #67
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Partijdagen van nuremberg , daar was veel meer gemarcheer bij . Sa ,SS en dergelijke
Maar qua volktrekken moeten ze idd. niet onderdoen , zo ook het feestje van onze Albert daar kwam ook volk op af
Ik heb eens wat rondgezapt en op amerikaanse news-sites wat gesurft. Wat me opviel was dat er wel degelijk een militaire parade was na de eedaflegging. En de beelden die ik er dan van heb gezien zag je alleen maar zwarte uniformen.

Ook de security in het volk was compleet in het zwart, met een armband waar iets op stond in de trend van USA(rmy) of USN(avy), heb het ni goed gezien, iemand bewijs hiervan?

Mits al die zwarte uniformen, het vlaggen vertoon, de architectuur van DC, het begint er toch stillaan wel op te lijken. Stillaan??? Het is het gewoon!
Oud 22 januari 2005, 13:07   #68
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb eens wat rondgezapt en op amerikaanse news-sites wat gesurft. Wat me opviel was dat er wel degelijk een militaire parade was na de eedaflegging. En de beelden die ik er dan van heb gezien zag je alleen maar zwarte uniformen.

Ook de security in het volk was compleet in het zwart, met een armband waar iets op stond in de trend van USA(rmy) of USN(avy), heb het ni goed gezien, iemand bewijs hiervan?

Mits al die zwarte uniformen, het vlaggen vertoon, de architectuur van DC, het begint er toch stillaan wel op te lijken. Stillaan??? Het is het gewoon!
Iemand die vandaag nog durft te beweren dat de VS géén politiestaat is, is ofwel stekeblind of oerdom. Sinds de stichting van door de Founding Fathers is aan de Tien Amendementen nooit geraakt. Ze zijn heilig voor een Amerikaan. Sinds Bush aan de macht is liggen 4 van de amendementen in de gracht (zie Patriot Act 1 en 2) en het Amerikaanse volk kijkt machteloos toe.
Net als de Duitsers in de jaren '30.
Kritiek op de draconische vrijheidsinperkingen werd weggewuifd als anti-Duitse propaganda. En de schrijvers ervan werden bestempeld als doemdenkers, geestelijk labielen, enz...
Identiek hetzelfde scenario speelt zich af in de VS sinds 11 sept. 2001.
Oud 22 januari 2005, 13:16   #69
exodus

Standaard

Citaat:
Iemand die vandaag nog durft te beweren dat de VS géén politiestaat is, is ofwel stekeblind of oerdom. Sinds de stichting van door de Founding Fathers is aan de Tien Amendementen nooit geraakt. Ze zijn heilig voor een Amerikaan. Sinds Bush aan de macht is liggen 4 van de amendementen in de gracht (zie Patriot Act 1 en 2) en het Amerikaanse volk kijkt machteloos toe.
Net als de Duitsers in de jaren '30.
Kritiek op de draconische vrijheidsinperkingen werd weggewuifd als anti-Duitse propaganda. En de schrijvers ervan werden bestempeld als doemdenkers, geestelijk labielen, enz...
Identiek hetzelfde scenario speelt zich af in de VS sinds 11 sept. 2001.
En ze spreken nu al luidop van implanteerbare microchips... Men kan je nu al tracken op je GSM waar je zit. Met microchips wordt dat nog erger. Er komen camera's op elke hoek van de straat, met gezichtsherkenningsoftware weten ze eveneens direct waar je zit. Ze leggen gigantische databases aan van alle aankopen, alle transacities dat je doet...

De nachtmerrie van Orwell is bijna gearriveerd. Nog een paar jaar en een terroristische aanslag en men kan vaarwel zeggen aan de vrijheid.
Oud 22 januari 2005, 15:03   #70
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En ze spreken nu al luidop van implanteerbare microchips... Men kan je nu al tracken op je GSM waar je zit. Met microchips wordt dat nog erger. Er komen camera's op elke hoek van de straat, met gezichtsherkenningsoftware weten ze eveneens direct waar je zit. Ze leggen gigantische databases aan van alle aankopen, alle transacities dat je doet...

De nachtmerrie van Orwell is bijna gearriveerd. Nog een paar jaar en een terroristische aanslag en men kan vaarwel zeggen aan de vrijheid.
ok die extra veiligheidswetten zijn mss draconisch maar 99 % van de amerikanen is niet verdacht of onschuldig , ze gaan zich heus niet bezighouden met de wandel van de modale amerikaan . Ze hebben zulke systemen nodig om mensen die het slecht menen te traceren. Dit idd. via de gsm . de afluitsterpractijken van Echelon worden ook overdreven . De overheid luistert niet al u gespreken af en houdt ze niet bij . Echelon werkt een beetje zoals Google , Echelon traceert alleen berichten die elementen of woorden bevatten die als sleutelwoorden beschouwt worden ( bv Anthrax , president , de Sjeik ,...) alleen deze berichten worden voor verder onderzoek gescreend.

Laatst gewijzigd door garfield : 22 januari 2005 om 15:03.
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 17:32   #71
spaz322
Burgemeester

Standaard

The bottom-line is dat ze elke amerikaan zo schrik aangejaagd hebben dat ze nu massaal bereid zijn om hun vrijheden op te geven voor een fake gevoel van veiligheid.

Het kleurencode-terror-alert spelletje hebben ze goed door. Bij elke kleurverandering zie je angstige yanks naar de locale winkel lopen en consumeren in de valse gedachte dat ze dan wel veilig zijn.

Een rechtvaardig mens (kuch) ziet in dat dit compleet fout zit. Als je dat beleid goedkeurd dan vraag je er gewoon om. Ik snap dus ook niet dat de Vlaams Belangers dit beleid goedkeuren. Als ze toch beweren inspiratie gehaald te hebben bij de neocons, dan is dit voor mij weeral een reden om NOOIT op het Belang te stemmen.

Geen amerikaanse toestanden in Belgie, en als het er toch van komt dan emigreer ik

spaz
Oud 22 januari 2005, 17:37   #72
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
The bottom-line is dat ze elke amerikaan zo schrik aangejaagd hebben dat ze nu massaal bereid zijn om hun vrijheden op te geven voor een fake gevoel van veiligheid.

Het kleurencode-terror-alert spelletje hebben ze goed door. Bij elke kleurverandering zie je angstige yanks naar de locale winkel lopen en consumeren in de valse gedachte dat ze dan wel veilig zijn.

Een rechtvaardig mens (kuch) ziet in dat dit compleet fout zit. Als je dat beleid goedkeurd dan vraag je er gewoon om. Ik snap dus ook niet dat de Vlaams Belangers dit beleid goedkeuren. Als ze toch beweren inspiratie gehaald te hebben bij de neocons, dan is dit voor mij weeral een reden om NOOIT op het Belang te stemmen.

Geen amerikaanse toestanden in Belgie, en als het er toch van komt dan emigreer ik

spaz
Vlaanderen is buiten de acties van de CCC nooit geconfronteerd geweest met zware terreuraanslagen dus kunnen we moeilijk een oordeel vellen over hoe het Belang of andere partijen zullen reageren op deze daden.
We kunnen ons voorlopig ook geen idee vormen over wat de bevolking zou zeggen of doen. Maar het kan zeker zijn dat de bevolking meer veiligheid zal eisen; meer controles in bv de stations van trein en metro .
Oud 22 januari 2005, 18:20   #73
exodus

Standaard

Citaat:
Vlaanderen is buiten de acties van de CCC nooit geconfronteerd geweest met zware terreuraanslagen dus kunnen we moeilijk een oordeel vellen over hoe het Belang of andere partijen zullen reageren op deze daden.
We kunnen ons voorlopig ook geen idee vormen over wat de bevolking zou zeggen of doen. Maar het kan zeker zijn dat de bevolking meer veiligheid zal eisen; meer controles in bv de stations van trein en metro .
Als er in Amerika zo'n trend is dan zal Europa onvermijdelijk volgen. Gisteren de uitzending over bio-terreur op terzake gezien? Ze zijn de mensen al aan het voorbereiden op een biologische aanval. Zelfs de bekendste politici deden mee aan dat toneeltje in terzake. De informatieve waarde van het stuk was 0.0. Het was pure angsmakerij, conditionering.

Laatst gewijzigd door exodus : 22 januari 2005 om 18:21.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 20:00   #74
spaz322
Burgemeester

Standaard

Dit stond een tijdje geleden in de Knack, nr47 week van 17/23 nov 2004

Annemans: " In het waarden en normendebat ben ik sterk uitgegaan van wat in Amerikaanse kringen van de neo-conservatieven al lang wordt gezegd. Ik kan die beinvloeding niet ontkennen."

Hij liet zich inspireren door filosofen als Edmund Burke, zegt hij, door een bron van ideëen die de rechterzijde vandaag opnieuw verkent en vormgeeft.

En hij haalde zijn ketchup bij Amerikaanse neoconservatieve denktanks als het, American Enterprise Institute ( http://www.aei.org/ ), een orgaan waarmee bevoorbeeld ook de afgewezen Europese kandidaat-commisaris Rocco Buttiglione verbonden is.
--------------------

Wat ze juist gepikt hebben van de neocons hebben we voorlopig nog het raden naar. Waarschijnlijk dezelfde mentaliteit van "groot kapitaal eerst" ipv hun bekendere slogan. Een slogan die iemand in Duitsland in de jaren 30 ook al gebruikt had. Het blok gaat wel veel leentje-buur spelen bij gelijkgezinden in het heden en verleden.

spaz322
Oud 23 januari 2005, 09:33   #75
exodus

Standaard

Het is ook daarom dat Amerika altijd zo patriotisch is geweest. Amerika heeft de laatste 50 jaar meer oorlogen gevochten , coups georganiseerd , politieman gespeeld in de wereld, dan enig welke andere natie. Amerikanen moeten patriotisch zijn om hun land te steunen als het weer eens een nieuwe oorlog begint.
Oud 23 januari 2005, 16:08   #76
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er in Amerika zo'n trend is dan zal Europa onvermijdelijk volgen. Gisteren de uitzending over bio-terreur op terzake gezien? Ze zijn de mensen al aan het voorbereiden op een biologische aanval. Zelfs de bekendste politici deden mee aan dat toneeltje in terzake. De informatieve waarde van het stuk was 0.0. Het was pure angsmakerij, conditionering.
Je begrijpt dus niet wat de bedoeling was van hetgeen in Terzake
werd vertoont.
Is een oefening van politie en brandweer ook bedoelt als conditionering
en bangmakerij?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 16:23   #77
garfield
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Je begrijpt dus niet wat de bedoeling was van hetgeen in Terzake
werd vertoont.
Is een oefening van politie en brandweer ook bedoelt als conditionering
en bangmakerij?
In Ter Zake ging het over een fictieve veiligheidsvergdering na een pokkenaavla ( biologische aanslag ? �* in Europa

Wat bangmakerij er mee te zien heeft is me een raadsel.
Oud 23 januari 2005, 16:41   #78
exodus

Standaard

Citaat:
In Ter Zake ging het over een fictieve veiligheidsvergdering na een pokkenaavla ( biologische aanslag ? �* in Europa

Wat bangmakerij er mee te zien heeft is me een raadsel.
Ik weet ook wel dat het een 'oefening' was. Ik vind het gewoon raar dat men daar een hele show van maakt. Wat was de informerende waarde ervan? niets. Dat ze dat achter gesloten deuren doen zonder camera's. Nu was het in beeld gebrachte als een echte soap.

Waarom doen ze zoiets, is er een reeële dreiging van een bio-terreur aanval? Zo ja, waarom horen we daar niets van in de pers? Zo neen, waarom deze 'oefening'?
Oud 23 januari 2005, 16:55   #79
spaz322
Burgemeester

Standaard

een oefening is altijd wel handig, zeker in ons apenlandje, met verouderd materiaal....

stel je voor dat er eens echt iets gebeurd en blijkt dat heel het apparaat vierkant draait, wat waarschijnlijk met of zonder een oefening zowieso het geval is, belgie kennende

denk maar aan wat er na de gas-ramp gebeurde, elke keer er iemand gas rook gingen de alarmbellen al loeien en begonnen mensen te evacueren....
dit is evengoed angst aanjagen zonder deftige reden

Laatst gewijzigd door spaz322 : 23 januari 2005 om 16:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be