![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens ben ik nog nooit lastig gevallen door autochtonen in Antwerpen berchem wegens.... geen autochtonen.
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ik vooral interessant vind aan dit verhaal is het feit dat veel mensen gewoonweg nooit gecontronteerd zijn geweest met allochtonen. Ze horen er enkel over spreken in de media en begrijpen niet waarom ze zo'n groot probleem vormen in onze maatschappij. Als kind woonde ik ook in een rustige wijk, in een klein dorp, ging ook naar school in de buurt. De enige keren dat ik een allochtoon zag was bij de kebapzaak op de steenweg en als ik eens af en toe in de grotere steden kwam. Op m'n 16de ben dan ik naar een school gegaan waar 60% allochtoon was. Vanaf toen waren er elke dag wel problemen met die jongeren. Dat ging van 'bommetjes' afsteken in (!!) de bus, van die grote krakers uit de bus gooien aan elke halte, met hun bmw's en mercedessen door de straat razen en constant rondjes maken zodat iedereen hun toch maar gezien had, meisjes lastigvallen, leraren aanvielen, vechtpartijen begonnen, tot zelfs iemand met een vuurwapen (!!) aan de bushalte in de lucht schoot. Oh ja, voor ik het vergeet, allochtonen en homo's gaat echt niet samen... Dus volgens veel mensen hier gebeuren zo'n zaken evenveel bij autochtonen, zeg mij dan eens waarom ik dat nooit gemerkt heb. En gelijksoortige zaken heb ik meer dan genoeg gezien als ik 's nachts in a'pen of bxl over straat liep. Voor m'n 16de zou ik er niet aan gedacht hebben om op het Vlaams Blok te stemmen... en ik denk dat er nog duizenden mensen rondlopen die nu nog niet op het Vlaams Belang stemmen omdat ze simpelweg niet beseffen hoe problematisch de situatie is. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n extreem geval dan...
Een stiefdochter van me, (ze werkt nu voor de RVA en is VLD-ster) ging tijdens haar studies met een als advokaat afgestudeerde vriend naar een discotheek. Daar gingen ze zo een beetje hun eigen gangen. Opeens ziet ze haar vriend onder een vuistslag van een klein, Marokkaans ventje, dat in een groepje soortgenoten rond de pas afgestudeerde staat, op de grond gaan even verder. Er was zelfs geen herrie aan voorafgegaan, dus ze lacht aanvankelijk hard. Want hoe kan een reus van man zoals haar vriend nu onderuit gaan bij één slag van zo'n prullenventje? Als haar vriend echter niet opstaat gaat ze toch maar een kijkje nemen van dichtbij. Het kaaksbeen van haar vriend is uit elkaar geslagen en hij ligt hevig bloedend en bewusteloos op de grond. De Marokkaan gebruikte boksijzers... De aankomende advokaat heeft zelfs geen klacht neergelegd tegen zijn aanvaller. Slecht voor een toekomstige carriere als de verdediging van de 'arme allochtoon' je nog maar van racisme probeert te beschuldigen...
#72 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Zulke verhaaltjes zijn niet de verhaaltjes van enkelen... kdenk wel dat iedereen die een vriendin heeft, of regelmatig uitgaat (zoals de jeugd dus) hiermee geconfronteerd wordt.
Het is uiteraard naïf te denken dat je deze maatschappelijke problemen gaat oplossen door een anti-racismewet goed te keuren... wat in feite, het mirakel-oplossing van de SP-A is... Anti-racismewet => geen racisme => probleem opgelost... Zo werkt het helaas niet. En deze SP-A wet is dan vooral gericht tegen Vlamingen, want tot op vandaag bestaat er officieel nog altijd niet zoeits als Allochtoons racisme tegen Vlamingen. Misschien dat de threadstarter zich beter eens bezint over de maatschappelijke standpunten van zijn partij, en vooral (gebrek aan sommige noodzakelijke punten) vooraleer ie denkt de oplossing hebben te vonden tegen de groei van Extreem Rechts.
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En op hun website zelf staat : Het Vlaams Belang eist een kordate aanpak van de vreemdelingencriminaliteit. Of, om het met de woorden van de Duitse bondskanselier Gerhard Schröder (SPD) te zeggen: "Voor vreemdelingen die misbruik maken van onze gastvrijheid, is er maar één boodschap. Eruit en snel." Dan zal 't rap gedaan zijn... |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 |
|
![]() Net zoals jij jezelf voor de gek houdt omtrent Hirsi Ali?