![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() ikke bij doedestemtest:
1:vlaams blok 2: nva 3:vld Dan bij politicsinfo net: 1:vlaams blok 2:nva 3:vld Bij het nieuwsblad: 1:vlaams blok 2:liberaal appél 3:nva Dus het blijft vrij hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Ikke:
1) VB 2) NVA 3) CD&V 4) VLD 5) SPA 6) SPIRIT 7) Agalev Ik ben zeer trots dat Agalev op het einde komt, ondanks het feit dat ik voor goedkoper openbaar vervoer ben, en voor windmolens. En toch VB op 1, ondanks dat ik tegen een splitsing van de voetbalcompetitie ben en voor meer macht voor de koning. Er stond niet bij WELKE koning he ![]()
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het alleszins dolkomisch. Je steekt Geert Hoste naar de kroon met je Vlaamse kolder ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Gouverneur
|
![]() Stemtest politicsinfo:
1/ VB 2/ VLD 3/ NVA 4/ CD&V 5/ Vivant 6/ Spirit 7/ SPA 8/ Agalev 9/ PVDA Tja, Agalev lijkt echt niets voor mij te zijn lol. Bah, VLD op nummer 2. NOOIT stem ik voor die fanatieke anticlericalen.
![]() |
#68 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik wil helemaal niet terug naar de Middeleeuwen. Integendeel, ik denk dat de huidige Europese Unie, mits enkele aanpassingen, de motor kan worden voor het neo-feodalisme dat ik voorsta. Europa moet een keizerrijk worden, in navolging van het Heilig Roomse Rijk. De ideale persoon om het erfelijk keizerschap op zich te nemen lijkt mij Otto Von Habsburg, die nu reeds in het Europees parlement zetelt en wiens voorouders eeuwenlang succesvol over Europa geregeerd hebben.
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() 'k heb het ook eens geprobeerd.
![]() SPIRIT 67 VLD 61 SPA 58 CD&V 56 AGALEV 54 NV-A 43 VB 42 ![]() No f***ing way dat ik voor die bleitkous stem! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een fundamentalistische rooms katholiek Europa... wel, ge hebt het recht op uw mening natuurlijk.
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Hip hoi! Ik heb een stemtest gevonden waar ik NIET als VB-stemmer uit de bus kom, m.n. die van het Niewsblad:
1/ LA 2/ VB 3/ NVA Nu ja, LA kan ik ook wel mee leven.
![]() |
#77 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit was dus gewoon een ongepaste, en manipulerende vraag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Vreemdeling
|
![]() Toen ik de stemtest deed kwam ik uit op:
1) Vlaams Blok 2) VLD 3) CD&V Ik had daarvoor al de test gedaan van de Standaard (http://www.standaard.be/algemeen/ver...stemadvies.asp) en daar kwam VLD op de eerste plaats en zaten de andere 2 een pak lager. In het verleden heb ik al meer van die testen gedaan en het is voor mij de eerste keer dat Vl. Blok zo hoog scoort. Ik heb net die van het nieuwsblad gedaan en ik was blij te merken dat het Liberaal Appel mee in deze test is opgenomen: 1) Liberaal Appel 2) NVA 3) Vlaams Blok Als ik deze uitslag bekijk, ben ik precies wel een rechtse stemmer... :lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() 35% van de kiezers kozen voor Vlaamse onafhankelijkheid en 55% van de Vlaams Blokkiezers, een kleine minderheid zou ik dit niet durven noemen, vond vooral dat AGALEV door de mand viel, wenst u dat diesel en benzine duurder worden om het autorijden te ontmoedigen, drie kwart van de AGALEV kiezers waren tegen, moeten zware criminelen vervroegd kunnen vrijkomen 77% van de AGALEV- kiezers waren tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |