Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 januari 2005, 21:48   #61
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
misschien wordt dat wel es tijd dat jij dat inderdaad gaat doen
wel indien europa plotseling moslimvrij zou worden, dan zou ik da doen voor m'n europese medemensen. Zou dan ik direct naar N.Z. trekken new zealand he/
Want voor sommigen is NZ iets anders hier
.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 11:15   #62
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wotan
Ons eigen volk die de verdediging van achterlijke culturen voor zijn rekening neemt, anno 2005 is dit spijtig genoeg de realiteit. Het is erg gesteld met ons volk, moslims en joden daarentegen doen het goed. Zeer goed zelfs, de islamieten zijn bezig een nieuw werelddeel aan het veroveren en het Zionisme zijn macht is nooit zo sterk geweest.
En hebt u daar al enige problemen mee ondervonden?
Struikelt u misschien over zo een hoofddoek? Of wat doen islamieten dan toch met u dat u niet wil dat ze de wereld "veroveren"?
En als u niet goed vindt dat het zionisme de wereld verovert, wat heeft de westerse cultuur tot heden ten dage gedaan?

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 13:31   #63
zX-i0n
Vreemdeling

zX-i0n's schermafbeelding

Standaard

wat mij vooral stoor is niet de doek op zichzelf. Waar is den tijd dat de boma's met zoiets liepen.
het gaat gewoon om het feit dat het tegen de wet is. Staat er nergens in de wet dat het verboden is je gezicht te verbergen op publieke plaatsen. Wel sry als je enkel je gelaat kunnen zien is dit niet genoeg. Die trekken allemaal op mekander!
En het stoort me even erg om een moslimvrouw op straat te zien dan een non. Al ben ik een katholieke persoon.
zX-i0n is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 16:00   #64
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard Vrijheid blijheid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.

Als ik in de zomer naar het strand ga dan zie ik de laatste jaren ook vele zwarte spoken zweven over het strand, dat is dan meestal een of andere mohamed en z'n bende, die met ouders&schoonouders en heel het nest is afgezakt voor een weekendje zee.
Dan ziet ge die gordijnen in zee gaan en sommigen gaan helemaal gekleed in het water . Nogmaals, in hun land geen probleem. Maar als ze nie kunnen leven als europese westerlingen dan maar een retourticketje.
Twee dingen: ten eerste, wat kan jou het schelen wat mensen dragen op het strand. Om eerlijk te zijn zie ik op het strand nogal wat mensen die beter een gordijn zouden dragen dan een zwembroek of bikini, louter om esthetische redenen.

Ten tweede: leven als Europese westerlingen? Alsof iedereen hier op dezelfde manier leeft. Als er nu iets is waardoor onze samenleving wordt gekenmerkt, dan is het wel individualisme. Vrijheid blijheid. Iedereen wil zo vrij mogelijk zijn als ik alle pleidooien hoor voor minder betutteling, minder inmenging door de staat e.d. hoor. Als er wordt gesproken om jeeps niet langer fiscaal te bevoordelen (en van jeeps kun je aantonen dat ze werkelijke hinder veroorzaken, wat ik niet ondervind van iemands kledij, hoe lelijk, achterlijk of religieus getint ook), dan staat iedereen op zijn achterste poten. Maar als iemand moslim is, ho maar, dan moet de machtige staat optreden en die mensen maan deporteren (ook als ze hier geboren zijn). Trouwens, de bikini is al bij al nog een vrij recente uitvinding, doe niet alsof we hier al honderden jaren vrijgevochten zijn, want dat is eenvoudigweg niet waar.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 16:04   #65
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Beseffen jullie niet dat door moslimas te vragen om geen hoofddoek te dragen, dat jullie ze emotionele leed zouden kunnen berokken.
Dit zou regelrecht seksuele intimidatie zijn. En als het volgens de wet moet is het nog erger.

Beeld je eens in dat je heel je leven lang te horen hebt gekregen dat je een hoofddoek en/of ltam (doek voor de mond, waar jullie het eerder over hadden)moet dragen, tot je ineens wordt opgedragen om die af te doen.
Die vrouwen kennen niets anders en zouden zich daardoor VRIJWILLIG nooit meer op straat laten zien, gewoon omdat ze het niet GEWOON zijn.

Ik vraag me ook af waarom iedereen er zo over kan zagen...de meeste meisjes dragen het niet meer. De leeftijd waarop meisjes die beginnen te dragen is ook fors gestegen...
Dus liever afwachten tot ze hem uit vrije wil afdoen ....
Geen emotionele schade voor die vrouwen....en aub geen gezaag meer hierover
wat een onzin. Ik zie toch wel ander edingen..
steeds meer hoofddoeken duiken op, steeds jonger is de draagster ervan....

ze mogen in hun Islamlanden doen wat ze willen, echter hier gelden ONZE regels en wetten
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 18:43   #66
Kitten
Partijlid

Standaard

Sommigen onder jullie kunnen ZAAAAAAAAAAAGEN. En veralgemenen.

Het is oud.

Niemand heeft hier iets te zeggen op de kledij van een ander. Bende gefrustreerde nazis.
Kitten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 18:47   #67
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zX-i0n
wat mij vooral stoor is niet de doek op zichzelf. Waar is den tijd dat de boma's met zoiets liepen.
het gaat gewoon om het feit dat het tegen de wet is. Staat er nergens in de wet dat het verboden is je gezicht te verbergen op publieke plaatsen. Wel sry als je enkel je gelaat kunnen zien is dit niet genoeg. Die trekken allemaal op mekander!
En het stoort me even erg om een moslimvrouw op straat te zien dan een non. Al ben ik een katholieke persoon.
Koop een bril.
Oud 2 februari 2005, 18:48   #68
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
wat een onzin. Ik zie toch wel ander edingen..
steeds meer hoofddoeken duiken op, steeds jonger is de draagster ervan....

ze mogen in hun Islamlanden doen wat ze willen, echter hier gelden ONZE regels en wetten
De jouwe, niet de mijne.
Oud 2 februari 2005, 19:12   #69
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

No Paseran, hoe bedoel je?

Mosasaurus schrijft:
Citaat:
No Pasaran antwoord
Citaat:
De jouwe, niet de mijne.
Wat is het verschil tussen de regels die gelden voor Mosasaurus en U, indien jullie in België zijn?
Ik dacht geen, welke religie je ook aanhangt.

Of je wil met "jouw" regels de Koran en de Sha'ria bedoelen. Je doet maar, maar niet huilen als je in een cel ligt te schimmelen omdat je "onze" wetten overtreden hebt, desondanks dat Allah het zo gezegd heeft tegen Mohamed.

Als een andere idioot per see the Nazi regels wil naleven zit ie met hetzelfde probleem, overtreed de geldende regels en wetten, dan kan ie het ook uitleggen voor een rechter. En dan is de klans klein dat racisme en een slechte jeugd zoden aan de milde dijk zetten.
Oud 2 februari 2005, 19:31   #70
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
No Paseran, hoe bedoel je?
Ik heb eens een paar posts van Mosasaurus herlezen. "Onze Regels" interpreteer ik als Mosasaurus' normen en waarden. De zijne, niet de mijne.
Oud 2 februari 2005, 20:50   #71
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zijn we weer met dat gezaag over de hoofddoek.....

Waarom trekt niemand de conclusie dat moslima's zich zo "veeleisend" gedragen, omdat iedereen gewoon denkt dat ze het recht hebben om hen hun mening te geven over 'wat ze zouden moeten' dragen.

Voor zover ik weet gebeurd dat bij niemand anders. Dus moet je ook stoppen met hen te vertellen wat ze MOETEN dragen.

Jullie zijn al even erg als SOMMIGE 'moslim' mannen die hen bevelen om die hoofddoek te dragen.
Die hoofddoeken zullen nog van pas komen *knip*.

Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 2 februari 2005 om 22:41.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 20:51   #72
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Beseffen jullie niet dat door moslimas te vragen om geen hoofddoek te dragen, dat jullie ze emotionele leed zouden kunnen berokken.
Dit zou regelrecht seksuele intimidatie zijn. En als het volgens de wet moet is het nog erger.

Beeld je eens in dat je heel je leven lang te horen hebt gekregen dat je een hoofddoek en/of ltam (doek voor de mond, waar jullie het eerder over hadden)moet dragen, tot je ineens wordt opgedragen om die af te doen.
Die vrouwen kennen niets anders en zouden zich daardoor VRIJWILLIG nooit meer op straat laten zien, gewoon omdat ze het niet GEWOON zijn.

Ik vraag me ook af waarom iedereen er zo over kan zagen...de meeste meisjes dragen het niet meer. De leeftijd waarop meisjes die beginnen te dragen is ook fors gestegen...
Dus liever afwachten tot ze hem uit vrije wil afdoen ....
Geen emotionele schade voor die vrouwen....en aub geen gezaag meer hierover
*knip* Jullie hebben jullie hier aan te passen niet wij.

Niet schelden aub.

Laatst gewijzigd door tronca : 2 februari 2005 om 21:11.
Oud 2 februari 2005, 21:06   #73
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zX-i0n
In de wet staat enkel dat het gelaat zicht baar moet zijn, dus over de hooffdoek klets je uit je nek.
Gaan we alles verbieden wat jou stoort? Mooie wereld waarin we dan moeten leven.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 21:07   #74
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Die hoofddoeken zullen nog van pas komen *knip*.
Tuurlijk gaan we schelden als we geen argumenten hebben. *knip*

Gelieve gescheld niet te quoten, je bezorgt ons er onnodig knipwek mee,

Laatst gewijzigd door flyingrhyno : 2 februari 2005 om 22:43.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 21:08   #75
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Jij bent zowiezo onaagepast mon cher. Het postmodernisme heb je gemist, het modrrnisme heb je gemist en de Verlichting is duidelijk ook aan jou voorbijgegaan.

Laatst gewijzigd door tronca : 2 februari 2005 om 21:13.
Oud 2 februari 2005, 21:09   #76
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Jij bent zowiezo onaagepast mon cher. Het postmodernisme heb je gemist, het modrrnisme heb je gemist en de Verlichting is duidelijk ook aan jou voorbijgegaan.
Volgens mij heeft Wreker meer gemist dan dat.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 2 februari 2005 om 21:10.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 21:17   #77
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Die hoofddoeken zullen nog van pas komen als we tijdens de burgeroorlog gaan zuiveren.
De maskers vallen af...
Oud 2 februari 2005, 21:29   #78
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Volgens mij heeft Wreker meer gemist dan dat.
inderdaad, maar op het cruciale moment wist ik even niet meer of het neoliticum of neolithicum moest zijn.
Oud 2 februari 2005, 22:29   #79
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Ashrawi ligt te zeiken over de emotionele schade voor moslims. En wat met onze emotionele schade dan? Het is duidelijk dat de moslims bewust het conflict opzoeken met hun bewuste provocaties naar onze normen en waarden toe. Ze kunnen dat conflict krijgen.
Oud 2 februari 2005, 22:35   #80
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Tuurlijk gaan we schelden als we geen argumenten hebben. *knip*

Gelieve gescheld niet te quoten, je bezorgt ons er onnodig knipwek mee.
Schelden is nog altijd beter dan de mensen de keel over te snijden of ze te vermoorden in de straat.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be