![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() man toch, hoe zou hij zichzelf eigelijk voelen als hij die zaken leest? Dat moet toch ongeloofelijk beschamend en dom overkomen? Maar misschien beseft hij dat zelfs nog niet eens; |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed idee, l'unifon fait la farce ! Een betere intirigant kunnen we eigenlijk niet hebben, laat de sjoko prince zijn eigen val maar rustig voorbereiden, uiteindelijk zullen zijn beschermheren hem dumpen om hun eigen postje veilig te stellen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zelf niet willen werken voor zo'n randdebiel, je ziet wel wat er van komt die idioot haalt weer een stoot uit en die sukkels van adviseurs kunnen er voor opdraaien. Voor wat heeft die eigenlijk allemaal medewerkers, eentje voor de koninklijke slee te besturen, een paar bodyguards die er op moeten toezien dat hij niet van de trap donderd, een paar adviseurs die moeten zeggen wat hij moet zeggen en tenslotte nog iemand om zijn achterste af te kuisen als hij naar het WC geweest is zeker. Brave belg betaal maar, een legertje bekwamen om een onbekwame in leven te houden en het te doen voorkomen, dat hij de perfectie benaderd, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een of andere lakei zal hem wel elke dag een sprookje voorlezen uit het dikke boek van Tante Faby en hem zo op een verbloemde manier duidelijk maken wat zijn onderdanen van hem denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gertj3 : 3 februari 2005 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() Ik zou niet zeggen dat hij debiel is. Wat wel een feit is, is dat hij niet de capaciteiten heeft van een doorsnee politieker. Hij zou misschien een heel goed schrijnwerker zijn, maar dat mag ie niet want hij is Prins
![]() Van den Prins geen kwaad zeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat Verhofstadt zich eens te meer voorbarig en onvoorzichtig uitlaat is een feit. "De pot verwijt de ketel ... " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog enkele krantekoppen. GVA weer flater van prins filip de Morgen..weer heisa over prins filip het Laatste Nieuws...Verhofstadt is flaters van prins Filip beu het Nieuwsblad....adviseurs prins Filip blunderen maar hier ben ik het absoluut niet mee eens, de schuld op een ander steken is gemakkelijk, kunnen die mensen er aan doen dat hij te lomp is om te helpen donderen? want om iet te tekenen zonder te lezen moete echt wel nen achterlijke zijn hoe oud is da ventje eigenlijk en hoe lang krijgt die een door ons dik betaalde opleiding? ![]() en da smoesje dat hij had getekend als getuige gelooft geen mens en is een zielige uitvlucht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Zoals bij den geboorte “icg ben zun kgevechtspikloot” ![]() ![]() [font=Times New Roman][size=3]Dat da dan nog op ons belastinggeld teert! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() LA Prince Gephlippte de Wallonie leest geen kranten, en zeker geen Vlaamse. Het enig dat hij leest zijn de stripverhalen en hij bekijkt de foto's....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 3 februari 2005 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Allez zeg gaat er nu niemand de verdediging op zich nemen van het Genie van Laken, dat de wereld ons benijdt...
Wat een saaie discussie...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() waar blijven ze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
"Vorsicht ist die Mutter der Porzelankiste" Laatst gewijzigd door Avan : 3 februari 2005 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De Bub is met verstomming geslagen denk ik. De Voorzitter gaat dadelijk de orde van advocaten bijeenroepen en een enquete halen die met veel trompetgeschal op het forum zal gezet worden.... zonder bewijzen uiteraard.
Ook wacht ik vol verwachting op een hoera bericht van groen valkje of was het links valkje, swat van de polies, waarin die de prins roemt om zijn opkomen voor de gewone burger.... oesje het was voor de rijke burger dat hij opkwam... Waar blijven ze nu toch allemaal ? Dat er eindelijk eens wat vuur in de discussie kan komen in plaats van mekaar gelijk te geven. Seffens ga ik nog de verdediging van de prins op mij nemen... sorry La Prince moet het zijn..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() bon zal ik dus de verdediging van la prince op mij nemen.
Zijne koninklijke hoofdigheid is er in geluisd. En nog wel door het Vlaams Belang. De waarheid is dat het VB het hoofdkantoor van de VBO na heeft laten bouwen. Dan hebben ze de prins een uitnodiging gezonden. De voorzitter van het VBO (dus VB) had zichzelf dan een carnavalmasker opgezet (gekocht in 't Bazarke) dat het gezicht van de voorzitter van het VBO (den echte dus) voorstelde. Dien Griek die men ten tonele voerde was ook ne VB (men fluistert dat het De Winter in eigen persoon was) die ook een carnavalmasker had opgezet (ook van 't Bazarke). Nadat de prins getekend had (naar men fluistert heeft hij ook een exemplaar van het 70 punten plan ondertekend - maar dat laat ik aan Piano over om dat uit te zoeken) heeft men de website van het VBO gehackt en dat blad er op gezet met die handtekening. Voor waar ik zeg U : van den prince geen kwaad ... Hij is in de val gelokt.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Wie nog nooit een fater heeft begaan in zijn leven werpe de eerste steen naar Prins Filip. Ok het was niet zo erg slim wat hij deed. Maar moet er daar zo een heisa rond gemaakt worden? Doet men dat ook als wij eens een flater begaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() aha een eerste dissident. oef bedankt.
Weet ge geeft mij de vergoeding die de prins krijgt van de belastingbetaler en ge moogt ook zo een spel maken van elke flater die ik doe...
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |