![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft zonet de nieuwe Hitler ontdekt!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest geen commentaar op mijn bericht?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
1/ Het andere forum, niet fora (da's meervoud), waarop ik u 'ontmoet' heb is inderdaad het politika forum. Daar heb ik mij aangemeld op 27 januari 2003, u op 30 september 2004. Anderhalf jaar verschil dus. Van gestalk is dus helemaal geen sprake, van achtervolgingswaanzin des te meer. Ik ben weliswaar op beide fora lang inactief geweest, maar toen ik eens een keertje terug kwam kijken en zag dat de BUB-populatie en propagandamachine uit haar voegen aan het barsten was, vond ik dat het tijd werd om terug actief te worden. Kwestie van de verhoudingen belgicisten-flaminganten toch enigszins tot normalere proporties te herleiden. Zoek er dus vooral geen persoonlijke achtervolging in, zoveel 'eer' hoeft u uzelf zeker niet toe te dichten. 2/ Ik weet niet waarover u het hebt wanneer u zegt dat ik ga janken bij de moderator. Ik heb nooit een moderator op dit forum of het andere aangesproken om over u of anderen te klagen. Wel stel ik vast dat BUB'ers het telkens op de man moeten spelen als ze zichzelf weer eens hebben vastgereden. [size=-1][/size]
![]() |
![]() |
#68 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat bepaalde vlaams-nationale partijen dat doen, dat iedereen zich met zulke lage praktijken moet bezighouden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 5 februari 2005 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Grappig op één deze avond: anti-Belg en anti-royalist Marc Platel werd door Buysse met de grond gelijk gemaakt. Buysse verdient een lidkaart van de B.U.B. !
Platel verstrikte zich in zijn eigen redeneringen door langs de ene kant te zeggen dat de communicatie van het koningshuis niet goed is en langs de andere kant dat de Prins zijn mond moed houden. Hallo, wie geeft een les logica aan bejaarde Platel? Hij wou anderzijds ook niet antwoorden op de terechte vraag van Buysse wat de Prins aangaande het VB juist had gezegd. De flaminganten maken graag van muggen olifanten. Hun afgang is dan ook rechtevenredig met hun leugendrang. Het was echt amusante TV zoals we al lang niet meer gezien hebben op de Vlaemsch-nationale TV ! Misschien zit onze rechtsvordering tegen de VRT daar wel voor iets tussen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Hans1]Grappig op één deze avond: anti-Belg en anti-royalist Marc Platel werd door Buysse met de grond gelijk gemaakt. Buysse verdient een lidkaart van de B.U.B. !
De flaminganten maken graag van muggen olifanten. Hun afgang is dan ook rechtevenredig met hun leugendrang. U moet echt wel overlopen van haat jegens de Vlamingen om er zo te blijven op inhakken. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 6 februari 2005 om 01:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij voelen geen haat jegens Vlamingen (we zijn zelf Vlaming) maar salonflaminganten zoals Platel verdienen gewoon niet beter dan met de grond gelijk gemaakt te worden door mensen zoals Paul Buysse, die een pak meer bewezen heeft dan Platel.
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laat me het bij twee dingen houden: 1. Platel bewees een gebrek aan dossierkennis te hebben ivm de bevoegdheden van de Koning. 2. Platel roept prins Filip op om deel te nemen aan Vlaamse handelsdelegaties (en dit komt uit de mond van een vlaams-nationalist). Hij kon het niet laten om Paul Buysse constant te onderbreken met zinloze commentaar...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 6 februari 2005 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ook grappig was deze van Buysse: "Als u zoveel over de Prins denkt te weten, dan moet u hem toch wel dikwijls zien." Platel trok dan een HILARISCH gezicht ! "Oh nee, alstublieft, denk aan mijn verkoopcijfers, ik ben een oude bejaarde wetstraatjournalist !" Of deze van Buysse:"België heeft dan ook een zo'n enorm grote economie, dat ze gesplitst moet worden". H-I-L-A-R-I-S-C-H !!! ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 6 februari 2005 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |