Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2005, 21:49   #61
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Dus in dat geval zou ik niet vergelijken met het VB, want hun pageviews zullen wel een stuk meer zijn dan die 1miljoen bezoekers (meestal is dat een veelvoud).
Zoals ik al zei is het niet bekend of dat VB-cijfer van 1 miljoen over pageviews gaat of unieke bezoekers. Het valt ook niet te controleren. In elk geval ben ik best tevreden met mijn 3000 pageviews per dag, hoezeer jij dat cijfer ook probeert te minimaliseren of te bagatelliseren. Ik had ook een boek kunnen schrijven, iets wat me meermaals gevraagd is, maar dan had ik het moeten stellen met een paar duizend exemplaren en een boek verdwijnt ook snel uit de rekken. Dit internetboek staat er en ik kan er altijd aan blijven werken en uitbreiden. De pageviews bewijzen het dat het ook bekend raakt en ook gelezen wordt. Commentaren vind je ook in het gastenboek en de honderden emails die ik al heb ontvangen van overal. Behalve door extreemrechts, neonazi's en Vlaams Blokkers, wordt mijn site overal positief onthaald. Wat was weer jouw politieke overtuiging?
Oud 3 maart 2005, 22:11   #62
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zoals ik al zei is het niet bekend of dat VB-cijfer van 1 miljoen over pageviews gaat of unieke bezoekers. Het valt ook niet te controleren. In elk geval ben ik best tevreden met mijn 3000 pageviews per dag, hoezeer jij dat cijfer ook probeert te minimaliseren of te bagatelliseren. Ik had ook een boek kunnen schrijven, iets wat me meermaals gevraagd is, maar dan had ik het moeten stellen met een paar duizend exemplaren en een boek verdwijnt ook snel uit de rekken. Dit internetboek staat er en ik kan er altijd aan blijven werken en uitbreiden. De pageviews bewijzen het dat het ook bekend raakt en ook gelezen wordt. Commentaren vind je ook in het gastenboek en de honderden emails die ik al heb ontvangen van overal. Behalve door extreemrechts, neonazi's en Vlaams Blokkers, wordt mijn site overal positief onthaald. Wat was weer jouw politieke overtuiging?
Jaja, we weten al langer dan nu dat iedereen die een beetje kritiek heeft op jou automatisch extreemrechts, neonazi of Vlaams Blokker is.
Ik zei niks over de inhoud van je site, dus hou die commentaar maar voor jezelf. Ik wilde enkel erop wijzen dat de cijfers die je hier aan het gebruiken was niet spectaculair zijn. Als er verschillende mensen zo positief reageren op je site kan ik je alleen maar proficiat wensen. Het aantal pageviews bepaalt immers ook niet altijd de inhoudelijke kwaliteit van je site, dus je hoeft je helemaal niet zo aangevallen voelen.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2005, 11:13   #63
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Jaja, we weten al langer dan nu dat iedereen die een beetje kritiek heeft op jou automatisch extreemrechts, neonazi of Vlaams Blokker is.
Ik zei niks over de inhoud van je site, dus hou die commentaar maar voor jezelf. Ik wilde enkel erop wijzen dat de cijfers die je hier aan het gebruiken was niet spectaculair zijn. Als er verschillende mensen zo positief reageren op je site kan ik je alleen maar proficiat wensen. Het aantal pageviews bepaalt immers ook niet altijd de inhoudelijke kwaliteit van je site, dus je hoeft je helemaal niet zo aangevallen voelen.
Die zijn niet spectaculair als je die met cijfers van PC-games en andere entertaintementsites gaat vergelijken. Maar ik hou er nu eenmaal niet van om mijn verhalen over de holocaust, verzet, collaboratie enz. te vergelijken met 'spelletjes'. Doe maar eens een search op het web van het is eender welk onderwerp en mijn site duikt steeds bovenaan of op de eerste pagina weer op. Een voorbeeld: 'Eichmann', op 542.000 resultaten zit het meteen op 9 en als je enkel Nederlandstalig zoekt staat het op 1. Als je enkel Belgisch/nederlandstalig zou zoeken staat alles wat op mijn site te vinden is bovenaan op 1 of 2. Maar goed, cijfers zeggen niet alles maar het blijft hoedanook een interessante populariteitspoll. Toen ik aan die site begon in augustus 2003 was ik al gelukkig met 35 pageviews per dag.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be