![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Jullie gaan betogen vooral omdat Bush een rechtse conservatief is ... als kerry verkozen zou zijn zou je al veel minder protest horen. Bush komt op voor amerika en dus is hij voor de toetreding van turkije tot de EU , omdat de amerikanen daar voordeel uit halen ... Men kan Bush niet verwijten dat hij de amerikaanse belangen steunt , dat is z'n plicht als president.
Maar het ergste is dat onze europese leiders helemaal niet opkomen voor de belangen van hun eigen onderdanen die niet willen weten van een toetreding van turkije tot de EU ... Ze leven allemaal in een ivoren toren . En het zijn vooral de liberalen ( ook coveliers en dedecker) die uit economische overwegingen turkije bij de eu willen , de soosen die zien uieteraard elke vorm van migratie en het bijhorende electorale voordeel zitten. Het is duidelijk dat de liberalen niets in zitten met de culturele eigenheid en eenheid van europa ... Laatst gewijzigd door ilfalco : 8 februari 2005 om 02:13. |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
homo's kunnen geen nationalist zijn of zo ?
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voorpost e.d. is iets anders. Als jij karikaturen wil voorstellen en dan bestrijden doe je dat maar.
![]() |
#67 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
maar die woorden zeggen mij allemaal niet zoveel. overigens verzamel ik liefst zoveel mogelijk mensen in de vlaamse strijd, ook homo's en centrum-georiënteerden, ipv die te weren. Lijkt me heus niet zo slecht. Je hebt wel gelijk mbt anti turkije betoging, maar zelfs de lafbekken van het Blok wilden niet toegeven dat ze daar waren toen bleek dat er halve nazi's rondliepen. wat zou ronduit! daar dan moeten dan ? een betoging voor palestina is niet tegen een joodse staat an sich he. wel tegen nederzettignen e.d.
![]() |
#68 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
alleen stoot dat uiterst-rechts en ronduit hypocriet/populistisch deel van uw partij mij zo af dat ik de stap niet kan/wil zetten. ieder zijn mening.
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() een antwoord graag
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zei niet dat N-VA noch rechts, noch links is, ik zei enkel dat beide zich er wel gedeeltelijk in kunnen terugvinden (vooral centrum-rechts natuurlijk). |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Dat het Vlaams Belang een rechtse volkspartij is voor iedereen duidelijk. We nemen concrete standpunten in zonder omwegen of omfloerst taalgebruik. dat is één van onze sterke punten tov de andere partijen. Waar de nva staat is onduidelijk. Dat komt hier maar nog eens naar voren waar voor de ene niveaan ze rechts is, voor de andere links en voor de derde centrum. De nva maakt door deze omslachtige houding wel één ding duidelijk en dat is dat ze geen beleidspartij is en wil worden. De nva is de verzekering van een paar mensen om aan postjes te geraken en that's it. Soms neemt men een rechts standpunt in (altijd voor de verkiezingen!) en af en toe wordt de linkse achterban gesusd door bepaalde initiatieven.( en als bepaalde individuen te lastig worden elimineert men ze; cfr de linkse nva-Brussel die niet met belgicist Chabert wou meewerken!) Feiten zijn feiten! En wat zien we? Op Vlaams gebied scoort het nva maar zeer matig in tegenstelling tot linkse initiatieven die wel tot een goed eind werden gebracht. Ter staving de volgende feiten op een rij: Links : Bourgeois geeft aan de links-belgicistische organisatie oxfam het monopolie voor het leveren van koffie, thee, enz aan de Vlaamse overheidsdiensten, de ontvangst van een palestijns terrorist! Rechts: het voorstel om de term "Vlaamse Kust" te gebruiken en dat weggelachten werd door de Kustgemeenten! Het voorstel om de Vlaamse ambtenaren niet meer trouw aan de koning te laten zweren! De vraag aan de tv-zenders om politici niet meer in amusemlentsprogramma's uit te nodigen! De belofte om niet in de regering te stappen voordat BHV gesplitst werd.... Ik heb dus reden genoeg om aan het "Vlaams nationalisme"niveau van de nva te twijfelen me dunkt (en over dat pluralistisch en verdraagzaam zijn kan ik meespreken; ik werd zonder verwittiging van het cd&v-nva forum gesmeten! ) Laatst gewijzigd door jan hyoens : 8 februari 2005 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
|